Bimmer 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.600 visninger
36 svar
0 synes godt om
18. juni 2010

DK

Så er det fredag igen, og jeg er nu 9+0. Maven er vokset lidt igen synes jeg, men det er dog mest tydeligt om aftenen hvor den også er helt oppustet! Jeg var ved lægen igår og han mente at min livmoder ikke var 9+0, men 12+?, så der er da i det mindste en god grund til at maven allerede strutter sådan. Jeg havde dog negativ g-test og en fuld mens periode med start 16/4, så jeg kan umuligt være 3 uger længere henne! Men hey, nogen skal jo også have KÆMPE børn og en KÆMPE vom!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Rigtig fin lille bule. Jeg syntes også jeg så enooooormt oppustet og bulet ud i starten, men det er jo intet imod, hvad der kommer senere hehe

Men dejlig at man selv føler man kan se det... Selvom andre måske ikke kan, hvis de ikke får det ativde

Anmeld

18. juni 2010

CamillaSoefelt

DK skriver:

Så er det fredag igen, og jeg er nu 9+0. Maven er vokset lidt igen synes jeg, men det er dog mest tydeligt om aftenen hvor den også er helt oppustet! Jeg var ved lægen igår og han mente at min livmoder ikke var 9+0, men 12+?, så der er da i det mindste en god grund til at maven allerede strutter sådan. Jeg havde dog negativ g-test og en fuld mens periode med start 16/4, så jeg kan umuligt være 3 uger længere henne! Men hey, nogen skal jo også have KÆMPE børn og en KÆMPE vom!

Hvor er du bare fin..;0).

Anmeld

18. juni 2010

Fru Dinesen

Og du er sikkr på der ik er 2 

Min mavse vokser også hurtig .. men har fået helt alm. str. børn ud af den .... 

Smuk mavse du har dig 

Knussss 

Anmeld

18. juni 2010

MM1987

Akkurat lige så smuk, som sidste fredag

Men, den ligner godt nok også mere en mave der er 12 uger henne, men det er helt forståeligt hvis livmoderen også er på den størrelse...

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Smuk med smuk på - du er simpelthen bare stram, altså

Anmeld

18. juni 2010

DK

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Og du er sikkr på der ik er 2 

Min mavse vokser også hurtig .. men har fået helt alm. str. børn ud af den .... 

Smuk mavse du har dig 

Knussss 

He he he... jeg blev gennemscannet da jeg var 6+5 og fik at vide at der KUN var en. Ellers havde jeg skisme nok været ret nervøs nu.

Men man kan naturligvis aldrig vide sig helt sikker!

Anmeld

18. juni 2010

DK

Zafir skriver:

Rigtig fin lille bule. Jeg syntes også jeg så enooooormt oppustet og bulet ud i starten, men det er jo intet imod, hvad der kommer senere hehe

Men dejlig at man selv føler man kan se det... Selvom andre måske ikke kan, hvis de ikke får det ativde

Altså når jeg har tøj på kan andre ikke se det, medmindre de kender mig. Så spørger de om jeg ikke har lagt mig lidt ud på baby-måden?

Men der går nok lige noget tid endnu før andre kan se det. Ejjj... om aftenen vil alle kunne se det, men der er det jo bare luft og mad der gør maven helt udspilet så det er jo lidt "snyd" Det er også derfor jeg tager billeder om morgenen!!

Anmeld

18. juni 2010

Low

Hvor er du fin . Det kan da være at du har 2 inde i maven hvis lægen mener du er 3 uger længere henne . Skal du ikke til en tidligere scanning hvis din læge synes at din livmoder er større end den burde?

Anmeld

18. juni 2010

DK

Low skriver:

Hvor er du fin . Det kan da være at du har 2 inde i maven hvis lægen mener du er 3 uger længere henne . Skal du ikke til en tidligere scanning hvis din læge synes at din livmoder er større end den burde?

Tjo... altså jeg spurgte ham om jeg så blev indkaldt til en tidligere scanning, men det kunne han ikke svare på da det udelukkende er sygehuset der bestemmer det. Men han skrev min sidste første mens dag ned, plus at han målte maven til 12+?. Så nu må vi se hvornår jeg så bliver indkaldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.