mig!!! ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

ka li ja

kan man ha feber uden at temp viser det???? har lige målt mig til 37.8..

jeg har det a helvede til lige nu, og har feber lign. tilstand. fyser og sveder konstant, ryster, har enormt ond i mine led, især hele rygsøjlen.
og har ingen appetit.. nåå jo og så gør det ondt når jeg synker. kan simpelthen mærke drøblen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ivfmarie

Nix du! Det kan du sgu godt glemme!! Du skal ikke til at ha influenza nu! Du skal med ud og feste igennem på lørdag!

Tag noget varmt med alkohol i og pak dig ind i dyner og tæpper så du kommer til at svede max.. Så skulle du gerne være frisk igen i morgen!

(H)

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

har jeg influenza???!!!!!

nej tak du det har jeg ikke lyst til!! har vist ikke noet alkohol.. jo måske EN ENKELT. men det smager jo a helvede til! DET ER KUN TIL HVIS MAN HOSTER SÅ MEGET I SØVNE MAN ER VED AT BRÆKKE SIG!

nej nej nej jeg håber det går over...........

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

Har du tilfældigvis rød saftevand?

Så prøv at lave en kop stærk saftevand med kgt vand, og kom ca 1 cl "en enkelt" i, og et sguize citronsaft - og så drik den liiige når den er kølet så meget af at du ikke brænder dig. That should do the trick! ;)

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

dsværre. jeg har min the og min cola light, og så står der en lækker sandwich på bordet og griner hånligt af mig!!!! nej hvor er jeg sølle. er sgu næsten værre en morten når han er syg!! men det ku være man skulle overveje at gå tidligt i seng....

hvor kan du ellers mange trix;)

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

godnat alle mine fantastiske kvinder. nu smutter jeg op i kassen og ser om det hjælper
(H)

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

god bedring skatter! (L)

og sov godt

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

det der kalaha...det glemmer du bare lige alt om!

se af at oppe dig...kom ind i kampen...der skal drikkes på lørdag...kan du huske hvor meget Susan ofrede for at feste med os sidst...så du ser bare at oppe dig!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

bare rolig jeg melder ikke fra!!!!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

god bedring skatter! (L)

og sov godt

tak ilm(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.