mig!!! ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

Helle30

Jeg ville have foreslået en stærk lumumba og så varm indpakning, men hvis du ikke har hverken cognac eller kakao, så er den jo udelukket.
Hvis du stadig har det sådan i morgen, så vil jeg anbefale en kop Panodil hot. Det smager super godt af solbær og menthol og så er der lidt panodil i, der lindrer.
Den med varme drikke med sprut har jeg altid kun brugt op til sengetid.

- Helle, som lige har set Frederik og Mary live. De er magens til dem selv på tv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ivfmarie

Helle30 skriver:
- Helle, som lige har set Frederik og Mary live. De er magens til dem selv på tv.

Woouw... og dig ser vi live på lørdag!! Næsten som at være der selv! 8D

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

ja øhhh...god bedring...lol :$

Anmeld

19. juni 2008

birgittemarie

Puha, det lyder SKIDT! Håber du har det bedre, når du vågner i morgen!
God bedring pusling (H)

Anmeld

20. juni 2008

Tut

Hvordan har du det i dag Kalaha???

Håber du har det bedre (L)

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

tak søde piver(L)
jeg har det bedre i dag end jeg havde i aftes. så håber det går den rigtige vej!!!
har været ovre og købe stepsil. og så drikker jeg the, og så har jeg planer om at sove til middag, og hold mig fra open air, så jeg er frisk til i morgen...
men hold kæft en nat!! xander har sovet oppe ved os, og han fyldr 3/4 af en dobbeltseng! så de sidste par timer tog jeg på sofaen. tror det hjalp lidt.

nu skal vi bare krydse fingre for jeg ikke får et værre i løbet af dage, for så skal det nok gå. kan jo bare leve af panodiler;)

Anmeld

20. juni 2008

Ny mor

ka li ja skriver:

tak søde piver(L)
jeg har det bedre i dag end jeg havde i aftes. så håber det går den rigtige vej!!!
har været ovre og købe stepsil. og så drikker jeg the, og så har jeg planer om at sove til middag, og hold mig fra open air, så jeg er frisk til i morgen...
men hold kæft en nat!! xander har sovet oppe ved os, og han fyldr 3/4 af en dobbeltseng! så de sidste par timer tog jeg på sofaen. tror det hjalp lidt.

nu skal vi bare krydse fingre for jeg ikke får et værre i løbet af dage, for så skal det nok gå. kan jo bare leve af panodiler;)

Nåhrrr, lille pus, kan du så få hvilet dig, så du er klar til imorgen ;) Puha, ja man sover bare ikke godt, når de store unger ligger på tværs i sengen :P

Anmeld

20. juni 2008

ka li ja

ja jeg troede lige jeg kunne snige mig til en to timers lur nu, men det mente arthur ikke.:@pis.:'( det må vente til når faren kommer fra eksamen, så må vi gøre det sammen.... nej det er da belastende man ikke kan være i ens egen seng fordi roderøven skal ligge på tværs:P;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.