for små æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

Maise

lotte31 skriver:

Ævæv, blev scannet for anden gang idag og æggebasserne var stadig for små (12mm) så skal scannes igen torsdag.... ihhh jeg ved godt det er at være lidt forkælet, men hvis de er klar, så jeg skal insemineres fredag, så får jeg stress, for det passer bare slet ikke ind i planerne... blir lidt panikken bare ved tanken

Knus Lotte

hmm jeg blev også scannet mhp. insiminering og fik af vide at mine æg var alt for små til at jeg kunne blive gravid denne måned, så gik hjem for at vente på mens, som aldrig kom. for jeg blev sgu gravid den måned og endda helt på naturligvis. havde bare ægløsning onkring 17- 18 dagen og jeg har nu en baby på næsten 6 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Hej Lotte 

Jeg tænker på dig i dag og krydser alt for at det lykkedes 

Tak for de krydsede fingre igår  håber det gir et positivt resultat

Knus Lotte

Anmeld

21. juni 2010

lotte32

Agnete skriver:

Hej Lotte. Gik det godt med IUI i dag? Jeg har tre laaaange dage til testdag, onsdag. Tror, som de andre gange, at den er da hjemme denne gang  

Kh Agnete

Hej, ja jeg tror det gik ok med IUI igår, selvom det var en yderst ubehagelig og grænseoverskridende omgang, men man ligger jo gerne krop til lidt af hvert for at få ønsket om en lille baby opfyldt

nu skal jeg så "bare" vente 15 laaanngge dage før jeg kan teste

Du ha jo testdag lige om snart har du nogen fornemmelse af om det bliver en positiv test eller...??

Jeg krydser i hvert fald for at du får to fine streger

Knus Lotte

Anmeld

21. juni 2010

lotte32

Maise skriver:

hmm jeg blev også scannet mhp. insiminering og fik af vide at mine æg var alt for små til at jeg kunne blive gravid denne måned, så gik hjem for at vente på mens, som aldrig kom. for jeg blev sgu gravid den måned og endda helt på naturligvis. havde bare ægløsning onkring 17- 18 dagen og jeg har nu en baby på næsten 6 mdr.

To af mine æg, nåede at vokse sig store og fine  (16 og 17,5 mm) så håbet lever endnu

Knus Lotte

Anmeld

21. juni 2010

Agnete

lotte31 skriver:

Hej, ja jeg tror det gik ok med IUI igår, selvom det var en yderst ubehagelig og grænseoverskridende omgang, men man ligger jo gerne krop til lidt af hvert for at få ønsket om en lille baby opfyldt

nu skal jeg så "bare" vente 15 laaanngge dage før jeg kan teste

Du ha jo testdag lige om snart har du nogen fornemmelse af om det bliver en positiv test eller...??

Jeg krydser i hvert fald for at du får to fine streger

Knus Lotte

Godt at IUI er vel overstået. Og ja det kan da godt være lidt grænseoverskridende... Men jeg synes nu ikke at det er slemt  Kan se, at du havde 2 fine æg  Håber på to streger til jer om 15 dage...

Jamen jeg tror da, at jeg er gravid  Men det har jeg jo også troet de to andre gange. Så jeg venter med at håbe for meget, til jeg forhåbentlig har mine to streger på onsdag.

Kh Agnete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.