Min tredje vejning i går :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Pia.

Ved ikke om I stadig gerne vil følge med, men var oppe til min tredje vejning i går og havde igen tabt mig - denne gang 1,5 kilo så mit samlede vægttab på 3 uger er 5,8 kilo så jeg fik mit flag i går allerede på tredje uge

Er simpelthen så stolt af mig selv og over jeg gennemføre det her - det betyder bare så meget for mig...

Havde ellers ikke regnet med jeg havde tabt noget - holdte fødseldagsfest i lørdags og drak en smule, men spiste fuldstændig som jeg plejer og vejede min mad lige som jeg skulle. Og så har jeg ligget med hold i ryggen og har slet ikke kunne motionere, men alligevel sagde den minus 1,5 kilo.... Så er virkelig glad... Dejlig dag til alle...

Knus Pia nu 5,8 kilo lettere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

AnneP

Pia. skriver:

Ved ikke om I stadig gerne vil følge med, men var oppe til min tredje vejning i går og havde igen tabt mig - denne gang 1,5 kilo så mit samlede vægttab på 3 uger er 5,8 kilo så jeg fik mit flag i går allerede på tredje uge

Er simpelthen så stolt af mig selv og over jeg gennemføre det her - det betyder bare så meget for mig...

Havde ellers ikke regnet med jeg havde tabt noget - holdte fødseldagsfest i lørdags og drak en smule, men spiste fuldstændig som jeg plejer og vejede min mad lige som jeg skulle. Og så har jeg ligget med hold i ryggen og har slet ikke kunne motionere, men alligevel sagde den minus 1,5 kilo.... Så er virkelig glad... Dejlig dag til alle...

Hvor er du SEJ!!!

U go girl!

Kram og skulderklap!!

Anmeld

17. juni 2010

Valle81

Det er bare så sindsygt flot:0) er du vimmer:0)

Anmeld

17. juni 2010

Lady Marion <3

Wawww smukke   Er det virkeligt muligt at tabe så meget på så kort tid ??  Det er godt nok flot

Anmeld

17. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

SUPER flot Pia. Tillykke til dig.

Anmeld

17. juni 2010

baby2010

Ej hvor flot!!! Nu ved jeg ikke om du allerede har fotalt det, men hvis du har lyst, vil jeg gerne høre lidt mere  Jeg er selv lige blevet mor for snart 4 måneder siden og prøver at smide de sidste graviditetskilo på en sund måde... Jeg har allerede smidt 13 kilo og vejer nu 83. Min "idealvægt" er omkring de 70, så jeg har lidt vej endnu!

Julie

Anmeld

17. juni 2010

LotteN

ej hovr flot. stort tillykke herfra...

Anmeld

17. juni 2010

Maise

Pia. skriver:

wow super flot. det kan du dælme være stolt af. godt gået. er selv gået igang i går. Har pco så skal spise speciel kost og motionere en del resten af livet hvis jeg vil have en optimal livskvalitet, da pco har mange både fysiske men også psykiske negative bivirkninger. jeg havede ellers lige tabt mig 10 kg , men så blev jeg sgu gravid, meget ønsket, havde kæmpet i 2,5. så bestemt et ønskebarn og slap for fertillitetsbehandling. men nu skal jeg så igang igen. ville egentlig gerne tabe mig ca. 25 kg ialt. satte mig et mål igår. 10 kg inden midt i sep. det er om 3 måneder og så igen 10 kg mere fra midt i sep til jul. så min. 20 kg inden jul. så i aftes pakkede kæresten og jeg lillepigen i klapvogen og gik en lang tur på 1,5 time v. skov og strand. lillemusen faldt i søvn og kunne bare lige bæres i seng. han har så lovet at støtte mig så vi går 2-3 gange om ugen og så må jeg selv gå resten.

hvad er det for et vægttabsprogram du følger??

kh Maise

Anmeld

17. juni 2010

Pia.

baby2010 skriver:

Ej hvor flot!!! Nu ved jeg ikke om du allerede har fotalt det, men hvis du har lyst, vil jeg gerne høre lidt mere  Jeg er selv lige blevet mor for snart 4 måneder siden og prøver at smide de sidste graviditetskilo på en sund måde... Jeg har allerede smidt 13 kilo og vejer nu 83. Min "idealvægt" er omkring de 70, så jeg har lidt vej endnu!

Julie

Tak for dine søde ord... Jamen jeg vil meget gerne fortælle - jeg er startet hos de danske vægtkonsulenter og det er virkelig (for mig) vejen frem...

Jeg har aldrig været overvægtig før, men for 3 år siden og til nu er kiloerne bare kommet på en efter en og pludselig vejede jeg 25 kilo for meget - meget meget hårdt psykisk for mig...

Jeg har prøvet alt lige som alle andre, med at tabe mig, men var konstant sulten og det holdte max en uge og til tider længere hvor det også lykkes mig at tabe en del men så var problemet for mig bare at holde det og det kunne jeg ikke... Jeg har en veninde som har tabt 42 kilo igennem DDV og hun har jo altid talt varmt om det og en af pigerne her inde havde også tabt rigtig mange kilo der igennem, så jeg tog valget og tænkte det kan jo ikke skade mig at prøve at se hvad det er.

Jeg går så nu fast hver onsdag til vejning i Roskilde og bare det alene gør virkelig at man er ekstra motiveret til at holde det - havde jeg været på en alm. kur, og ingen "holdte øje" med mig, så var jeg smuttet I for længe siden...

Du kan gå ind på DDV hjemmeside og læse en masse der igennem om hvad det går ud på og hvordan man gør.

Men det bedste er at man spiser meget man spsier tit og man spiser super lækkert mad også kager, desserter og alt muligt andet lækkert..

Håber du kunne bruge lidt af det her, ellers skriv gerne igen...

Knus Pia.

Anmeld

17. juni 2010

Pia.

Maise skriver:

wow super flot. det kan du dælme være stolt af. godt gået. er selv gået igang i går. Har pco så skal spise speciel kost og motionere en del resten af livet hvis jeg vil have en optimal livskvalitet, da pco har mange både fysiske men også psykiske negative bivirkninger. jeg havede ellers lige tabt mig 10 kg , men så blev jeg sgu gravid, meget ønsket, havde kæmpet i 2,5. så bestemt et ønskebarn og slap for fertillitetsbehandling. men nu skal jeg så igang igen. ville egentlig gerne tabe mig ca. 25 kg ialt. satte mig et mål igår. 10 kg inden midt i sep. det er om 3 måneder og så igen 10 kg mere fra midt i sep til jul. så min. 20 kg inden jul. så i aftes pakkede kæresten og jeg lillepigen i klapvogen og gik en lang tur på 1,5 time v. skov og strand. lillemusen faldt i søvn og kunne bare lige bæres i seng. han har så lovet at støtte mig så vi går 2-3 gange om ugen og så må jeg selv gå resten.

hvad er det for et vægttabsprogram du følger??

kh Maise

Mange tak og i lige måde - du er også bare rigtig sej....

Jeg følger programmet efter DDV - De danske vægtkonsulenter.

Og det er bare super godt for mig i hvert fald... og jeg syntes det er spændende og jeg har lært en masse omkring min kost m.m..

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.