Er ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.393 visninger
30 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

mullesmith2

Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??

Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

tb

hej

jeg kan 100% godt forstå dig.. vi fik hjælp til baby og vores største frygt var da os på en måde at der skulle være 2.. selvfølgelig ville vi blive glade for det, men vi ville os vide det ville blive en kæmpe omvæltning.. hvad det første barn (1 af gangen) selvfølgelig allerede er..

vores nabo fik tvillinge piger sidste år, og ja når man spørger dem har det ikke altid været lige nemt.. men de ville selvfølgelig heller ikk undvære dem for noget som helst  det bliver da en stor omvæltning for jer, men i skal nok klare det  og tænk når de bliver lidt større, så vil de altid have hinanden..

knus tina

Anmeld

14. juni 2010

twinboys

Ejjj altså bliver nød til at sige neeeej stop...

Tvillinger dobbelt så mange smil, dobbelt så meget glæde... Alt det gode du får af at have et barn får dobbelt af igen...

Børnene har et bånd ingen andre søskende har eller får... De har altid en legekammerat...

Det er ikke hårdere at få tvillinger, for i kender ikke hvordan det er kun at få en..

Så dobbelt så meget kærlighed at give og få igen...

Jeg har aldrig haft den følelese i beskriver... Jeg tænkte juhuuu jeg er specielt valgt til at få tvillinger... shit hvor er jeg heldig... Andre kan ingen børn få og så er jeg verdens heldigste pige at opleve at blive moar til tvillinger...

Elsker mine tvillingedrenge over alt i verden, og ville ALDRIG ønske mig andet..

Knuser fra den stolte tvillingemoar...Majbritt

Anmeld

14. juni 2010

Heidi B

Hej.

Jeg har Jeppe og Mikkel fra 300806, og vil lige sige at jeg havde det nøjagtig som dig den første måned efter jeg fik af vide der var to. Var sikker på jeg blev straffet for et eller andet! Min glæde og stolthed over at få to på en gang kom stille og roligt, det vil din også gøre. Nu har jeg det sådan at er jeg afsted kun med den ene, har jeg lyst til at sige til alle jeg møder, jeg har altså en til derhjemme.

Slap så meget af som muligt nu, få købt og ordnet alt det i kan. ved ikke hvad i har af netværk, men vi havde god hjælp i at folk der kom på besøg selv havde det med de skulle spise og drikke. Men tnte kom med mad til fryseren. Min mor stod på spring, hende skulle jeg bare ringe til. Farmor kom og var en uge ad gangen. Hvad med din mand??? Hvor lang barsel kan han få??? Kunne i gemme lidt ferie så han kunne være hjemme en måned i stedet for 14 dage??? Hos mig fungerede amningen ikke, så jeg ammede 3 måned og gik så fuldt ud over på flaske. Uden dårlig samvittighed, fordi en læge hjælp mig og sagde at det var bedre end at jeg gik ned.

Jeg mener du skal lytte til dig selv, og tage imod den hjælp du kan få!!!

Vil du vide mere så skriv endelig!!!

Op med humøret!!!

Ps, har lige sat et billede på af mine drenge og deres storesøster fra julen 09.! Mikkel med isbjørnen!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

mullesmith2 skriver:

Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??

Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...

Lige lidt mere fra en tvillingemor!!

jeg er den lykkelige mor til tvillinger det kom helt af sig selv og var ikke ventet overhovedet. jeg vil sige at jeg blev så chokket da vi fik det afvide til nakkefolden at jeg begyndte at tude, men efter at have givet familien besked var det ligesom fattet og vi begyndte at glæde os.

Det er som tidligere skrevet dobbelt så meget glæde og kærlighed som en og vil klart sige at det ikke har skræmt os fra at få flere børn- er gravid i uge 30 nu med en enkelt lille dreng! Vores tøser har været pragt eksemplarer og sovet igennem tidliget og simpelthen været den største oplevelse for os!

Det er nærmest lidt kedeligt at være gravid med en denne gang- forstå mig ret, men nu er der ikke noget specielt ved denne graviditet. hi hi

Jeg har altid sagt jeg var glad for der kom to første gang på den måde at man ikke har prøvet at nusse rundt emd et barn og en autostol og en barnevogn, for vil sige at det til tider er monster hårdt at fylde så meget i landskabet mht. at handel og slæbe autostole frem og tilbage til læge med mindre.

Men glæd dig, det er en fantastisk oplevelse.

