Bimmer 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Mettemus

DK skriver:

?? Jeg synes bare du så så lækker ud på billedet af dig og kæresten!

Men julemand!! Klart det er mig i år! Kirstine har allerede fremhævet at jeg jo nok er enormt tyyyyk til jul, he he!!

Nå, så er jeg da ked af at få spoleret det billede  Ramte en BMI på 27 rent så er endda tyk nok til at blive testet for graviditetssukkersyge - mange tak, havde jeg sagt, jeg var en cm højere var jeg sluppet for prædikatet "overvægtig"... øv. Men skidt med det - indtil videre siger vægten minus 2 kg, og det endda uden kvalme, så det er rart nok.

Og søde Kirstine - man skal høre sandheden fra børn og fulde folk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

DK

Om morgenen er man tit lidt højere end om aftenen, så jeg er sikker på at hver morgen når du står op er du en fin gravid - ikke overvægtig, he he!!

Vi ser sgu alle lidt tykke ud om aftenen! Glæder mig nu stadig til at se gravidbilleder fra din kant af, og intet indtryk er spoleret! Jeg er ligeglad med om din BMI er på 15, 25 eller 35! 

Anmeld

18. juni 2010

Mettemus

DK skriver:

Om morgenen er man tit lidt højere end om aftenen, så jeg er sikker på at hver morgen når du står op er du en fin gravid - ikke overvægtig, he he!!

Vi ser sgu alle lidt tykke ud om aftenen! Glæder mig nu stadig til at se gravidbilleder fra din kant af, og intet indtryk er spoleret! Jeg er ligeglad med om din BMI er på 15, 25 eller 35! 

Tak!

Ja, tror også at jeg lige voksede lidt ekstra her til min fødselsdag - det er vist set før at man vokser et par cm omkring de 25

Anmeld

18. juni 2010

DK

Mettemus skriver:

Tak!

Ja, tror også at jeg lige voksede lidt ekstra her til min fødselsdag - det er vist set før at man vokser et par cm omkring de 25

Klart!!! Der har vi alle været!!! De ekstra 2 cm. når man bliver 25 -det er en kendt sag!

Anmeld

18. juni 2010

Assi

Smuk smuk mave! Spændende ang. ugerne - jeg oplevede dog, da jeg ventede min datter på snart 3, at min læge målte forkert og vurderede mig større, end jeg ren faktisk var. Hun sendte mig til scanning for at tjekke, om der var to. Så kan han tage fejl? Spændede hvad de siger til NF

Anmeld

18. juni 2010

DK

Assi skriver:

Smuk smuk mave! Spændende ang. ugerne - jeg oplevede dog, da jeg ventede min datter på snart 3, at min læge målte forkert og vurderede mig større, end jeg ren faktisk var. Hun sendte mig til scanning for at tjekke, om der var to. Så kan han tage fejl? Spændede hvad de siger til NF

Tja... jeg ved det ikke. Med Kirstine blev min livmoder jo også hurtigt meget stor, selv om der kun var et barn. Så måske har jeg bare en vildt effektiv hurtigt-voksende livmoder? Nu må vi se hvad en scanning siger. Jeg er allerede blevet scannet 6+5 og der kunne hun kun finde et embryo. Men man kan jo aldrig vide. Det er da hørt f'ør at de har lagt helt ovenpå hinanden!

Anmeld

18. juni 2010

mullesmith2

Der kan også bare være flere end en

Anmeld

18. juni 2010

DK

mullesmith2 skriver:

Der kan også bare være flere end en

He he... ja man ved jo aldrig! Så opretter vi et fælles "HELT ÆRLIGT!!" forum!

Anmeld

18. juni 2010

AA10

jeg tror enten det er en pige eller to.. men grim er du ikke

Anmeld

18. juni 2010

DK

AA10 skriver:

jeg tror enten det er en pige eller to.. men grim er du ikke

Uhhh det fortæller jeg til kæresten og Kirstine. De håååber sådan på en lillesøster!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.