twinse spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Malene84

NaFe skriver:

Jamen de to unge mænd der bliver jo kun skønner og skønner som ugerne går.... du må være en stolt stolt mor..smiler

knus

Taaaak smuksak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Malene84

Diana... skriver:

Åhh hvor er de bare dejligt  Jeg vil se nogen af dem sammen hi hi 

Skal ske!!! hehehe. jeg finder da lige nogen så

Anmeld

13. juni 2010

Tanja84

Søde mus, de bliver jo bare skønnere og smukkere (ligesom deres mor).

Håber det går jer alle fire godt og kan godt forstå I er stolte af de to guldklumper

Glæder mig til forhåbentlig snart at se dem igen.

Anmeld

13. juni 2010

MoarTNoah

Malene84 skriver:

Hey dejlige damer,

hehe... nu har jeg endelig fået taget nogen billeder af drengene, som jeg (de) kan være bekendt  enjoy...

Billederne: Tristan, Villads, Villads, Tristan, Tristan, Tristan, Villads, Tristan, Tristan, Tristan, Villads

nååårh hvor er de bare søde!!

kan godt være jeg spørger dumt, men hvis de havde samme tøj på og din mand lagde dem vilkårligt ville du så kende forskel?.. jeg kan hvertfald ikke..

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

jamen her er de sammen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

Malene84 skriver:

Skal ske!!! hehehe. jeg finder da lige nogen så

Hi hi perfekt  

Anmeld

13. juni 2010

Diana...

Malene84 skriver:

jamen her er de sammen...

ÅHHHHHHH 

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Søde mus, de bliver jo bare skønnere og smukkere (ligesom deres mor).

Håber det går jer alle fire godt og kan godt forstå I er stolte af de to guldklumper

Glæder mig til forhåbentlig snart at se dem igen.

TAAAAAK SNUSKE!!! jamen vi må da ses igen snart, det var så fedt sidst. hehe. uuuhh nu er der ikke lang tid tilbage, så kommer din prinsesse. Glæder mig så meget til at se hende. Har du det godt?

Anmeld

13. juni 2010

Malene84

KatrineR skriver:

nååårh hvor er de bare søde!!

kan godt være jeg spørger dumt, men hvis de havde samme tøj på og din mand lagde dem vilkårligt ville du så kende forskel?.. jeg kan hvertfald ikke..

heheh... jeg tror billederne snyder meget. De er nemlig på ingen måde ens. Faktisk så troede lægen ikke på, at de var tvillinger. hehe. Hun kunne slet ikke se, at de var søskende. meget skægt. De er som nat og dag

Anmeld

13. juni 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

TAAAAAK SNUSKE!!! jamen vi må da ses igen snart, det var så fedt sidst. hehe. uuuhh nu er der ikke lang tid tilbage, så kommer din prinsesse. Glæder mig så meget til at se hende. Har du det godt?

Det var så hyggeligt sidst

Ja, selvom jeg hele tiden synes tiden går langsomt lige i øjeblikket og bare snart gerne vil have prinsessen i mine arme, så går den jo alligevel hurtig

Glæder mig så ubeskriveligt meget til hun kommer og synes det er så skønt vi kan nyde vores barsel sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.