Hjælp.................jeg skal giftes:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Valle81

Samus1983 skriver:

Ville lige ønske jer Hjertelig tillykke med den store beslutning!

Tusind tak:0) Ja det er stort - det bliver en stor dag:0) Jeg kommer til at tude hele dagen lang, behæver vist ikke bruge penge på makeup:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Valle81

B&J skriver:

Ihh stort tillykke

Tak:0)

Anmeld

14. juni 2010

Nadi

TILLYKKE

Anmeld

15. juni 2010

Valle81

Nadi skriver:

TILLYKKE

Tak skal du have:0) Har du forresten kunne bruge kjolen

Anmeld

15. juni 2010

lisbethita

Valle81 skriver:

Taaaaaaaaaaaaaak søde:0)

he he, tror sk vi skal udvide til et 500 personers bryllup og invitere hele baby.dk:0) Så skal der dæleme blive fest:0) I er jo nærmest familie:0)

Jeg er også så monster lykkelig, havde ALDRIG i livet troet at alt dette skulle hende mig. Da jeg fik Asta tænkte jeg, hmm alenemor, der er alt for tyk osv finder sku aldrig en osv:0) Og her er jeg nu med mand børn bil, bryllup og inden for den næste årrække et hus:0)

Fatter det ikke, må sku nive mig i armen til tider:0)

Kæmpe knus igen

Det kan jeg godt forstå!!! Nøj jeg glæder mig til det engang bliver mig.  Hvor er det fedt altså!!!

Jeg kan godt nive dig lidt i armen (niv niv)  

Tillykke og stort stort kram fra mig 

Anmeld

15. juni 2010

Low

TILLYKKE 

Anmeld

15. juni 2010

CS

Valle81 skriver:

Ja han er sku lidt fantastisk:0)Faktisk måske lidt mere en gennemsnittet:0) Han hiver sku den ene romatiske overraskelse efter den anden ud af ærmet:0)

Når jo nærmest ikke at sætte pris på den ene,før en anden kommer:0)

Når jeg sidder og tænker over det, skulle man næsten tro at det var noget jeg fandt på, men nope:0) Det er sku sandt:0)

Glæder mig så vildt til at spamme herinde med alt fra invitationerne til kjolen til alt:0) He he:0)

Knus

Ja du har sørme skudt papagøjen   Du skal spamme med alt, bryllup og optakten, det er FANTASTISK  Glæder mig til at følge med i alt invitationer, kagevalg, kjole og ja alt hvad der høre til - jubiiiiii

Åhhhh det er så lækker læsning, for en single kvinde som mig!! Kan ikke lade være med at tænker "så findes de virkelig ude i verden " YES!!

Anmeld

15. juni 2010

AnneP

KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

15. juni 2010

Valle81

ChristinaS skriver:

Ja du har sørme skudt papagøjen   Du skal spamme med alt, bryllup og optakten, det er FANTASTISK  Glæder mig til at følge med i alt invitationer, kagevalg, kjole og ja alt hvad der høre til - jubiiiiii

Åhhhh det er så lækker læsning, for en single kvinde som mig!! Kan ikke lade være med at tænker "så findes de virkelig ude i verden " YES!!

Du er simpelthen så sød:0)

Og ja de findes og også til os single kvinder:0)

Jeg var jo alene da jeg fandt ud af jeg var gravid og Asta's far har ikke ønsket at være en del af hendes liv, så jeg har også været single alene mor. Fandt Kenny da Asta var 4 1/2 og jag havde afskrevet alt hvad der hed mand og bryllup, bil og hus osv og havde indstillet mig på et single liv og havde sågar besluttet at havde jeg ikek fundet manden, skulle jeg have nummer to og Asta skulle have ne bror eller søster ved hjælp af kunstig befrugtning, men nej, jeg nåede at få mit andet barn og planlægge bryllup inden jeg bliver 30:0) Brylluppet bliver jo så nærmest en 30 års fødselsdagsgave:0)

Såå jo lykken findes derude - fandt min på love.dk - og kan da slet ikke begribe hvordan du kan rende single rundt - var jeg fyr så tog jeg dig med det samme:0)

Anmeld

15. juni 2010

saxa

S T O R T     T I L L Y K K E

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.