Min tredje vejning i går :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Ved ikke om I stadig gerne vil følge med, men var oppe til min tredje vejning i går og havde igen tabt mig - denne gang 1,5 kilo så mit samlede vægttab på 3 uger er 5,8 kilo så jeg fik mit flag i går allerede på tredje uge

Er simpelthen så stolt af mig selv og over jeg gennemføre det her - det betyder bare så meget for mig...

Havde ellers ikke regnet med jeg havde tabt noget - holdte fødseldagsfest i lørdags og drak en smule, men spiste fuldstændig som jeg plejer og vejede min mad lige som jeg skulle. Og så har jeg ligget med hold i ryggen og har slet ikke kunne motionere, men alligevel sagde den minus 1,5 kilo.... Så er virkelig glad... Dejlig dag til alle...

Knus Pia nu 5,8 kilo lettere

Kæft, hvor er du sej, Pia!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

Pia.

Caroline86 skriver:

Kæft, hvor er du sej, Pia!!!

Tak søde... - Det føles også bare så dejligt... Er virkelig også glad...

Anmeld

19. juni 2010

Pia.

Yrsa skriver:

FLOT.....og fortsat god tabervind...

Tusind tak

Anmeld

19. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Tak søde... - Det føles også bare så dejligt... Er virkelig også glad...

kan jeg godt forstå! Jeg prøver at tage mig sammen til lige at få smidt de sidste kg efter fødslen, men det er bare mere tillokkende med cola, snaske mad og sofa hygge end træning og sund mad Og jeg elsker faktisk sund mad, jeg er bare for dårlig til at tage mig sammen og få det lavet Men det kommer nok! Har lovet mig selv jeg skal ned på max 58 kg inden jeg slutter min barsel (jeg startede på 55kg)...

Anmeld

19. juni 2010

Agnete

Hej Pia. SUPER flot. Rigtig godt gået. Det er inspirerende. Har været inde på ddv's hjemmeside og kigge lidt. Synes umiddelbart, at det er lidt omstændigt... Men det er vel bare lige til man kommer i gang??? Burde selv (i følge DDV) tabe mig 25-30 kg... Det er lidt uoverskueligt... Men selvfølgelig - hvis andre kan, kan jeg også  Held og lykke med dit vægttab. Du er super sej.

Kh Agnete

Anmeld

20. juni 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

Ved ikke om I stadig gerne vil følge med, men var oppe til min tredje vejning i går og havde igen tabt mig - denne gang 1,5 kilo så mit samlede vægttab på 3 uger er 5,8 kilo så jeg fik mit flag i går allerede på tredje uge

Er simpelthen så stolt af mig selv og over jeg gennemføre det her - det betyder bare så meget for mig...

Havde ellers ikke regnet med jeg havde tabt noget - holdte fødseldagsfest i lørdags og drak en smule, men spiste fuldstændig som jeg plejer og vejede min mad lige som jeg skulle. Og så har jeg ligget med hold i ryggen og har slet ikke kunne motionere, men alligevel sagde den minus 1,5 kilo.... Så er virkelig glad... Dejlig dag til alle...

Knus Pia nu 5,8 kilo lettere

Selvfølgelig vil vi følge dig, også HELE vejen   godt gået

Anmeld

22. juni 2010

Pia.

albertesmor skriver:

Selvfølgelig vil vi følge dig, også HELE vejen   godt gået

Havde slet ikke set du havde skrevet til mig... (det der post og citerings noget virker altså ikke altid på min !!!)

Tak det betyder rigtig meget...

Så er der allerede gået en uge mere - så i morgen er det afsted igen.... Vildt så hurtigt tiden går...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.