for små æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

Jeg skal nok krydse fingre 

det kan man da godt mens man steger deller.. ikk´?? 

knus Lotte

Jo da, det er kun mænd der ikk ka multi taske 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Jo da, det er kun mænd der ikk ka multi taske 

nårh ja self. da jamen så må jeg hellere komme i delle-dejen

glæder mig til at læse update 

Knus Lotte

Anmeld

15. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

nårh ja self. da jamen så må jeg hellere komme i delle-dejen

glæder mig til at læse update 

Knus Lotte

Updaten herfra, æggene ikke store nok kun 15 mm så ind igen torsdag til scanning og så formentlig inseminering i weekenden , men jeg skal ski tage hormon de næste 2 dage også 

Anmeld

16. juni 2010

lotte32

Soap skriver:

Updaten herfra, æggene ikke store nok kun 15 mm så ind igen torsdag til scanning og så formentlig inseminering i weekenden , men jeg skal ski tage hormon de næste 2 dage også 

æv da, det var ikke lige den update jeg havde håbet på men med 15 mm nu, så må de da være helt klar torsdag, mine var jo kun 9 mm, til første scanning... 

hvor mange æg ruger du på??

Krydser fingre og ben for at både din og min scanning på torsdag viser æg der er klar parat til at blive insemineret

Knus Lotte

Anmeld

16. juni 2010

Soap

lotte31 skriver:

æv da, det var ikke lige den update jeg havde håbet på men med 15 mm nu, så må de da være helt klar torsdag, mine var jo kun 9 mm, til første scanning... 

hvor mange æg ruger du på??

Krydser fingre og ben for at både din og min scanning på torsdag viser æg der er klar parat til at blive insemineret

Knus Lotte

Der er 3 æg, så 3 gange chance 

Ja det kunne være brand hyggeligt at følge hinandens graviditet også så det krydser jeg for 

Anmeld

16. juni 2010

tb

Soap skriver:

Det blir godt nok spændende , kan man komme ud for at æggene ikke vokser så der ikke blir nogen insemination når der er hormoner involveret ?

Jeg ryster snart i bukserne over selv at skal scannes i eftermiddag, jeg drømte i nat at jeg blev scannet og så var æggene væk så øv bøv ingenting denne gang heller 

ja, det kan man desværre godt  var igennem 5 IUO forsøg, hvor de 2 af dem ikke blev gennemført fordi der ikke var sket nok..

kh tina

Anmeld

16. juni 2010

Agnete

lotte31 skriver:

Ævæv, blev scannet for anden gang idag og æggebasserne var stadig for små (12mm) så skal scannes igen torsdag.... ihhh jeg ved godt det er at være lidt forkælet, men hvis de er klar, så jeg skal insemineres fredag, så får jeg stress, for det passer bare slet ikke ind i planerne... blir lidt panikken bare ved tanken

Knus Lotte

Jeg håber at det går godt til scanning på torsdag  Skal du ikke have ægløsningssprøjte 36 timer før insemination? For så bliver det jo ikke fredag??? Men måske lørdag? Håber at det lykkes for jer denne gang Jeg blev insemineret onsdag i sidste uge, og veeenter på testdag.

kh Agnete

Anmeld

17. juni 2010

lotte32

Agnete skriver:

Jeg håber at det går godt til scanning på torsdag  Skal du ikke have ægløsningssprøjte 36 timer før insemination? For så bliver det jo ikke fredag??? Men måske lørdag? Håber at det lykkes for jer denne gang Jeg blev insemineret onsdag i sidste uge, og veeenter på testdag.

kh Agnete

Ihhh den ventetid til testdag...  den er til at blive skør af..

Håber du får et positivt resultat

jo normalt er det vist 36 timer inden ægløsning at man tager sprøjten, men sidste gang jeg blev insemineret fik jeg den aftenen før, fordi mine æg pludselig tog et kæmpehop, og egentlig var på vej til ægløsning.. så jeg er stadig en smule nervøs 

Hvornår har du testdag??

Knus  Lotte

først på dagen når der stadig er natradio på P3

Anmeld

17. juni 2010

AnneP

lotte31 skriver:

Ævæv, blev scannet for anden gang idag og æggebasserne var stadig for små (12mm) så skal scannes igen torsdag.... ihhh jeg ved godt det er at være lidt forkælet, men hvis de er klar, så jeg skal insemineres fredag, så får jeg stress, for det passer bare slet ikke ind i planerne... blir lidt panikken bare ved tanken

Knus Lotte

Hej Lotte!

Håber de siger dine æg er fine idag!

Anmeld

17. juni 2010

Soap

Hej Lotte 

Håber det går godt for dig i dag 

Vi skal insemineres i morgen og lørdag så her voksede de 

for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.