sus34 skriver:
Jeg er i uge 28 nu og vægten står heldigvis stadig på minus 2 kg i forhold til før jeg blev gravid. Men der er nu alligevel 83kg, så jeg havde mange kg at tage af fra starten... og det hele har været lidt rodet de sidste 3 mdr. 
Nu ser det heldigvis ud til jeg finder sammen med min babys far igen... så kan det være lysten til mad og hygge kommer tilbage, men jeg håber da jeg kan "begrænse skaden" også de sidste 3 mdr...

Susanne
Det lyder rigtig dejligt, at du finder sammen med din babys far igen.
Det må virkelig have været nogle rigtig hårde måneder for dig, men jeg håber at alt bare bliver rigtig godt fra nu af.
Ja, appetiten bliver ofte påvirket af, hvordan man har det, og når det hele skal være godt og hyggeligt ryger der let alt for mange kg på. Min kæreste og jeg har lige fortiden en periode, hvor vi er helt vilde med at spise slik/ chips mm samtidig med, at vi ser gamle danske film. Det er super hyggeligt, men hold da helt fast, hvor det kan ses på vægten. Hvordan kan man dog tage næsten 1 kg på fra den ene dag til den anden.
Hmm, jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke skulle tage over 20 kg på ved denne her graviditet, men jeg er bange for, at jeg ikke kan overholde det... Da jeg ventede mine 2 store drenge tog jeg henholdsvis 17 og 24 kg på.
Anmeld