så blev jeg da lige rykket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.328 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

businesstigger

Så blev det min tur til NF scanning. Jeg var altså rimlig nervøs inden. Var bange for at der måtte være noget galt. Ikke at jeg havde grund til at tro det, men efter min SA i feb. havde jeg virkelig bare brug for at få bekræftet at alt var som det skulle før jeg følte jeg kunne slappe af.
Heldigvis var noget af det først hun pegede på et bankende hjerte. Det var en stor befrielse. Der var 2 arme og ben og hun fik målt det hun skulle, og gav os en vurdering på 1:4484 så det er jo rigtig fint.
Hun spurgte hvor langt jeg skulle være henne hvilket gjorde mig lidt nervøs. Jeg sagde at i følge lægen 12+4 men troede nok selv mere på 12+0. Hendes konklusion var så 11+3. Jeg havde forventet måske at blive rykket nogle dage men over en uge synes jeg var meget. Og det betyder at min terminsdato er rykket fra d. 26.12.10 til d. 03.01.11 i stedet. Troede lige jeg var ved at være igennem 1. trimester og så blev jeg snydt!

Hvad er jeres erfaringer egentlig (til dem der har mere end 1 barn) med hvornår man føder i forhold til terminen 2. gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tillykke med et dejligt resultat

Anmeld

17. juni 2010

Margorie

Ihh hvor godt at alt var fint.. Jeg fik lidt det omvendte chok- jeg blev nemlig sat næsten en hel uge frem.

Anmeld

17. juni 2010

otlitrom

Tillykke med resultatet søde! Jeg har sendt dig mange tanker i løbet af dagen, og håbet at alt var som det skulle denne gang!

Det er godt nok meget du er blevet flyttet, så kan godt forstå du er overrasket. Men så længe baby er sund og rask, så er det nok det vigtigste ikke?

Stort kram!

Anmeld

17. juni 2010

MM1987

Tillykke med en veloverstået scanning...

Dejligt alt var som det skulle være...

Anmeld

17. juni 2010

karina1980

dejligt med en god scanning..tillykke

med hensyn til terminen, så har jeg aldrig kunne bruge dem til noget, 1 gang rykkede de mig 3 uger og anden gang en uge,

2 gang gik jeg en uge over tid ifølge dem og 2 uger ifølge min egen og hun var godt færdig bagt da hun kom ud...uden den berømte madpakke=gået over tid,

jeg ligger ikke ret meget i deres scanninger har sjældent hørt de rammer rigtigt

Anmeld

17. juni 2010

FrkLarsen

Tillykke med de super flotte tal!  

Ja, til min nf blev jeg sat HELE 14 dage tilbage, så kender 'æv' følelsen  

Kamilla 32+5

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

Marge skriver:

Ihh hvor godt at alt var fint.. Jeg fik lidt det omvendte chok- jeg blev nemlig sat næsten en hel uge frem.

Tak!

Det er lidt af en overraskelse at blive rykket så meget. Var det ikke meget rart at blive rykket frem?

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

kitty skriver:

Tillykke med resultatet søde! Jeg har sendt dig mange tanker i løbet af dagen, og håbet at alt var som det skulle denne gang!

Det er godt nok meget du er blevet flyttet, så kan godt forstå du er overrasket. Men så længe baby er sund og rask, så er det nok det vigtigste ikke?

Stort kram!

Tusind tak søde!

Jeg synes det er meget at blive rykket tilbage. Også fordi jeg havde forestillet mig at det max ville være 2-4 dage.

Men jo det vigtigste er at babyen er sund og rask!

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

karina1980 skriver:

dejligt med en god scanning..tillykke

med hensyn til terminen, så har jeg aldrig kunne bruge dem til noget, 1 gang rykkede de mig 3 uger og anden gang en uge,

2 gang gik jeg en uge over tid ifølge dem og 2 uger ifølge min egen og hun var godt færdig bagt da hun kom ud...uden den berømte madpakke=gået over tid,

jeg ligger ikke ret meget i deres scanninger har sjældent hørt de rammer rigtigt

Det var meget du var blevet flyttet rundt! Kan godt forstå at man så mister tilliden til det.

Jeg håber bare med min nye termin at jeg ikke rammer 1/1 - det må være den kedeligste dag at have fødselsdag på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.