Er ked af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

mullesmith2

Tak for alle de dejlige svar... Jeg er også sikker på jeg vil kunne rumme dem begge når de er her. Men der flyver så mange tanker igennem hovedet lige for tiden også fordi jeg bare tror det bliver to umulige drenge der ikke er til at styre eller måske kolik børn... Min kæreste har en søn på 4år der er ganske ustyrlig og ville ik kunne rumme to mere af samme slags. åh gud det ville være forfærdeligt. Vi skal have kønnet afvide på mandag om en uge og jeg frygter sku lidt drenge, har bare et skrækbillede i hovedet af vilde drenge der rasere hele huset sammen med deres storebror....  Men nu er det jo heller ikke mig der opdrager storebroderen da han er størstedelen af tiden hos hans mor. Men jeg bliver sku lidt nervøs hvis det er drenge hehe det er nok bare skørt men ønsker mig virkelig to piger og så EN dreng om 4-5år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

mariamiss6

mullesmith2 skriver:

Tak for alle de dejlige svar... Jeg er også sikker på jeg vil kunne rumme dem begge når de er her. Men der flyver så mange tanker igennem hovedet lige for tiden også fordi jeg bare tror det bliver to umulige drenge der ikke er til at styre eller måske kolik børn... Min kæreste har en søn på 4år der er ganske ustyrlig og ville ik kunne rumme to mere af samme slags. åh gud det ville være forfærdeligt. Vi skal have kønnet afvide på mandag om en uge og jeg frygter sku lidt drenge, har bare et skrækbillede i hovedet af vilde drenge der rasere hele huset sammen med deres storebror....  Men nu er det jo heller ikke mig der opdrager storebroderen da han er størstedelen af tiden hos hans mor. Men jeg bliver sku lidt nervøs hvis det er drenge hehe det er nok bare skørt men ønsker mig virkelig to piger og så EN dreng om 4-5år

Hehe ja man kan forestille sig en masse...

Men du er jo så sød, så uanset om du får en af hver, to drenge eller to piger, så bliver de velopdragne børn, for det vil jo være dig der smitter af på dem, og giver god indflydelse

Anmeld

14. juni 2010

Heidi B

Altså.... Jeg har jo to drenge..... og de rasere ikke hele huset.... Børnene bliver jo påvirket af det miljø de vokser op. Mine drenge har været rimelig nemme, bortset fra de ikke sov så meget i starten. Men ingen kolik, og de tog begge på som de skulle.

Prøv at lade være med at straffe dig selv ved at tænke alle skræk scenarierne igennem, men tænk på hvor dejligt det er at

gå med en barnevogn med to børn i der sover

Sidde med to børn i favnen

Der er en til både farmor og mormor når de er på besøg på samme tid.

der sidder to børn i badekarret

at gå med to børn i hånden

at de får så stor glæde af hinanden og kan lege i timevis

at få to børn der selvom der er tvillinger kan være meget forskellige

Skrvet af egne erfaringer!!!!!

Anmeld

14. juni 2010

Vial

Mon ikke dine børn bliver lige så ustyrlige, som moderen tillader? Selvfølgelig er der forskel på børn, men derfor skal der også være forskel på, hvordan man takler og opdrager dem. Det må komme med tiden, og man må tro på sine evner.

Da jeg fandt ud af at jeg ventede to, så kunne jeg virkelig ikke få over mig selv at være ked af det særlig længe. Børn er mirakler og man på tage det som det kommer. Jeg er så overdrevet lykkelig og mega stolt over, at der bor en lille dreng og pige i min mave. Så SEJT! Det bliver da skide hårdt. Jeg er endda alene. Jeg har dog ønsket mig børn så længe og havde troet, at jeg skulle kæmpe med barnløshedsbehandling. Så ærlig talt mine tanker omkring det er nu, at miraklernes tid ikke er forbi endnu.

Det er dog ganske normalt, at man gennemlever en sorg i starten. Sorgen over at miste sit ene barn. Det kan du se på diverse tvillingesider. Da vi fandt ud af, at der er to babyer i vores maver, så gav vi samtidig afkald på x antal timer nussen og pludren med barnet, den fede barnevogn og caffelatten på caféerne med veninder i tide og utide. Vi skal virkelig arbejde i vores barsel - og forkælelsestiden er blevet mindre og skiftet ud med praktisk arbejde. Så man skal lige komme sig over tabet af det ene barn.

Når det er sagt. Så er det jo bare dobbelt op på smil og lykke. Tænk på hvor fantastisk det bliver om et par år, når de små trolde står for underholdningen, når de sammen skal prøve at synge for mor og far osv. Det bliver da DOBBELT så stort.

Er jo selv tvilling og derfor er det ikke så "farligt" for mig. Ved dog, at det er samlebåndsarbejde og man gør klogt i at indrette sit hjem som babyfabrik i starten. Ansæt en rengøringshjælp. Lav en masse mad til fryseren osv. Man kan gøre meget.

Anmeld

14. juni 2010

bullerbassen

mullesmith2 skriver:

Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??

Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...

Du får også lige etaf mig.

Kan sagtens forstå dine følelser, har selv tvilling drenge på 9år. Vi fik hjælp med ivf  behandling og fik sat 2 æg op. Da det så viste sig jeg var gravid sagde ALLE : bare vent der er 2. Og NEJ jeg skulle bestemt IKKe have 2 og VAR der 2 blev den ene givet væk

Og Til skanning i uge 7 Wuptii. DER VAR 2. Jeg grinede hele vejen hjem ( 2,5 times kørsel ) var TOTALT i chok.

