for små æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.453 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

lotte32

Ævæv, blev scannet for anden gang idag og æggebasserne var stadig for små (12mm) så skal scannes igen torsdag.... ihhh jeg ved godt det er at være lidt forkælet, men hvis de er klar, så jeg skal insemineres fredag, så får jeg stress, for det passer bare slet ikke ind i planerne... blir lidt panikken bare ved tanken

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Mka

lotte31 skriver:

Ævæv, blev scannet for anden gang idag og æggebasserne var stadig for små (12mm) så skal scannes igen torsdag.... ihhh jeg ved godt det er at være lidt forkælet, men hvis de er klar, så jeg skal insemineres fredag, så får jeg stress, for det passer bare slet ikke ind i planerne... blir lidt panikken bare ved tanken

Knus Lotte

Var det på 10 dagen du blev scannet?

Det passer aldig ordenligt ind i programmet

Anmeld

14. juni 2010

Soap

Kør man egentlig bar videre med hormoner til de har den rette størrelse så eller hvordan ? 

Jeg skal scannes i morgen eftermiddag og håber mine er vokset 

Fingre for du får fine æg så iui blir til noget 

Anmeld

15. juni 2010

lotte32

Jeg blev scannet på 13. dag, der var æggene 9mm så fik jeg hormoner i to dage og så blev jeg scannet igår, på 13. dag og der var de 12 mm. og nu skal jeg så scannes igen på 16. dag som er på torsdag, jeg skal ikke ha flere hormoner nu, da de er bange for at der så er for mange æg der bliver klar... det er ski en jungle det her

er stadig meget bekymret for at det bliver fredag jeg skal insemineres...

knus Lotte

Anmeld

15. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

Jeg blev scannet på 13. dag, der var æggene 9mm så fik jeg hormoner i to dage og så blev jeg scannet igår, på 13. dag og der var de 12 mm. og nu skal jeg så scannes igen på 16. dag som er på torsdag, jeg skal ikke ha flere hormoner nu, da de er bange for at der så er for mange æg der bliver klar... det er ski en jungle det her

er stadig meget bekymret for at det bliver fredag jeg skal insemineres...

knus Lotte

Det blir godt nok spændende , kan man komme ud for at æggene ikke vokser så der ikke blir nogen insemination når der er hormoner involveret ?

Jeg ryster snart i bukserne over selv at skal scannes i eftermiddag, jeg drømte i nat at jeg blev scannet og så var æggene væk så øv bøv ingenting denne gang heller 

Anmeld

15. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Det blir godt nok spændende , kan man komme ud for at æggene ikke vokser så der ikke blir nogen insemination når der er hormoner involveret ?

Jeg ryster snart i bukserne over selv at skal scannes i eftermiddag, jeg drømte i nat at jeg blev scannet og så var æggene væk så øv bøv ingenting denne gang heller 

ved det faktisk ikke

Og held og lykke til dig med scanningen, sikker på at det nok skal gå godt ja det er underligt med de drømme, ved vores sidste omgang, drømte jeg også at der ingen æg var, til gengæld var der nogle fine agurker der var jeg også et rystende nervevrag, men heldigvis viste scanningen flotte æg

knus og krydsede fingre

Lotte

Anmeld

15. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

ved det faktisk ikke

Og held og lykke til dig med scanningen, sikker på at det nok skal gå godt ja det er underligt med de drømme, ved vores sidste omgang, drømte jeg også at der ingen æg var, til gengæld var der nogle fine agurker der var jeg også et rystende nervevrag, men heldigvis viste scanningen flotte æg

knus og krydsede fingre

Lotte

Jeg kigger godt nok lidt hvis det er agurker som kommer på skærmen her i eftermiddag 

Anmeld

15. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Jeg kigger godt nok lidt hvis det er agurker som kommer på skærmen her i eftermiddag 

hihi, ja det er forståeligt  jeg var helt lettet dengang jeg troede det var agurker, og jeg så fik æggene at se

glæder mig til at høre hvordan din scanning er gået

Knus Lotte

Anmeld

15. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

hihi, ja det er forståeligt  jeg var helt lettet dengang jeg troede det var agurker, og jeg så fik æggene at se

glæder mig til at høre hvordan din scanning er gået

Knus Lotte

Puuhaaa oz mig , men hold op der er længe til kl 1620 lige nu, syns tiden snegler sig afsted 

Anmeld

15. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Puuhaaa oz mig , men hold op der er længe til kl 1620 lige nu, syns tiden snegler sig afsted 

Jeg skal nok krydse fingre 

det kan man da godt mens man steger deller.. ikk´?? 

knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.