Hjælp.................jeg skal giftes:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Lou87

Valle81 skriver:

Tusind tak:0)

Jeg må give dig ret - har smugkigget:0)

Tjek lige denne

http://www.abc-brudekjoler.dk/1/2263/89990/550/14062/brudekjole-grace-a041.html#14062

Er jo helt i 7 himmel:0)

Ja den er flot!  der er sindsygt mange flotte og til en hver smag og str! Og de kan også ændre en sløjfe farve og lign.. hvis man har en ynglingsfarve, eller vil matche manden lidt.

Og velbekomme da - håber du finder din drømmekjole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Valle81

DK skriver:

Hej

Jeg arbejder i Askepot Modeller www.askepotmodeller.dk Vi har pt et RIGTIG godt fødselsdagstilbud, og ellers så er alle kjolerne i hele butikken nedsatte til efteråret, for at sælge den gamle kollektion før den nye kommer hjem til dec/januar. Alt er nedsat mellem 30% og 60% og der plejer at være mange der gør en god handel.

Hvis du frit vil vælge mellem det hele, så kan du jo altid betale fuld pris, og så kommer du jo bare forbi så snart du lyster. Hvis du vil vente og se den nye 2011 kollektion, så kom tidligt i januar! Vi har mellem 12 og 18 ugers levering, så hvis vi skal nå at få en kjole hjem til dig inden maj, så må du ikke komme for sent i det nye år!

Jeg er især vild med Mori Lee kjolerne i år, men synes også at mange fra Benajmin Roberts og Romantica er vildt flotte!

Uanset hvad, så rigtig rigtig god fornøjelse med at købe en brudekjole!!

Knus Ditte aka brudekjole-sælger, he he!! 

Wauw, sikke nogle flotte kjoler:0)

Har lige haft ringet til min søster og sagt at vi rigtg skal ud og køre land og rige rundt for at se kjoler:0)

Jeg er en str 46, 44 i nogle ting, og har vist også et par ting i 48:0) Har en stor barm og er meget smal under barmen men har virkelig godt til gaden:0) Vist det man kan kalde en amerikaner booty:0)

Anmeld

15. juni 2010

Valle81

DK skriver:

Vi sælger kjoler helt op til str. 64 og de kan fås større så kom du bare an, he he!! Tit er de lidt større piger SÅÅÅÅ smukke i kjolerne! Bare vent og se! Du bliver overrasket! Jamen jeg hedder jo Ditte, og hvis du skal booke en tid så må du gerne gøre det hos mig! Det kunne kun være super hyggeligt. Vi er ikke på provision eller noget, så du skal kun gøre det af lyst, he he...

Der manglede lige en bindestreg i linket: http://www.askepot-modeller.dk/

Må jeg spørge hvilken str. du bruger? Du kan evt. sende mig en pb hvis du har det bedre med det!

Knus

Og du kan tro at jeg nok skal få booket en tid hos dig:0)

Anmeld

15. juni 2010

DK

Valle81 skriver:

Wauw, sikke nogle flotte kjoler:0)

Har lige haft ringet til min søster og sagt at vi rigtg skal ud og køre land og rige rundt for at se kjoler:0)

Jeg er en str 46, 44 i nogle ting, og har vist også et par ting i 48:0) Har en stor barm og er meget smal under barmen men har virkelig godt til gaden:0) Vist det man kan kalde en amerikaner booty:0)

Hvis du har en stor barm må du klart ikke vælge en "for billig" kjole. Det er fordi at et af stederne der er sparret i de billigere kjoler er på stiverne inde i kjolen. Og du får brug for mange stivere til at holde din barm oppe og på plads hele dagen!

Hvis du har et meget lille budget er det i så tilfælde klart bedst at købe en kjole brugt, altså en der har været dyr/af rigtig god kvalitet!

Kom du bare ind så kigger vi på det!

Anmeld

15. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Vil da også lige sende dig et link til min arbejdsplads www.luccabride.com. Vi leverer til det meste af landet. For mig var en af de største begivenheder (ud over selve bryllupsdagen) helt klart kjoleprøvningen.

