Min tredje vejning i går :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Pia.

Tak for alle jeres søde ord... Det varmer virkelig meget... Jeg er selv rigtig stolt over mit vægttab på kun 3 uger og det betyder en kæmpe forskel for mig allerede - så ser bare frem til en uge mere og glæder mig allerede til min næste vejning...

Stort knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Wawww smukke   Er det virkeligt muligt at tabe så meget på så kort tid ??  Det er godt nok flot

Ja smukke det kan man åbenbart - troede jeg heller ikke.

Eller jo der er flere der oppe som taber mere end mig, men de er også noget støre end jeg er - og de mænd der er der oppe de taber sig noget mere end kvinderne, det er faktsik utroligt så meget mænd kan tabe sig...

Bare vent søde når vi ses er jeg Ååååle slank - He He aarrr mon dog

Anmeld

17. juni 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Ja smukke det kan man åbenbart - troede jeg heller ikke.

Eller jo der er flere der oppe som taber mere end mig, men de er også noget støre end jeg er - og de mænd der er der oppe de taber sig noget mere end kvinderne, det er faktsik utroligt så meget mænd kan tabe sig...

Bare vent søde når vi ses er jeg Ååååle slank - He He aarrr mon dog

Gu er du da åle-slank når vi ses  

Ej jeg tænker , drømmen for mig ville være at tabe 5 kg , det virker bare så umuligt   Men for søren , hvis det kunne gøres på 3 uger tænker jeg ,, Men det er jo nok ikke så nemt når det er de sidste kg der hænger tilbage , altid nemmere i starten  Du spiser vel meget og sundt på denne kur ikke ???  Jeg har bare så lidt rygrad at du tror det er løgn

Anmeld

17. juni 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Gu er du da åle-slank når vi ses  

Ej jeg tænker , drømmen for mig ville være at tabe 5 kg , det virker bare så umuligt   Men for søren , hvis det kunne gøres på 3 uger tænker jeg ,, Men det er jo nok ikke så nemt når det er de sidste kg der hænger tilbage , altid nemmere i starten  Du spiser vel meget og sundt på denne kur ikke ???  Jeg har bare så lidt rygrad at du tror det er løgn

Ja det er altid de sidste kilo der er de sværeste - men det er måske meget små ting du skal ændre på før at det lykkes ... Det kan være så lidt i det daglige at man ikke tænker over det...

Dejlig dag til dig søde Tanja...

Knus Pia.

Anmeld

17. juni 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Ja det er altid de sidste kilo der er de sværeste - men det er måske meget små ting du skal ændre på før at det lykkes ... Det kan være så lidt i det daglige at man ikke tænker over det...

Dejlig dag til dig søde Tanja...

Knus Pia.

Måske jeg snart burde tage mig sammen   Hi hi ,, efter sommerferien ,, God dag til dig også

Anmeld

17. juni 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Måske jeg snart burde tage mig sammen   Hi hi ,, efter sommerferien ,, God dag til dig også

Det er altid dejligt at have sig et mål, og efter sommerferien er også super fint... Der er også mange lækre ting her hen over sommeren, ikke sjovt når man er så mad glad som mig ...

Knus og kram...

Anmeld

17. juni 2010

Lou87

Suuuper flot
Jeg tabte mig selv 10 kg sidste år.. dog ikk så hurtigt som dig, mit var på et halvt år.

Men det er rigtig meget ens vaner der gør det.. og self lidt motion.
Men det klart hvis du kun har syndet en dag, så sku den stadig holde... Det ku jeg også sagtens. Og det skal der også være plads til, ellers blir det simpelthen for surt

Anmeld

17. juni 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Det er altid dejligt at have sig et mål, og efter sommerferien er også super fint... Der er også mange lækre ting her hen over sommeren, ikke sjovt når man er så mad glad som mig ...

Knus og kram...

Og kage , og slik og sodavand  

Anmeld

17. juni 2010

Svei

FLOT.....og fortsat god tabervind...

Anmeld

19. juni 2010

baby2010

Hej Pia, jeg har ledt efter "citerknappen", men den er forsvundet for mig!!! Det var mig som spurgte om du ville fortælle lidt mere...

Jeg har den seneste måned spist sundt, spist ofte og spist meget samt gået en masse ture med barnevognen  Og jeg har faktisk tabt 4 kilo! Men jeg ammer også så jeg har en god hjælp derigennem!

Men ihvertfald rigtig meget held og lykke med dit vægttab, det lyder godt med DDV, det vil jeg prøve, hvis det ikke lykkes mig med amning, god kost og motion.

Knus Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.