Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja78 skriver: Smukke drenge
Smukke drenge
tusind tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KaMa skriver: Ihh, Malene. Det er bare dejligt at se dine drenge. De er godt nok kære de små. Sådan et par skønne brødre. Glæder mig til, at jeg kan vise mine to frem.
Ihh, Malene. Det er bare dejligt at se dine drenge. De er godt nok kære de små. Sådan et par skønne brødre.
Glæder mig til, at jeg kan vise mine to frem.
taaak søde... jamen jeg glæder mig også meget til at se dine
Malene84 skriver: eeeej hvor skægt... jeg kan ikke se det jeg vil så gerne have at de ligner mig på en eller anden måde... men alle siger at de begge ligner deres far
eeeej hvor skægt... jeg kan ikke se det jeg vil så gerne have at de ligner mig på en eller anden måde... men alle siger at de begge ligner deres far
Jeg synes altså de er forskellige og JA Villads ligner dig, basta!
IIIIIH de billeder har jeg glædet mig til!!
Og skønne er de da bare, søde!!!!!! mums
eiiiii altså ved godt tråden er en måned gammel MEN altså... hvor er de to knejte da bare lækre... klart du skal vise dem frem - jeg lurer gerne med på mere billed spam...
eiiiii, hvor er de bare fine!! Så lækre nogle babyer.
det er simpelthen nogle skønne børn du har dig der....
De er bare SÅÅÅÅ lækre de to!!! Uh det er lige så jeg ønsker mig et par selv, hvis jeg skulle have flere børn..
noname skriver: eiiiii altså ved godt tråden er en måned gammel MEN altså... hvor er de to knejte da bare lækre... klart du skal vise dem frem - jeg lurer gerne med på mere billed spam...
hehehe jamen tusind tak dejligt med liv i de gamle tråde
DatterMalou skriver: det er simpelthen nogle skønne børn du har dig der....
taaaak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128