Anmeld

16. juni 2010

CS

Valle81 skriver:

Du er simpelthen så sød:0)

Og ja de findes og også til os single kvinder:0)

Jeg var jo alene da jeg fandt ud af jeg var gravid og Asta's far har ikke ønsket at være en del af hendes liv, så jeg har også været single alene mor. Fandt Kenny da Asta var 4 1/2 og jag havde afskrevet alt hvad der hed mand og bryllup, bil og hus osv og havde indstillet mig på et single liv og havde sågar besluttet at havde jeg ikek fundet manden, skulle jeg have nummer to og Asta skulle have ne bror eller søster ved hjælp af kunstig befrugtning, men nej, jeg nåede at få mit andet barn og planlægge bryllup inden jeg bliver 30:0) Brylluppet bliver jo så nærmest en 30 års fødselsdagsgave:0)

Såå jo lykken findes derude - fandt min på love.dk - og kan da slet ikke begribe hvordan du kan rende single rundt - var jeg fyr så tog jeg dig med det samme:0)

I lige måde, så sweet du er  

Ja og det er SÅ dejligt at høre din historie - meget inspirerende  jeg æder den rådt!!

I it!!!

og ha en super solskinsdag

Anmeld

16. juni 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Så er det besluttet at vi skal giftes:0)

Jo noget så romantiske vi er, så fik vi lige det på plads over en tlf samtale her til aften:0)

Vi har siden vi blev gravide snakket om at vi skulle gifes så vi kunne sikre hinanden den vej nu med børn osv:0) Jeg har hele tiden sagt at vi bare lige kunne smutte på rådhuset og vupti så var det ordnet:0)

Tog det lige op her til aften igen, var lige i snakke humør, og så sagde Kenny, Skat hvis vi skal så vil jeg altså i kirken, jeg vil have de store hvide bryllyp, se dig i stor kjole og bare være smuk:0)  Blev så rørt jeg måtte fælde en tåre, så det blev dermed besluttet og vi blev enige om Maj 2011:0)

Er helt oppe og ringe og kan slet ikek fatte at jeg om under et år skal stå hvid brud i kirke og sige ja til manden i mit liv:0)

Tænk sig at noget så uromantisk som at snakke om det over tlf kan føles så monster mega romantisk og give en så store sommerfugle i maven:0)

Nå men det jeg egentlig ville var selvfølgelig at i skal smide alle de web adresser ind som i kender hvor man kan se de skønneste brudekjoler:0) Man kan jo ikke være tidligt nok ude til at få inspiaration:0)

Knus fra Christina, som totalt svæver på en lyserød sky:0)

Ih søde... Stort tillykke....

Hvor er det bare godt for Jer...

Kram

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Valle81 skriver:

Så er det besluttet at vi skal giftes:0)

Jo noget så romantiske vi er, så fik vi lige det på plads over en tlf samtale her til aften:0)

Vi har siden vi blev gravide snakket om at vi skulle gifes så vi kunne sikre hinanden den vej nu med børn osv:0) Jeg har hele tiden sagt at vi bare lige kunne smutte på rådhuset og vupti så var det ordnet:0)

Tog det lige op her til aften igen, var lige i snakke humør, og så sagde Kenny, Skat hvis vi skal så vil jeg altså i kirken, jeg vil have de store hvide bryllyp, se dig i stor kjole og bare være smuk:0)  Blev så rørt jeg måtte fælde en tåre, så det blev dermed besluttet og vi blev enige om Maj 2011:0)

Er helt oppe og ringe og kan slet ikek fatte at jeg om under et år skal stå hvid brud i kirke og sige ja til manden i mit liv:0)

Tænk sig at noget så uromantisk som at snakke om det over tlf kan føles så monster mega romantisk og give en så store sommerfugle i maven:0)

Nå men det jeg egentlig ville var selvfølgelig at i skal smide alle de web adresser ind som i kender hvor man kan se de skønneste brudekjoler:0) Man kan jo ikke være tidligt nok ude til at få inspiaration:0)

Knus fra Christina, som totalt svæver på en lyserød sky:0)

Hurra og tillykke Det er da fantastisk

Herhjemme var det heller ikke traditionelt romantisk, da vi aftalte at vi skulle giftes... Det foregik i termokedeldragter på gårdspladsen i frostvejr, hvor vi aftalte at vi ville lave noget stort ud af vores housewarming... - MEN det var faktisk DØD romantantisk, selvom det ikke var noget med røde roser og ned på knæ osv...

Håber det bliver en super dejlig dag!! (som det naturligvis gør...)

Anmeld

16. juni 2010

Nadi

Valle81 skriver:

Tak skal du have:0) Har du forresten kunne bruge kjolen

Den var desværre lidt stor ved ærmerne, så den kom hen til svigerinden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.