Bimmer 9+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Vidunderligeunger

du ser dælme da godt uuuud  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Low

DK skriver:

Tjo... altså jeg spurgte ham om jeg så blev indkaldt til en tidligere scanning, men det kunne han ikke svare på da det udelukkende er sygehuset der bestemmer det. Men han skrev min sidste første mens dag ned, plus at han målte maven til 12+?. Så nu må vi se hvornår jeg så bliver indkaldt!

Ja.. men du må da lige give os en opdatering hvis du skal til en scanning til .

Anmeld

18. juni 2010

Mettemus

Wauw! Lækker mave og lækker mor! Er dybt misundelig, men det ved du jo godt

Mystisk at han målte dig til 12+?!??! Glæder mig til at høre forklaringen efter næste scanning.

Anmeld

18. juni 2010

DK

Mettemus skriver:

Wauw! Lækker mave og lækker mor! Er dybt misundelig, men det ved du jo godt

Mystisk at han målte dig til 12+?!??! Glæder mig til at høre forklaringen efter næste scanning.

He he he... Du er jo selv så super slank, så vent du bare til maven kan ses på dig! Du får sikkert en af de der fodboldmaver, og så render du rundt og er lækker, mens jeg sprænger skalaen for HVOR store maver kan blive, og bliver den første med en mave der er 53+4, når jeg kun er 30+2, ha ha ha....

Anmeld

18. juni 2010

Mettemus

DK skriver:

He he he... Du er jo selv så super slank, så vent du bare til maven kan ses på dig! Du får sikkert en af de der fodboldmaver, og så render du rundt og er lækker, mens jeg sprænger skalaen for HVOR store maver kan blive, og bliver den første med en mave der er 53+4, når jeg kun er 30+2, ha ha ha....

Det vil jeg også glæde mig til at se  Så blir det nok dig der får lov til at være julemand i år!

Er desværre så langt fra super slank og i får heller ikke nogen mavebilleder før om laaaang tid så man kan se at det er en gravid mave og ikke bare alm. flæsk

Anmeld

18. juni 2010

smokin

DK skriver:

Så er det fredag igen, og jeg er nu 9+0. Maven er vokset lidt igen synes jeg, men det er dog mest tydeligt om aftenen hvor den også er helt oppustet! Jeg var ved lægen igår og han mente at min livmoder ikke var 9+0, men 12+?, så der er da i det mindste en god grund til at maven allerede strutter sådan. Jeg havde dog negativ g-test og en fuld mens periode med start 16/4, så jeg kan umuligt være 3 uger længere henne! Men hey, nogen skal jo også have KÆMPE børn og en KÆMPE vom!

Så sker der da lidt på din fine fine mave

Anmeld

18. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
DK skriver:

Altså når jeg har tøj på kan andre ikke se det, medmindre de kender mig. Så spørger de om jeg ikke har lagt mig lidt ud på baby-måden?

Men der går nok lige noget tid endnu før andre kan se det. Ejjj... om aftenen vil alle kunne se det, men der er det jo bare luft og mad der gør maven helt udspilet så det er jo lidt "snyd" Det er også derfor jeg tager billeder om morgenen!!

Det BEDSTE er når fremmede rent faktisk ser at det er en mavse og IKKE at man bare er blevet tyk Det syntes jeg både dennegang og med Idun Skøønt .

Anmeld

18. juni 2010

Anne85

Du er så fin

Anmeld

18. juni 2010

Maddox

Super fin mavse  Det er jo lige sådan en mave, som giver en lysten til at være gravid igen...

Jeg synes også maven voksede voldsomt hurtigt anden gang.. Der gik ikke mere end et par uger, fra de røde steger på testen (5+0) til der begyndte at komme en tydelig baby-bule på maven..

Anja - som også sagtens kunne være med til at sprænge skalaen over, hvor store maver kan nå at blive (med kun ét barn)

Anmeld

18. juni 2010

DK

Mettemus skriver:

Det vil jeg også glæde mig til at se  Så blir det nok dig der får lov til at være julemand i år!

Er desværre så langt fra super slank og i får heller ikke nogen mavebilleder før om laaaang tid så man kan se at det er en gravid mave og ikke bare alm. flæsk

?? Jeg synes bare du så så lækker ud på billedet af dig og kæresten!

Men julemand!! Klart det er mig i år! Kirstine har allerede fremhævet at jeg jo nok er enormt tyyyyk til jul, he he!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.