Valle81 skriver:
Så er det besluttet at vi skal giftes:0)
Jo noget så romantiske vi er, så fik vi lige det på plads over en tlf samtale her til aften:0)
Vi har siden vi blev gravide snakket om at vi skulle gifes så vi kunne sikre hinanden den vej nu med børn osv:0) Jeg har hele tiden sagt at vi bare lige kunne smutte på rådhuset og vupti så var det ordnet:0)
Tog det lige op her til aften igen, var lige i snakke humør, og så sagde Kenny, Skat hvis vi skal så vil jeg altså i kirken, jeg vil have de store hvide bryllyp, se dig i stor kjole og bare være smuk:0) Blev så rørt jeg måtte fælde en tåre, så det blev dermed besluttet og vi blev enige om Maj 2011:0)
Er helt oppe og ringe og kan slet ikek fatte at jeg om under et år skal stå hvid brud i kirke og sige ja til manden i mit liv:0)
Tænk sig at noget så uromantisk som at snakke om det over tlf kan føles så monster mega romantisk og give en så store sommerfugle i maven:0)
Nå men det jeg egentlig ville var selvfølgelig at i skal smide alle de web adresser ind som i kender hvor man kan se de skønneste brudekjoler:0) Man kan jo ikke være tidligt nok ude til at få inspiaration:0)
Knus fra Christina, som totalt svæver på en lyserød sky:0)
Ih søde... Stort tillykke.... 

Hvor er det bare godt for Jer...