Hvor mange timer er Jeres mænd/kærester væk om ugen ca.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2008

Plysbjørnen

Nu hvor Kai skal aflevere Laura i DP, kører han ca 6:30 - men er til gengæld også først hjemme omkring kl. 15:45...

Så det er lidt over 9 timer han er væk, men okay han tager så revance fredag og er hjemme kl 13:30 senest...

Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Anja

Min mand arbejder 37 timer + det løse (han er leder i en dagligvarer butik). Han har 1 times transport om dagen, så alt i alt er han nok væk 50 timer om ugen.

Generelt synes jeg det er okay, da han ofte kun arbejder 4 dage om ugen, hvor han så er væk rigtig længe. Det er dog ikke altid drengene og jeg mærker at han er så meget væk, da han meget ofte tager på job et par timer før jeg vågner, hvilket betyder, at han godt kan være på job 10 -12 timer men alligevel være hjemme inden vi går i gang med aftensmaden. Tilgengæld er han så også træt kl 21 - men det er jeg jo ofte også :P

Selvfølgelig har han også ofte 1 - 2 dage om ugen, hvor han først er hjemme når drengene er puttet :S

Anmeld

20. juni 2008

Rasmine

Helle: der er noget om snakken, vi burde nok sætte pris på de ikke drikker bajere istedet for. Jeg kan da se jeg ikke har noget at brokke mig over ifht hvor mange timer Niels er væk..

Lise: Ja, hvorfor er det egentlig sådan at du står for det praktiske, når det er dig som er væk så mange timer om ugen???

GID jeg var den hjemmegående type, ligesom Lisbeth.
Helt seriøst, så gad jeg godt være kårnflækker!!!
Hvordan bliver man det?

Mette - på vej til brunch!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

20. juni 2008

Juniors mor

Han arbejder MEGET. Lige op til en deadline ser jeg ham stort set ikke. Har lige haft 14 dage, hvor han tog afsted kl 7 og kom hjem kl 23!!! Så jeg er man MEGET alene med det hele!!! I mere almindelige uger tager han afsted kl 7 og er hjemme ca kl 18. Ofte arbejder han lidt hjemmefta i weekenden. Det tager ham 1 time at cykle hver vej, så der er også noget transport indregnet.
Jeg har altid vist at han er en karierremand, så jeg har accepteret det....-og på trods af det lyder voldsomt med alt det arbejde, synes jeg alligevel vi har familie-tid, man bliver bare super god til at planlægge og udnytte den tid der er..

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Capper-mandse er væk fra 7 til senest 16.30 - og jeg følges med ham ;)
Eller det gør jeg jo så ikke længere nu.
Jeg ville døøøøø hvis han kom senere hjem - ej, mon ikke jeg ville vænne mig til det, men jeg syns satme det er hårdt at stå alene med indkøb, madlavning og generel pasning, plejning og putning af to børn...

Marie

Anmeld

20. juni 2008

Anna-Rosa

Ønskede i min barsel at han da for h...... gad at være lidt mere væk hjemmefra...hrmpf! Men han er ikke ret meget væk sådan i helheden, men kan så være væk en uge fordi han skal på en eller anden messe eller til hovedkontoret i En France...

Anmeld

20. juni 2008

Kaufie

Min mand har lige pt 7 ugers sommerferie - og før det kørte han afsted kl 8 og var hjemme senest kl 14 hver dag - så..... jeg ligger slet ikke mærke til at han er væk.

Han går på teknisk skole - men til september skal han i lære som elektrikker, så der bliver det nok noget mere - men ikke mere end jeg selv er - 37 timer plus en times tid i transport om dagen.

Anmeld

20. juni 2008

Siber

tja det svinger meget. Men han arbejder 37 timer, og har 1 times transport hver vej. Så er der lige det løse oven i og når han er ude og rejse! Jeg synes nogen gange der er mange timer. Han har flex, og for at undgå myldre tid, så tager han afsted kl. 5 og kommer hjem ved 15.30 tiden eller kører afsted kl. 8 og er hjemme kl. 18-18.30, så jeg er endten alene om morgenen eller om aftenen. Nogen gange arbejder han rigtig meget så er der hverken hjælp morgen eller aften - men det er ikke hver uge det sker!
Det er ikke så meget det at han arbejder 37 eller flere timer, det er mere det, at han ikke kan komme afsted eller komme hjem pga myldretid.

Men men jeg skal ikke brokke mig, nogen gange bander jeg det bare langt væk:P
knus siber

Anmeld

20. juni 2008

Muffinmus

Siden februar har han været væk 12 timer om dagen på gode dage og slet ikke været hjemme i 5 dage af gange på de dårlige:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.