Hvad vejer i nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

MetteMTH

Idag er jeg 29+2 og har taget 11 kg på Glæder mig også til at blive tynd igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

Louisesam

Jeg er 25 uger henne nu, og har taget 10 kg. på! Og som en anden sagde, så synes jeg heller ikke jeg kan mærke det, eller hvad man skal kalde det! Men prøvede dog en sommerbluse den anden dag, hvor ærmerne enten var krympet, eller armene blevet tyggere  

Jeg tog de første 10 kg på støt og roligt, men de sidste uger har det stået stille på de ca. 81 kg. Hmm... håber ikke vægten kommer højere op, men de siger jo 10-15 kg. når man ellers er normalvægtig! Så det trøster jeg mig med

Anmeld

22. juni 2010

Christina31

Jeg er 24 uger henne, og vægten står nu på 68,5 kg. Jeg vejede 58 kg inden, jeg blev gravid, så synes, det går lidt hurtigt.

Men jeg må indrømme, at der også ryger lidt ekstra ned at kakao, kage og slik denne her tid.....

Anmeld

27. juli 2010

mybaby-girl

Patrick07 skriver:

Jeg er idag 24+2 og var på vægten i weekenden og der sagde den lige +10 kg  HOLD DA OP.. jeg vejer normalt 50 kg og er 1.70 høj og syntes bare jeg er VOKSET helt vildt i størrelsen.. både på røv, bryster og self maven 

Men wow det er godt nok vildt, tør slet ikke tænke på hvad jeg kommer op og ramme omkring termins datoen pu ha dada

Men ville lige høre jer andre oktober mødre om hvor meget i har taget på osv..

lige et billede af min mave i uge 23

Hehe, fin og flot mave i alle sammen har der

Jeg er 28+0 i dag og er 1,78cm høj og vejede 105kg før gravidtiteten, normalt overvægtig, men har taget 6 kg på endtil videre ... havde meget kvalme og opkastninger de første 5 mdr

Anmeld

28. juli 2010

Slettet

Jeg er i dag 28+0 og vægten siger + 12 kg.   ...Jeg trøster mig selv med at det er sidste graviditet, så det er sidste gang jeg har så mange kg. at slås med

Anmeld

30. juli 2010

sus34

Jeg er i uge 28 nu og vægten står heldigvis stadig på minus 2 kg i forhold til før jeg blev gravid. Men der er nu alligevel 83kg, så jeg havde mange kg at tage af fra starten... og det hele har været lidt rodet de sidste 3 mdr.

Nu ser det heldigvis ud til jeg finder sammen med min babys far igen... så kan det være lysten til mad og hygge kommer tilbage, men jeg håber da jeg kan "begrænse skaden" også de sidste 3 mdr...

Susanne

Anmeld

30. juli 2010

norup81

Jeg er i 30+4 idag og har taget 4,5 kg på.

Så synes selv at det er rimeligt pænt, når man tænker på at jeg startede med at smide 4 kg, da opkast og kvalme fyldte rigtig meget de første 3 måneder. Så er lidt spændt på hvor meget jeg når op på inden fødsel.

Anmeld

30. juli 2010

Christina31

sus34 skriver:

Jeg er i uge 28 nu og vægten står heldigvis stadig på minus 2 kg i forhold til før jeg blev gravid. Men der er nu alligevel 83kg, så jeg havde mange kg at tage af fra starten... og det hele har været lidt rodet de sidste 3 mdr.

Nu ser det heldigvis ud til jeg finder sammen med min babys far igen... så kan det være lysten til mad og hygge kommer tilbage, men jeg håber da jeg kan "begrænse skaden" også de sidste 3 mdr...

Susanne

Det lyder rigtig dejligt, at du finder sammen med din babys far igen.Det må virkelig have været nogle rigtig hårde måneder for dig, men jeg håber at alt bare bliver rigtig godt fra nu af.  

Ja, appetiten bliver ofte påvirket af, hvordan man har det, og når det hele skal være godt og hyggeligt ryger der let alt for mange kg på. Min kæreste og jeg har lige fortiden en periode, hvor vi er helt vilde med at spise slik/ chips mm samtidig med, at vi ser gamle danske film. Det er super hyggeligt, men hold da helt fast, hvor det kan ses på vægten. Hvordan kan man dog tage næsten 1 kg på fra den ene dag til den anden. Hmm, jeg havde ellers lovet mig selv, at jeg ikke skulle tage over 20 kg på ved denne her graviditet, men jeg er bange for, at jeg ikke kan overholde det... Da jeg ventede mine 2 store drenge tog jeg henholdsvis 17 og 24 kg på.

Anmeld

31. juli 2010

Siber

jeg ved det egentlig ikke, kunne være jeg skulle gå ud og veje mig!

Men jeg har dage hvor jeg føler jeg ikke kan være i min krop, eller holde ud af have tøj på støn!

Men jeg har ikke den største appetit, så gad vide hvad vægten siger

og den sagde 65,9 kg her til aften og jeg startede på 58 kg

Det kunne være jeg snart skulle tage et billede!

Det må blive min mision i morgen

Knus Siber 

Anmeld

10. august 2010

Assi

Jeg er i dag i uge 31 og har vist taget 7 kg på (min vægt er i stykker så jeg vejer mig, når jeg støder på en vægt ). Min vægt inden graviditet var 58/59 kg. Jeg har det ikke vild godt med de kg der er røget på, men det skal jo til...OG der ryger virkelig meget slik, chokolade og kage indenbords .... jeg har rygrad som en regnorm. Satser stærkt på at trangen til sødt er HELT væk, når jeg har født..og at jeg får en ustyrlig trang til at dyrke motion hver dag...  .. man har lov at håbe og det er nemt at overbevise mig selv om, at det er sandt, når jeg sidder med slikposen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.