Bruger I sæbe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

ka li ja

MariaE skriver:

Overhovedet ikke endnu.
Kommer sikkert heller ikke til at bruge det foreløbig. Sæbe gør ikke noget godt for børn andet end at udtørre deres naturlige fedt i huden. Så vi venter til det er nødvendigt med lidt sæbe..har sgi masser til at stå parat.

fornuftigt!!!!:)
det har huden aller bedst af, og så endelig ikke varm vand. afslut i hvert fald med koldt så.. det var så lige myntet mest på voksne.. haha det ville jeg alligevel ikke udsætte mine børn for ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Ny mor

Ja, men kun til numsevask (a-derma-sæbebar fra apoteket). Jeg kan simpelthen ikke få lorten af uden at komme sæbe på skumkludene :P

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Birgitte (ny mor) skriver:

Ja, men kun til numsevask (a-derma-sæbebar fra apoteket). Jeg kan simpelthen ikke få lorten af uden at komme sæbe på skumkludene :P

hahaha har ungerne stadig det der sorte lort som fra efter fødsle hihhihi

Anmeld

19. juni 2008

Muffinmus

Birgitte (ny mor) skriver:

Kan du sige klister masse så???
hold da op. Det har vi godt nok aldrig problemer med......

Anmeld

19. juni 2008

Marco2

Heller ingen sæbe her.

Men har dig vasket hendes hænder i sæbe et par gange da de vare var beskidte...

AG

Anmeld

19. juni 2008

MrsMartens

Nixen bixen!!!
David er blevet vasket med sæbe een gang (heldigvis i min hjemmelavede), hvor John liiiige ville prøve.... nøj jeg sprang et blodkar!!! ;)
Der er ingen grund til det endnu....

Anmeld

20. juni 2008

Plysbjørnen

Vi bruger også sæbe her, enten den fra Angelmark (minirisk) eller den fra Apoteket... Vi begyndte faktisk at bruge det pga af Laura døjede så voldsomt med ARP at det var helt uhyggeligt, og ja vi har ikke rigtigt kunne finde andet der har kunnet hjælpe...

Betina1978

Anmeld

20. juni 2008

linemus

Nej, vi gør heller ikke. Det er ikke nødvendigt endnu.

Knus Line

Anmeld

20. juni 2008

Anna-Rosa

GODT SÅ! :$ Altså her har vi ligesom Metski, brugt sæbe siden vi stoppede med olien...Hun er ikke tør..og dufter bare så skide godt når hun lige har været i bad....og ja...til alle jer der nu vil skrive, at det gør duften af naturlig babyhud også...sikkert, -men kan godt lidt duften, af det mit barn dufter af...:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.