Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??
Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang
Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...
Hejsa...
Jeg har ikke selv tvillinger, og jeg forstår så udemærket din fortvivlelse...
MEN jeg må indrømme, at HVIS man skal have tvillinger, så tror jeg det er meget godt at starte med tvillinger i stedet for at få dem som nummer 2 og 3....
Netop fordi du jo ikke har prøvet kun at have en, så du kan ikke helt føle at det måske er dobbelt arbejde, i forhold til hvis du kun havde 1.
Men altså, selvfølgelg bliver det hårdt....
Har du ikke en masse familie, tæt på, som du kunne forestille dig kunne hjælpe lidt i hverdagen, så du kan få en lidt længere lur hist og her, uden at skulle bekymre dig om at de nok vågner om lidt....
Jeg forstår sagtens du er fortvivlet, og det bliver helt sikkert også hårdt....
Uden at være heeeelt så sukkersød som en anden tvilinge mor
(no offence) så er det rigtigt at de vil få rigtig meget glæde af hinanden sener,e og det vil lette din bryde lidt, at de hele tiden har en ligeværdig legekammerat. MEN det bliver nok først når de er omkring 1½ det starter, sådan for alvor.... Resten af tiden før det, vil de nok mere være hinandens spejlbillede....
MEN få en snak med dine nærmeste, og se om ikke i kan få et par aftaler i hus, inden babyerne kommer...