så blev jeg da lige rykket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

DK

Hej

Jeg mener at min termin iflg. kalender var 17/1. Så blev den rykket til nf til 13/1 og igen til sidste scanning til 9/1. Kirstine kom ud d. 25/12, og vejede 3550 g. og var 53 cm lang! Så man skal tage den terminsdato med et gran salt og huske at alt inden for 3 uger før til 2 uger efter er helt normalt og ligeså godt kan være ens terminsdato som lige den sundhedspersonalet "finder" på. Jeg håber på en så tidlig terminsdato som muligt, så jeg kan komme før på barsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

businesstigger

DK skriver:

Hej

Jeg mener at min termin iflg. kalender var 17/1. Så blev den rykket til nf til 13/1 og igen til sidste scanning til 9/1. Kirstine kom ud d. 25/12, og vejede 3550 g. og var 53 cm lang! Så man skal tage den terminsdato med et gran salt og huske at alt inden for 3 uger før til 2 uger efter er helt normalt og ligeså godt kan være ens terminsdato som lige den sundhedspersonalet "finder" på. Jeg håber på en så tidlig terminsdato som muligt, så jeg kan komme før på barsel

Jeg kan i hvert fald ikke få det til at passe med den nye termin og hvornår ægget sku være blevet befrugtet. For jeg var ret sikker inden da at jeg var gravid - en meget særlig følelse at jeg ikke var alene i min mave. Så tror også jeg tager scanningsdamens dato med et gran salt.

Anmeld

18. juni 2010

Sakris

Ja det var godt nok et stort spring! Men hvor dejligt at alt så fint ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.