twinse spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

MoarTNoah

Malene84 skriver:

heheh... jeg tror billederne snyder meget. De er nemlig på ingen måde ens. Faktisk så troede lægen ikke på, at de var tvillinger. hehe. Hun kunne slet ikke se, at de var søskende. meget skægt. De er som nat og dag

ja de snyder så.. hehe..

ej hvor sjovt, da jeg besøgte min veninde der lige have født kom jeg dagen efter og havde min egen bebs med der kun var 3 uger. der kom lægen ind for at tage hæleprøve, der sad jeg og ammede og blev færdig imens (sad i en lille krog og hun ku ikk se mig) så rejste jeg mig op, og så gik jeg hen imod dem - der blev hun helt forvirret og begyndte og rooode rundt i sine papirer - til sidste sagde hun "øøøh, jeg har altså kun papir på en, det må jo være en fejl så."

"nej søde forvirrede dame - de er ikke tvillinger" hehe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mettemus

Aaaiiihhjjjj hvor er de lækre dine små supermænd!!! Og hvor ser de søde og rolige ud!

Hånden på hjertet - kan en tvillingemor altid kende forskel på sine guldklumper?

Anmeld

13. juni 2010

Mettemus

Hov som en anden lige har spurgt om - doh Mette!

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

KatrineR skriver:

ja de snyder så.. hehe..

ej hvor sjovt, da jeg besøgte min veninde der lige have født kom jeg dagen efter og havde min egen bebs med der kun var 3 uger. der kom lægen ind for at tage hæleprøve, der sad jeg og ammede og blev færdig imens (sad i en lille krog og hun ku ikk se mig) så rejste jeg mig op, og så gik jeg hen imod dem - der blev hun helt forvirret og begyndte og rooode rundt i sine papirer - til sidste sagde hun "øøøh, jeg har altså kun papir på en, det må jo være en fejl så."

"nej søde forvirrede dame - de er ikke tvillinger" hehe..

hahaha... kan godt forstå hendes panik. haha. En lille historie imellem os to (eller... hahaha), da vi skulle have stukket Tristan for guldsot, kom vi til at give dem Villads, så helt hellig kan jeg ikke spille. hehe

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Mettemus skriver:

Hov som en anden lige har spurgt om - doh Mette!

hahaha

Anmeld

13. juni 2010

MoarTNoah

Malene84 skriver:

hahaha... kan godt forstå hendes panik. haha. En lille historie imellem os to (eller... hahaha), da vi skulle have stukket Tristan for guldsot, kom vi til at give dem Villads, så helt hellig kan jeg ikke spille. hehe

hehe.. jeg tænkte det nok! man kan ikke altid lige kende forskel

Anmeld

13. juni 2010

dorthemus

Ihh hvor er de dejlige  Eeeeelsker bare sovebilleder af babyer...og hvor ligner Villads bare dig

Anmeld

13. juni 2010

XXSS

Smukke drenge

Anmeld

13. juni 2010

Vial

Ihh, Malene. Det er bare dejligt at se dine drenge. De er godt nok kære de små. Sådan et par skønne brødre.

Glæder mig til, at jeg kan vise mine to frem.

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Ihh hvor er de dejlige  Eeeeelsker bare sovebilleder af babyer...og hvor ligner Villads bare dig

eeeej hvor skægt... jeg kan ikke se det  jeg vil så gerne have at de ligner mig på en eller anden måde... men alle siger at de begge ligner deres far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.