Hjælp.................jeg skal giftes:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.156 visninger
38 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Valle81

Så er det besluttet at vi skal giftes:0)

Jo noget så romantiske vi er, så fik vi lige det på plads over en tlf samtale her til aften:0)

Vi har siden vi blev gravide snakket om at vi skulle gifes så vi kunne sikre hinanden den vej nu med børn osv:0) Jeg har hele tiden sagt at vi bare lige kunne smutte på rådhuset og vupti så var det ordnet:0)

Tog det lige op her til aften igen, var lige i snakke humør, og så sagde Kenny, Skat hvis vi skal så vil jeg altså i kirken, jeg vil have de store hvide bryllyp, se dig i stor kjole og bare være smuk:0)  Blev så rørt jeg måtte fælde en tåre, så det blev dermed besluttet og vi blev enige om Maj 2011:0)

Er helt oppe og ringe og kan slet ikek fatte at jeg om under et år skal stå hvid brud i kirke og sige ja til manden i mit liv:0)

Tænk sig at noget så uromantisk som at snakke om det over tlf kan føles så monster mega romantisk og give en så store sommerfugle i maven:0)

Nå men det jeg egentlig ville var selvfølgelig at i skal smide alle de web adresser ind som i kender hvor man kan se de skønneste brudekjoler:0) Man kan jo ikke være tidligt nok ude til at få inspiaration:0)

Knus fra Christina, som totalt svæver på en lyserød sky:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

twinboys

iiihhh stort tillykke herfra...

Anmeld

14. juni 2010

Samus1983

Ville lige ønske jer Hjertelig tillykke med den store beslutning!

Anmeld

14. juni 2010

B&J

Ihh stort tillykke

Anmeld

14. juni 2010

CS

Valle81 skriver:

Jo noget så romantiske vi er, så fik vi lige det på plads over en tlf samtale her til aften:0)

Vi har siden vi blev gravide snakket om at vi skulle gifes så vi kunne sikre hinanden den vej nu med børn osv:0) Jeg har hele tiden sagt at vi bare lige kunne smutte på rådhuset og vupti så var det ordnet:0)

Tog det lige op her til aften igen, var lige i snakke humør, og så sagde Kenny, Skat hvis vi skal så vil jeg altså i kirken, jeg vil have de store hvide bryllyp, se dig i stor kjole og bare være smuk:0)  Blev så rørt jeg måtte fælde en tåre, så det blev dermed besluttet og vi blev enige om Maj 2011:0)

Er helt oppe og ringe og kan slet ikek fatte at jeg om under et år skal stå hvid brud i kirke og sige ja til manden i mit liv:0)

Tænk sig at noget så uromantisk som at snakke om det over tlf kan føles så monster mega romantisk og give en så store sommerfugle i maven:0)

Nå men det jeg egentlig ville var selvfølgelig at i skal smide alle de web adresser ind som i kender hvor man kan se de skønneste brudekjoler:0) Man kan jo ikke være tidligt nok ude til at få inspiaration:0)

TILLYKKE  Hvor er det fantastisk og uhhhhh romantisk  Glæder mig til at se lækre billeder af den hvide brud  Hvor er det altså fantastisk med kirke og hele pivtøjet, sikke en skøøøn mand ham Kenny er

Anmeld

14. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh altså!! TILLYKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKE!!!!!! HVOR ER DET FANTASTISK AT HØRE :-) STORT STORT STORT TILLYKKE!!!! Blev da lige helt rørt! Ej altså, hvor er han bare fantastisk! Kan godt forstå, at du blev rørt. Det blev jeg bare af at læse det, he he!!! Er bare så glad på dine vegne!

Kæmpe krammer fra Lisbeth

Anmeld

14. juni 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

TILLYKKE  Hvor er det fantastisk og uhhhhh romantisk  Glæder mig til at se lækre billeder af den hvide brud  Hvor er det altså fantastisk med kirke og hele pivtøjet, sikke en skøøøn mand ham Kenny er

Ja han er sku lidt fantastisk:0)Faktisk måske lidt mere en gennemsnittet:0) Han hiver sku den ene romatiske overraskelse efter den anden ud af ærmet:0)

Når jo nærmest ikke at sætte pris på den ene,før en anden kommer:0)

Når jeg sidder og tænker over det, skulle man næsten tro at det var noget jeg fandt på, men nope:0) Det er sku sandt:0)

Glæder mig så vildt til at spamme herinde med alt fra invitationerne til kjolen til alt:0) He he:0)

Knus

Anmeld

14. juni 2010

Valle81

lisbethita skriver:

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh altså!! TILLYKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKE!!!!!! HVOR ER DET FANTASTISK AT HØRE :-) STORT STORT STORT TILLYKKE!!!! Blev da lige helt rørt! Ej altså, hvor er han bare fantastisk! Kan godt forstå, at du blev rørt. Det blev jeg bare af at læse det, he he!!! Er bare så glad på dine vegne!

Kæmpe krammer fra Lisbeth

Taaaaaaaaaaaaaak søde:0)

he he, tror sk vi skal udvide til et 500 personers bryllup og invitere hele baby.dk:0) Så skal der dæleme blive fest:0) I er jo nærmest familie:0)

Jeg er også så monster lykkelig, havde ALDRIG i livet troet at alt dette skulle hende mig. Da jeg fik Asta tænkte jeg, hmm alenemor, der er alt for tyk osv finder sku aldrig en osv:0) Og her er jeg nu med mand børn bil, bryllup og inden for den næste årrække et hus:0)

Fatter det ikke, må sku nive mig i armen til tider:0)

Kæmpe knus igen

Anmeld

14. juni 2010

Valle81

twinboys skriver:

iiihhh stort tillykke herfra...

Tusind tak:0)

Anmeld

14. juni 2010

oo

TILLYKKE!!

og selvfølgelig blev du rørt! det er da kæmpe stort at et andet menneske elsker en så meget at de mener det er nok til at holde hele livet ud så kan det dælme være lige meget om det blir sagt personligt, over telefonen eller i et brev.

jeg har ikke nogen links, min brudekjole var en nederdel med påfuglefjermønster og en kongeblå nørregård bluse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.