KÆMPE KRAMMER Chatarina

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

Nu har jeg ikke tvillinger eller venter tvillinger Men jeg ville nu alligevel give dig en KÆMPE KRAM. 

Og fortælle dig at de tanker du har er HELT normale dem kan man selv havde når man bare venter 1. 

Sender alverden kram til dig 

Anmeld

14. juni 2010

Barbamama

Jeg kan godt forstå din panik. Da jeg blev gravid, var jeg EKSTREMT dårlig så derfor scannede de mig meget tidligt og der var TO! Og jeg sagde også bare NEJ, det kan jeg ikke! Og jeg blev ked af det for billedet jeg havde inde i hovedet med mig og ET lille barn i mine arme forsvandt lige og jeg kunne slet ikke forestille mig hvordan jeg skulle rumme to børn. Den ene var dog meget lille og derfor skulle jeg scannes igen 14 dage senere. Min kæreste og jeg vænnede os lidt til tanken om at der var to selvom det ville være en stor mundfuld. Da vi blev scannet igen var den forsvundet. Jeg blev ikke ked af det og jeg blev sgu lidt lettet, men vi havde det sådan at uanset hvad, så klarer man det jo, for det skal man. Og du kommer også til at ELSKE begge dine to bebser og du skal NOK klare det! Og så tag imod al den hjælp din familie og dine venner tilbyder dig! Knus til dig og op med humøret.

Anmeld

14. juni 2010

Maddox

Først et stort

Kan godt forstå, at det lige nu måske virker lidt overvældende og uoverskueligt med to små bebser på én gang. Men som andre siger (uden at have prøvet det selv) så tror jeg ikke det er så meget værre end at få en - måske er det endda nemmere

Tvillinger er ALDRIG alene, de vil helt fra start finde en tryghed i hinanden, de kan lege sammen, aktivere hinanden, osv.

Prøv at se på det positive - Du er HELDIG at du må få to skønne børn på én gang

Anja - som bare rigtig, rigtig, RIGTIG gerne vil have tvillinger (også hvis der skulle blive en næste gang, selvom det så ville blive nr. 3 og 4 )

Anmeld

14. juni 2010

Bare mig..

Ville have lige give dig et kram!

Selv om jeg ikke er eller har været gravid med tvillinger, så tror jeg godt jeg til en vis grad kan følge dig.. Jeg havde også en form for skræk inden jeg var til NF, for jeg frygtede et eller andet sted, at det var tvillinger.. Jeg tror simpelthen ikke jeg ville kunne magte det..

Vi snakkede meget om, at hvad nu hvis....jamen så var det sådan det var, og som sagt længere oppe, så har man jo heller ikke prøvet at have bare en.. Men du skal nok klare det.. Du skal nok bare lige sluge den, og så glæder du dig endnu mere. og indtil de begynder at sparke derinde, eller i evt får kønnet at vide.. Så kommer de store følelser frem tro mig, jeg havde det rigtig svært med min graviditet, og mest i starten, indtil jeg fik k'nnet at vide og jeg mærkede hende!

STORT kram fra mig!

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Hejsa...

Jeg har ikke selv tvillinger, og jeg forstår så udemærket din fortvivlelse...

MEN jeg må indrømme, at HVIS man skal have tvillinger, så tror jeg det er meget godt at starte med tvillinger i stedet for at få dem som nummer 2 og 3....

Netop fordi du jo ikke har prøvet kun at have en, så du kan ikke helt føle at det måske er dobbelt arbejde, i forhold til hvis du kun havde 1.

Men altså, selvfølgelg  bliver det hårdt....

Har du ikke en masse familie, tæt på, som du kunne forestille dig kunne hjælpe lidt i hverdagen, så du kan få en lidt længere lur hist og her, uden at skulle bekymre dig om at de nok vågner om lidt....

Jeg forstår sagtens du er fortvivlet, og det bliver helt sikkert også hårdt....

Uden at være heeeelt så sukkersød som en anden tvilinge mor (no offence) så er det rigtigt at de vil få rigtig meget glæde af hinanden sener,e og det vil lette din bryde lidt, at de hele tiden har en ligeværdig legekammerat. MEN det bliver nok først når de er omkring 1½ det starter, sådan for alvor.... Resten af tiden før det, vil de nok mere være hinandens spejlbillede....

MEN få en snak med dine nærmeste, og se om ikke i kan få et par aftaler i hus, inden babyerne kommer... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.