Hvor mange timer er Jeres mænd/kærester væk om ugen ca.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
18 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

Rasmine

Bliver lige lidt nysgerrig. Synes Lars er væk alt for mange timer om ugen, incl. kørsel. Om ugen ialt ca. er han væk mellem 50-60 timer. :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Tut

Christian kører kl. 7:30 og er hjemme kl. 16:30, så han er væk 9 timer om dagen, dog en time mindre og fredagen, så det må blive 44 timer ca.

Det synes jeg passer fint.

Men 50-60 timer om ugen, det forstår jeg godt at du synes er længe.

Anmeld

20. juni 2008

Astrid P

Anders er væk max 40 timer, for han arbejder 7-8 km fra hvor vi bor, og det tager ham kun ca. 20 min på cykel. Han har også relativt ofte mulighed for at arbejde en del af dagen hjemmefra, + at han ind imellem har aftenvagter som giver en fridag dagen efter. Så jeg tror han er rimelig privilegeret mht. hjemmetid...

KH Astrid

Anmeld

20. juni 2008

Mie A

Nogle gange er Steffen væk hele ugen og andre gange er han væk 30 timer om ugen... Det er meget forskelligt, da han kører lastbil.

Jeg synes rent faktisk det er dejligt en gang imellem og have det hele for mig selv :o)

Anmeld

20. juni 2008

Nadi

Dennis arbejde ca 42 timer den ene uge og 32 den anden uge... Det synes jeg er okay. Han har fri hver torsadg og det er jo skønt :)

-Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Loggidut

Michael er væk omkring 40 timer, når man regner kørsel med...

men er det ikke fordi Lars skal køre langt efter sit job, eller fordi han tjener gode penge ved at være væk så mange timer???

hmmm, jeg ville også godt nok savne michael lidt hvis det var så lang tid.
Men ville nok også kigge lidt på hvad gevinsten ved det er...

Anmeld

20. juni 2008

Helle30

Niels arbejder ca. fra 7 til 17 hver dag, og nogle gange har han noget om aftenen også. De fleste weekender har han også noget for - enten reperation af maskiner/klargøring af traktorer mv. eller også knokler han med vores egne byggeprojekter herhjemme. Når høsten går i gang, går det helt agurk. Han kører på hele Falster og presser bigballer for en masse andre bønder, og så kører man altså til duggen falder. Jeg vil anslå, at han er væk i snit 65 - 80 timer om ugen. Det er da ikke altid lige fedt, men det er jo ik' fordi han står bag købmanden og drikker øl. Der er indtjening forbundet med alle de timer, han er væk, og med det forbrug vi kører for tiden (ombygning og nybygning) så skal der jo også nogle penge ind igen. Det kan gå hen og blive problematisk, når jeg skal til at arbejde igen ift. at hente Sofie, men så har han ikke noget valg. Han er selvstændig og kan flexe sin arbejdstid. Det kan jeg ikke. - Helle

Anmeld

20. juni 2008

Monica

Hej

Her er det mig der er mest væk. Jeg har en time hver vej og Lars har kun 5 min på cykel... Vi arbejder begge 37 timer...Eller dvs jeg har jo en rest barsel tilbage så arbejder pt kun 4 dage om ugen...

Moni... Som skal i Kvickly når Gustav vågner

Anmeld

20. juni 2008

Lise

Jeg tror Christian er væk 30 timer om ugen. Han "møder" når han starter sin bil om morgenen og "har fyraften når han kommer hjem. Der er ingen der er afhængige af ham og det er sjældent der rigtigt er noget møde - han har blot nogle mål der skal opnås og kunder der skal besøges. Til gengæld tager jeg afsted kl 7 om morgenen og kommer hjem ml. 17 og 18, hvilket er lidt mange timer...

Hvorfor er det så at jeg ofte handler på vejen hjem? Hvorfor er det ofte mig der laver aftensmad? Og hvorfor er det mig der vasker alt vores tøj? Og putter barn hver dag? Jeg forstår det ikke...

Lise - der har været vågen siden 3:30 pga umulig unge

Anmeld

20. juni 2008

Ny mor

Alt for meget :P - jeg har slet ikke tal på det i timer, men han overnatter ude i allefald 2 gange om ugen i gennemsnit og så rejser han vel 4-5 gange om året i en uge eller mere...(er ingeniør).
Men det fungerer godt endnu, selvom det er lidt hårdt for især Julius, der er begyndt at spørger meget efter ham. Men han elsker sit job og jeg elsker det giver mig mulighed for at gå hjemme hos ungerne...og han kan i perioder flexe overtiden eller arbejde hjemmefra....meeeeen på sigt kan det godt være vi vil forsøge at ændre lidt på det.......
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.