så blev jeg da lige rykket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

businesstigger

FrkLarsen skriver:

Tillykke med de super flotte tal!  

Ja, til min nf blev jeg sat HELE 14 dage tilbage, så kender 'æv' følelsen  

Kamilla 32+5

14 dage tilbage?? Kan godt forestille mig at man lige skulle sluge den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Tillykke med en veloverstået scanning...

Dejligt alt var som det skulle være...

Tak!

Ja jeg havde virkelig brug for at få bekræftet at alt var okay. Har ikke rigtigt ture tro på det.

Anmeld

17. juni 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Tak!

Ja jeg havde virkelig brug for at få bekræftet at alt var okay. Har ikke rigtigt ture tro på det.

Nej det kan jeg godt forstå ovenpå en SA, jeg ved jeg får det på samme måde når jeg en dag når så langt (men det er det gode ved at være i behandling, der får man også scanning for at se hjerteblink).

Men nu kan du begynde at glæde dig til at lillebror eller lillesøster ankommer omkring jul/nytår...

Anmeld

17. juni 2010

sarahb

jeg var også til nf her for nogle uger siden og blev rykket 10 dage FREM, det var helt vildt synes jeg.. det var ellers godt planlagt, men efter de 10 dage frem, så er jeg sat til 2 dage efter min fødselsdag og dagen efter min lille nevø... SÅ vi krydser for vi ikke rammer de datoer

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Nej det kan jeg godt forstå ovenpå en SA, jeg ved jeg får det på samme måde når jeg en dag når så langt (men det er det gode ved at være i behandling, der får man også scanning for at se hjerteblink).

Men nu kan du begynde at glæde dig til at lillebror eller lillesøster ankommer omkring jul/nytår...

Nogle fordele skal der vel være ved at være i behandling.

Ja netop SAen har vi jo ikke fortalte det til særlig mange fordi vi ville sikre os at det var okay først. Så det skal blive rart at kunne fortælle hvorfor det er man har været så træt og mærkelig (når kvalmen pludselig kom over en).

Jeg håber bare ikke det bliver d. 1/1 det må være kedeligt at have fødselsdag den dag!

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

sarahb skriver:

jeg var også til nf her for nogle uger siden og blev rykket 10 dage FREM, det var helt vildt synes jeg.. det var ellers godt planlagt, men efter de 10 dage frem, så er jeg sat til 2 dage efter min fødselsdag og dagen efter min lille nevø... SÅ vi krydser for vi ikke rammer de datoer

Det kender jeg godt. Med min søn var jeg sat til starten a november. Halvdelen af familien har i forvejen fødselsdag inden for de første 14 dage af den måned så det var også lidt af et minefelt at bevæge sig ind i. Men vi ramte da vores helt egen dag mod alle odds

Anmeld

17. juni 2010

Bavianis

Hej søde Eva!

Hvor er det skønt at I har fået gode tal - og at den så rigtig ud! Super! At blive sat en uge tilbage er da ikke så slemt - en uge ekstra at glæde sig i ;-) Jeg håber snart jeg jeg bliver en Fede Dorrit  Jeg har købt det klister du fortalte mig om

Kh Susanne

Anmeld

17. juni 2010

businesstigger

Bavianis skriver:

Hej søde Eva!

Hvor er det skønt at I har fået gode tal - og at den så rigtig ud! Super! At blive sat en uge tilbage er da ikke så slemt - en uge ekstra at glæde sig i ;-) Jeg håber snart jeg jeg bliver en Fede Dorrit  Jeg har købt det klister du fortalte mig om

Kh Susanne

Jeg kan bare slet ikke få det til at passe med hvornår jeg fik symptomer (som jeg er ret sikker på var reelle). Må se til MD scanningen om det holder stik.

Men det vigtigste er jo at babyen er sund og rask!

Jeg håber at klisteret virker for dig også så du snart også bliver med rogn!

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Tillykke med en god scanning

Har ingen tidligere børn eller noget så jeg kan rådgive..
Jeg blev dog rykket en enkelt dag  tænkte den ene dag gør nok ikk liiiii forskellen.. heeh Men hva, det jo dem er styrer maskinerne.

Anmeld

18. juni 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Nogle fordele skal der vel være ved at være i behandling.

Ja netop SAen har vi jo ikke fortalte det til særlig mange fordi vi ville sikre os at det var okay først. Så det skal blive rart at kunne fortælle hvorfor det er man har været så træt og mærkelig (når kvalmen pludselig kom over en).

Jeg håber bare ikke det bliver d. 1/1 det må være kedeligt at have fødselsdag den dag!

Ja, det bliver da rigtig dejligt at kunne foretælle det til alle...

Hmm, måske ikke så fedt for forældrene de første par år, men når de selv begynder at fejre nytår er det måske meget fedt, for så har h*n fødselsdag kl 00:00...og der er jo gang i den

Men forstår godt hvad du mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.