Hvad vejer i nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Slettet

Jeg er i uge 22+1 og har taget 5,7 kg. på indtil videre ... Jeg bliver større og større hver gang jeg er gravid, så det er nok meget heldigt, at ham i maven er den sidste

Jeg vil dog sige, at jeg er en af dem som hurtigt smider kiloene igen efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Tama

Jeg har taget 6,5 kg på indtil videre og er i uge 22 + 2 

Hvor er jeres maver bare flotte 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

merichs

Øhm jeg har så taget 13 kg på  og er 24+4 idag. Må så erkende at jeg nok også spiser lidt for meget pt  

På billedet er jeg 23+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

misslea

merichs skriver:

Øhm jeg har så taget 13 kg på  og er 24+4 idag. Må så erkende at jeg nok også spiser lidt for meget pt  

På billedet er jeg 23+3

Hold da op - hvor sidder de 13 kg henne???

Du er da super flot

Mange fra Lea 24+3

Anmeld

17. juni 2010

merichs

misslea skriver:

Hold da op - hvor sidder de 13 kg henne???

Du er da super flot

Mange fra Lea 24+3

Ih tak  har taget en del på omkring lår og bagdel  Men trøster mig selv ved at jeg jo kan træne det væk når alfen er født

Anmeld

17. juni 2010

misslea

merichs skriver:

Ih tak  har taget en del på omkring lår og bagdel  Men trøster mig selv ved at jeg jo kan træne det væk når alfen er født

heheh.... ja nemlig!!! Jeg vil også meget hellere have lidt ekstra fedt på kroppen, end eksempelvis strækmærker....   For dem kan man jo hverken træne eller tabe væk... heheh  Men men men... det er jo ikke til at vide, hvordan kroppen har tænkt sig at opføre sig.....

Anmeld

17. juni 2010

merichs

misslea skriver:

heheh.... ja nemlig!!! Jeg vil også meget hellere have lidt ekstra fedt på kroppen, end eksempelvis strækmærker....   For dem kan man jo hverken træne eller tabe væk... heheh  Men men men... det er jo ikke til at vide, hvordan kroppen har tænkt sig at opføre sig.....

Nej det er jo lige det. Er pt stadig uden strækmærker, men der er jo også lige 16 uger tilbage

Anmeld

17. juni 2010

misslea

merichs skriver:

Nej det er jo lige det. Er pt stadig uden strækmærker, men der er jo også lige 16 uger tilbage

ja - jeg har heller ingen endnu... og også 16 UGER tilbage... så de kan jo sagtens nå at dukke op... meeeeen vi på  for, at de holder sig væk... heheh

Anmeld

17. juni 2010

merichs

misslea skriver:

ja - jeg har heller ingen endnu... og også 16 UGER tilbage... så de kan jo sagtens nå at dukke op... meeeeen vi på  for, at de holder sig væk... heheh

rigitg meget

Anmeld

18. juni 2010

Omerovic

Øj jeg over går vidst jer alle, (hihi). Jeg har taget lige knap 10 kg på og jeg er 21+1, men det mærkeligste er, at jeg ik føler jeg har taget det på, kun på min mave .

Men jeg tror at det måske er fordi lige inden jeg blev gravid tabte jeg 11kg, så jeg "plejer" jo at se en buttet tøs i spejlet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.