Bruger I sæbe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
18 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Nadi

Når I vasker/bader de små? Jeg kan ikke helt finde ud af om vi skal begynde bare lige med overkroppen når Oliver er i bad eller om vi skal vente til den dag han bare er smurt ind i mudder efter at have leget ude en efterårs dag (?) Sp'en sagde jo engang i sin tid at det slet slet ikke var nødvendigt nogensinde at bruge sæbe, altså sådan til hverdagsbrug. Hverken for dem eller for os, men det ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til. Så nu spørg jeg jer :) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

bette

hmm de dage hvor mikkel har været i dp og været udenfor og lege kommer han i bad.. og der er en mild sæbe i og kommer kun en lille skuish i.. ikke særlig meget..

ellers bliver han bare badet i vand uden sæbe... synes ikke det er nødvendigt hvis de ikke er alt for beskidte..

dog synes jeg der skal sæbe til engang imellem mht afføring på numsen.. ved godt at man vasker dem under bleskift.. men alligevel, bare lige hvis der sidder noget usynligt(?)

Anmeld

19. juni 2008

Kristina V

Hi Nadi..

Herhjemme kommer Karoline i bad hverdag og med sæbe. Har købt den änglemark fra coop, og den er barMEn e Hun er aldrig tørret ud eller noget.. Men mmin SP sagde så os at vi fint kunne vaske hverdag os med sæbe...

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

altså vi har vidst brugt det 2 gange til arthur. det sker møg sjældent!
2/3 af alle de bade alexander tager, der blir han heller ikke sæbet ind..
(han kan tage brusebad mange gange om dagen;))

Anmeld

19. juni 2008

Lise

Vi gør. Simon er så beskidt hver dag når han kommer hjem fra job. Sand overalt, tørret snot og madrester i ansigtet og alt mulig andet vuggestuesnavn :P

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Ja, vi gør også.
Har brugt sæbe, lige siden vi stoppede med olie.

Anmeld

19. juni 2008

Grynt

vi bruger også sæbe i badet og når der skal vaskes lorte mås. Nemlig Änglemark, den er jo mild, uden parfume og uden alt muligt andet lort i.

Anmeld

19. juni 2008

Muffinmus

Overhovedet ikke endnu.
Kommer sikkert heller ikke til at bruge det foreløbig. Sæbe gør ikke noget godt for børn andet end at udtørre deres naturlige fedt i huden. Så vi venter til det er nødvendigt med lidt sæbe..har sgi masser til at stå parat.

Anmeld

19. juni 2008

Siber

vi gør hellere ikke!

Som nogen af de andre skriver, så fjerne det bare deres naturlige fedtlag! Så ingen sæbe her endnu!

KNus Siber

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Siber skriver:

vi gør hellere ikke!

Som nogen af de andre skriver, så fjerne det bare deres naturlige fedtlag! Så ingen sæbe her endnu!

KNus Siber

uuhh jamen der er du jo ;o)
jeg troede/ håbede lige på et brude billede ;)

har du ikke tabt dig meget???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.