baby2010 skriver:
Ej hvor flot!!! Nu ved jeg ikke om du allerede har fotalt det, men hvis du har lyst, vil jeg gerne høre lidt mere
Jeg er selv lige blevet mor for snart 4 måneder siden og prøver at smide de sidste graviditetskilo på en sund måde... Jeg har allerede smidt 13 kilo og vejer nu 83. Min "idealvægt" er omkring de 70, så jeg har lidt vej endnu!
Julie
Tak for dine søde ord... Jamen jeg vil meget gerne fortælle - jeg er startet hos de danske vægtkonsulenter og det er virkelig (for mig) vejen frem...
Jeg har aldrig været overvægtig før, men for 3 år siden og til nu er kiloerne bare kommet på en efter en og pludselig vejede jeg 25 kilo for meget
- meget meget hårdt psykisk for mig...
Jeg har prøvet alt lige som alle andre, med at tabe mig, men var konstant sulten og det holdte max en uge og til tider længere hvor det også lykkes mig at tabe en del men så var problemet for mig bare at holde det og det kunne jeg ikke... Jeg har en veninde som har tabt 42 kilo igennem DDV og hun har jo altid talt varmt om det og en af pigerne her inde havde også tabt rigtig mange kilo der igennem, så jeg tog valget og tænkte det kan jo ikke skade mig at prøve at se hvad det er.
Jeg går så nu fast hver onsdag til vejning i Roskilde og bare det alene gør virkelig at man er ekstra motiveret til at holde det - havde jeg været på en alm. kur, og ingen "holdte øje" med mig, så var jeg smuttet I for længe siden...
Du kan gå ind på DDV hjemmeside og læse en masse der igennem om hvad det går ud på og hvordan man gør.
Men det bedste er at man spiser meget man spsier tit og man spiser super lækkert mad også kager, desserter og alt muligt andet lækkert..
Håber du kunne bruge lidt af det her, ellers skriv gerne igen...
Knus Pia.
Anmeld