Hvad vejer i nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.755 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Patrick07

Jeg er idag 24+2 og var på vægten i weekenden og der sagde den lige +10 kg  HOLD DA OP.. jeg vejer normalt 50 kg og er 1.70 høj og syntes bare jeg er VOKSET helt vildt i størrelsen.. både på røv, bryster og self maven 

Men wow det er godt nok vildt, tør slet ikke tænke på hvad jeg kommer op og ramme omkring termins datoen pu ha dada

Men ville lige høre jer andre oktober mødre om hvor meget i har taget på osv..

lige et billede af min mave i uge 23

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Jules

Jeg har taget 2 1/2 kg på og jeg er 24+4 idag. Men jeg har os været alt for stor som udgangspunkt så jeg skal jo passe på :)

De første 20 uger tog jeg intet på... Men nu er min appetit vendt frygteligt tilbage... Piiiiv....

Billedet er fra 24+0 :)

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

Jeg har taget 2 1/2 kg på og jeg er 24+4 idag. Men jeg har os været alt for stor som udgangspunkt så jeg skal jo passe på

De første 20 uger tog jeg intet på... Men nu er min appetit vendt frygteligt tilbage... Piiiiv....

Billedet er fra 24+0

Årh hvor er du bare fin  Årh ja jeg spiser også helt tiden også igen.. tror mine to mænd der hjemme elsker det for så er skabet altid fyldt op hehe

Anmeld

16. juni 2010

Assi

Jeg synes virkelig, det går hurtigt anden gang! Jeg har dog kun taget ca 3 kg på i forhold til hvad jeg vejede inden jeg blev gravid - men jeg tabte mig i starten pga kvalme - så jeg har nok taget en 6 kg på i alt, men de 3 første røg hurtigt på igen, da jeg kunne spise og drikke normalt.

Assi - 22+5

Anmeld

16. juni 2010

Assi

PS: smukke smukke maver I har - I ser begge godt ud!

Anmeld

16. juni 2010

anja1116

Hej

Jeg har også lidt ekstra og gi' af, så jeg prøver at passe på med vægten, men der er dog kommet 5  kg mere på. Er nu 23 + 4

Anmeld

16. juni 2010

misslea

Hej allesammen!!!

Jeg er 24+2 henne, og har ca. taget 5½ kg på!!!

De første kg. kom hurtigt på, og ellers er det gået stødt og roligt ) Men puhaa... skal da liige vænne mig til de ekstra kg. rundt omkring på kroppen

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

16. juni 2010

oo

jeg er 23+0 og har taget 1 kg på (denne uge faktisk), så det går meget godt herhjemme

Anmeld

16. juni 2010

marhemor

Hej alle sammen.

Jeg er 21+6 uger henne og har faktisk smidt 1,9 kg fra min startvægt til stor tilfredsstillelse for JM, som jeg så i dag for anden gang

Men, men, men, min startvægt var jo også alt for stor ;-)

Super flotte maver I alle sammen viser

Anmeld

16. juni 2010

Christie

Jeg er 23+1 og har taget 5 kg. på... men prøver på at spise sundt og jeg går stadig til spinning 2 gange om ugen, og styrketræner 2 gange om ugen + gravid svømning 1 gang i ugen... Så jeg synes da at jeg holder mig aktiv..:-)  men det bliver sikkert og¨å nemmere at komme af med dem bagefter så..:-)

SUPER DEJLIGE MAVER I HAR...:-)    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.