Nu er de så blevet 2 store SKØNNE - FANTASTISKE - DEJLIGE drenge på 9 år. Og det har været en sand fornøjelse at have 2 De har så MEGET glæder af hinanden. Både mens de er små og nu hvor de er store.

Selvfølgelig har der også været tider det har været hårdt. Men først i skole alderen , hvor der skal træffes en masse beslutninger.

Vi har så siden hen fået en lillebror ( 8 måneder ) og det er da dejligt og få en. Og skal da heller ikke ligge skjul på at jeg GLÆDEDE mig rigtig meget til at få 1 baby.

Syntes jo sommetider jeg var gået glip af nået ved at får tvillinger. Havde jo EN MASSE forestilliger inden jeg blev gravid , hvad min barsel skulle gå med .

Men som de andre skriver, når du får vendet dig til tanken , vil du se alle de positive sider ved tvillinger.

DET er FANTASTISK at få tvillinger.

Mvh Lotte ( som havde det ligesom dig inden jeg blev gravid med tvillinger )

Anmeld

14. juni 2010

mullesmith2

Heidi B skriver:

Altså.... Jeg har jo to drenge..... og de rasere ikke hele huset.... Børnene bliver jo påvirket af det miljø de vokser op. Mine drenge har været rimelig nemme, bortset fra de ikke sov så meget i starten. Men ingen kolik, og de tog begge på som de skulle.

Prøv at lade være med at straffe dig selv ved at tænke alle skræk scenarierne igennem, men tænk på hvor dejligt det er at

gå med en barnevogn med to børn i der sover

Sidde med to børn i favnen

Der er en til både farmor og mormor når de er på besøg på samme tid.

der sidder to børn i badekarret

at gå med to børn i hånden

at de får så stor glæde af hinanden og kan lege i timevis

at få to børn der selvom der er tvillinger kan være meget forskellige

Skrvet af egne erfaringer!!!!!

Ja jeg må nok hellere lade være at tænke sådan men skal nok bare lige vænne mig til tanken. Jeg er jo også ligeglad med om det er drenge eller piger vil elske dem ubegrænset uanset hvad  Det bliver jo mine helt egne lækre børn man kan vel ikke elske noget højere. Men glæder mig godt nok til kønsscanning det er ulideligt at vente på det faktisk en helt uge endnu.

Anmeld

14. juni 2010

*A*

twinboys skriver:

Ejjj altså bliver nød til at sige neeeej stop...

Tvillinger dobbelt så mange smil, dobbelt så meget glæde... Alt det gode du får af at have et barn får dobbelt af igen...

Børnene har et bånd ingen andre søskende har eller får... De har altid en legekammerat...

Det er ikke hårdere at få tvillinger, for i kender ikke hvordan det er kun at få en..

Så dobbelt så meget kærlighed at give og få igen...

Jeg har aldrig haft den følelese i beskriver... Jeg tænkte juhuuu jeg er specielt valgt til at få tvillinger... shit hvor er jeg heldig... Andre kan ingen børn få og så er jeg verdens heldigste pige at opleve at blive moar til tvillinger...

Elsker mine tvillingedrenge over alt i verden, og ville ALDRIG ønske mig andet..

Knuser fra den stolte tvillingemoar...Majbritt

Dejligt at læse dit indlæg... Jeg venter selv tvillinger til nov. og GLÆDER mig helt vildt til det...

Anmeld

14. juni 2010

mullesmith2

toboli skriver:

Du får også lige etaf mig.

Kan sagtens forstå dine følelser, har selv tvilling drenge på 9år. Vi fik hjælp med ivf  behandling og fik sat 2 æg op. Da det så viste sig jeg var gravid sagde ALLE : bare vent der er 2. Og NEJ jeg skulle bestemt IKKe have 2 og VAR der 2 blev den ene givet væk

Og Til skanning i uge 7 Wuptii. DER VAR 2. Jeg grinede hele vejen hjem ( 2,5 times kørsel ) var TOTALT i chok.

Nu er de så blevet 2 store SKØNNE - FANTASTISKE - DEJLIGE drenge på 9 år. Og det har været en sand fornøjelse at have 2 De har så MEGET glæder af hinanden. Både mens de er små og nu hvor de er store.

Selvfølgelig har der også været tider det har været hårdt. Men først i skole alderen , hvor der skal træffes en masse beslutninger.

Vi har så siden hen fået en lillebror ( 8 måneder ) og det er da dejligt og få en. Og skal da heller ikke ligge skjul på at jeg GLÆDEDE mig rigtig meget til at få 1 baby.

Syntes jo sommetider jeg var gået glip af nået ved at får tvillinger. Havde jo EN MASSE forestilliger inden jeg blev gravid , hvad min barsel skulle gå med .

Men som de andre skriver, når du får vendet dig til tanken , vil du se alle de positive sider ved tvillinger.

DET er FANTASTISK at få tvillinger.

Mvh Lotte ( som havde det ligesom dig inden jeg blev gravid med tvillinger )

Det er godt nok dejligt at høre alle de gode ting mit humør bliver noget bedre og jeg ved da også bare det vil blive de dejligste børn ever  Man er bare så paf ved tanken om to... slet ikke til at overskue

Anmeld

14. juni 2010

Vidunderligeunger

mullesmith2 skriver:

du skulle vel aldrig have set Desperate Housewifes??+ jeg tror nok det hele skal gå.

et stort  til dig..

Anmeld

14. juni 2010

mullesmith2

*A* skriver:

Dejligt at læse dit indlæg... Jeg venter selv tvillinger til nov. og GLÆDER mig helt vildt til det...

Det er jo samtidigt med mig eller jeg har termin 6. dec men de kommer jo nok lidt før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.