mullesmith2 skriver:
Kan ikke helt holde op med at være ked af det over at vi skal have tvillinger. Jeg havde så inderligt bare håbet på en baby så det hele var til at overskue. Jeg kan virkelig give mig til at tude over at der er to nogen gange. Selvom jeg jo godt ved jeg ikke vil undvære dem når de først er her. Men åh gud hvor er det bare ik dejligt når man frygtede tvillinger helt fra starten og så går det i opfyldelse... hvad er oddsene også lige for det... WHY ME??
Nu må i ikke misforstå mig jeg vil da gerne have mine børn det er ikke fordi jeg er utaknemlig, ville bare så gerne have startet med en nu her første gang
Det er jo ikke sikkert man har så meget mod på en mere når man i forvejen har to. men man havde nok mod på en mere eller tvillinger hvis man kun havde en i forvejen, det er bare det jeg tænker. Ork det er sku lidt træls. har nok bare en dårlig dag...
Du får også lige et
af mig.
Kan sagtens forstå dine følelser, har selv tvilling drenge på 9år. Vi fik hjælp med ivf behandling og fik sat 2 æg op. Da det så viste sig jeg var gravid sagde ALLE : bare vent der er 2. Og NEJ jeg skulle bestemt IKKe have 2 og VAR der 2 blev den ene givet væk
Og Til skanning i uge 7 Wuptii. DER VAR 2. Jeg grinede hele vejen hjem ( 2,5 times kørsel ) var TOTALT i chok.
Nu er de så blevet 2 store SKØNNE - FANTASTISKE - DEJLIGE drenge på 9 år. Og det har været en sand fornøjelse at have 2
De har så MEGET glæder af hinanden. Både mens de er små og nu hvor de er store.
Selvfølgelig har der også været tider det har været hårdt. Men først i skole alderen , hvor der skal træffes en masse beslutninger.
Vi har så siden hen fået en lillebror ( 8 måneder ) og det er da dejligt og få en. Og skal da heller ikke ligge skjul på at jeg GLÆDEDE mig rigtig meget til at få 1 baby.
Syntes jo sommetider jeg var gået glip af nået ved at får tvillinger. Havde jo EN MASSE forestilliger inden jeg blev gravid , hvad min barsel skulle gå med .
Men som de andre skriver, når du får vendet dig til tanken , vil du se alle de positive sider ved tvillinger.
DET er FANTASTISK at få tvillinger.
Mvh Lotte ( som havde det ligesom dig inden jeg blev gravid med tvillinger )