Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??
Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang
Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...
Jeg er tvillingemor til et par nu 3 år gamle piger. Jeg skal gerne indrømme, at jeg under graviditeten med jævne mellemrum havde tanker meget lig dine. Efter at have fået dem tænker jeg tit på, hvordan det mon havde været kun at have en, hvordan man kunne vie al sin opmærksomhed til ét barn og hvordan man som forældre i højere grad ville kunne aflaste hinanden. Hver gang disse tanker melder sig, stormer alle tankerne om, hvor dejligt det er at have to, frem. Vi har altid haft en dejlig baby hver at tage os af. De sover ikke altid nødvendigvis på samme tid (!), hvorfor der også bliver masser af muligheder for én-til-én kontakt. Og som de andre tvillingemødre påpeger, jo ældre de bliver, jo mere glæde får de af hinanden.
Gud bevares ja, der er da nogle praktiske ting, der bliver lidt mere besværlige, og ting tager lidt mere tid. Men man lærer som tvillingemor også at blive meget organiseret og effektiv, hvilket jo egentlig er herligt 
Og det er muligt, at det at have tvillinger gør, at nogle ikke orker at kaste sig ud i endnu et babyprojekt, men jeg tænker altid, at jeg personligt er glad for, at tvillingerne kom først, fordi ellers tror jeg nok, at jeg var omkommet af stress
.
Lad være med at forvente, at du kan klare det hele når de kommer ud. Koncentrer dig 100% om babyere og lad huset sejle for en stund. Tag imod den hjælp venner og familie tilbyder dig.
Hvad angår ustyrlige børn, så afspejles deres opførsel i høj grad af deres forældres måde at være på.