Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. juni 2010

Maise

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ikke lige sådan... Det var mest den der nr 4. Jeg var skisme helt opsat på den.. Og gemte computeren væk fra min kæreste for at han ikke skulle se jeg kiggede på den flere gange  haha

det er også en klassiker der er svær at få fat på efterhånden, ældre vintermodel fra hugin og mugin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Laulund87

Maise skriver:

ja det er min også, da hun blev 5 mdr, 8,5 kilo. tykke trunte.

Hold da op. Min datter er 6 måneder og vejer "kun" 6,5 kg

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Hej maise

Hvad skal du have for 5, 12, 20, 27, 29, 34 og 35? Gerne pris pr. del hvis nu totalprisen bliver for høj og jeg må sortere

Anmeld

17. juni 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hej maise

Hvad skal du have for 5, 12, 20, 27, 29, 34 og 35? Gerne pris pr. del hvis nu totalprisen bliver for høj og jeg må sortere

Hej Dorthe og Runa

JA nogen er tingene er jo lidt dyre end andre pga. mærkevare, men klart meget billigere end ny pris.

5: 100-, (nypris 349)

12: 150-, (nypris 399)

20: 50 -, (nypris 120)

27: 100-, (nypris 399)

29: 15-, pr. stk. (ny pris ??)

34: 30-, (nypris ??)

35: 50-, (ny pris 299)

Håber der er noget der kan friste.

Håber det går bedre med lille Runa og at du har nogen der kan aflaste dig lidthvis ikke du boede så langt væk kom jeg gerne og kørte tur med runa så du kunne slappe lidt af.

maise

Anmeld

17. juni 2010

Maise

Laulund87 skriver:

Hold da op. Min datter er 6 måneder og vejer "kun" 6,5 kg

ja men jeg fødte også en tyk trunte og hun får mega meget grød så har taget meget på på det sidste ,-)

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Maise skriver:

Hej Dorthe og Runa

JA nogen er tingene er jo lidt dyre end andre pga. mærkevare, men klart meget billigere end ny pris.

5: 100-, (nypris 349)

12: 150-, (nypris 399)

20: 50 -, (nypris 120)

27: 100-, (nypris 399)

29: 15-, pr. stk. (ny pris ??)

34: 30-, (nypris ??)

35: 50-, (ny pris 299)

Håber der er noget der kan friste.

Håber det går bedre med lille Runa og at du har nogen der kan aflaste dig lidthvis ikke du boede så langt væk kom jeg gerne og kørte tur med runa så du kunne slappe lidt af.

maise

Tak søde..det går faktisk helt fint. Er holdt op med at tude og vi har haft en god dag med besøg af SP...havde masser af ros med til mig og det gav llige lidt på selvtillidskontoen  Huntager godt på, den lille trunte..vejer nu her tre uger efter fødslen 4400 g og det er godt et kg mere end hendes fødselsvægt

jeg er lidt usikker på nr. 27..tænkte jeg ville bruge den udenfor i barnevognen..hvornår bruger de str. 68?

Du er nu meget velkommen alligevel hvis du en dag kommer forbi København

Anmeld

17. juni 2010

Maise

dorthemus skriver:

Tak søde..det går faktisk helt fint. Er holdt op med at tude og vi har haft en god dag med besøg af SP...havde masser af ros med til mig og det gav llige lidt på selvtillidskontoen  Huntager godt på, den lille trunte..vejer nu her tre uger efter fødslen 4400 g og det er godt et kg mere end hendes fødselsvægt

jeg er lidt usikker på nr. 27..tænkte jeg ville bruge den udenfor i barnevognen..hvornår bruger de str. 68?

Du er nu meget velkommen alligevel hvis du en dag kommer forbi København

nr. 27 er meget varm. den brugte jeg til hende da det var kold vinter i barnevognen. 68 bruger man når man ca fra 4-6 måneder. så tror næsten den bliver for varm til Runa hvis den var tiltænkt efteråret/start vinteren. der ville nr. 20 og en voksipose eller lign. være bedre. min pige gik op i en 74 da hun var 5 måneder i noget tøj, men hun er også en meget stor pige. (5,5 måned og 8,5 kilo)

det var godt at høre at det er blevet bedre, de kan være så svære at læse de små, men man gør sit bedste. jeg har brugt mødregruppen meget. vi ses hver onsdag og sms´erne flyver indimellem dagligt når man er ved at give op og har brug for råd. eller bare gerne vil dele det man oplever med nogen andre. har selv en syg pige med diarre, dog  meget bedre og med tænder der er lige ved at bryde igennem, hun har så vært ved at finde ro til natten for tiden, argghh.

Meget flot at hun har taget så godt på, det kan du godt være stolt af.

Vil sige dig at jeg tuder stadig indimellem. det er så overvældende at være blevet mor og så skønt på samme tid.

ja jeg kan da give dig et prej, kunne da være skægt når de blev lidt større at ses. har aldrig mødt nogen herindefra, men tænker tit på at det kunne være hyggeligt.

Maise

Anmeld

17. juni 2010

dorthemus

Maise skriver:

nr. 27 er meget varm. den brugte jeg til hende da det var kold vinter i barnevognen. 68 bruger man når man ca fra 4-6 måneder. så tror næsten den bliver for varm til Runa hvis den var tiltænkt efteråret/start vinteren. der ville nr. 20 og en voksipose eller lign. være bedre. min pige gik op i en 74 da hun var 5 måneder i noget tøj, men hun er også en meget stor pige. (5,5 måned og 8,5 kilo)

det var godt at høre at det er blevet bedre, de kan være så svære at læse de små, men man gør sit bedste. jeg har brugt mødregruppen meget. vi ses hver onsdag og sms´erne flyver indimellem dagligt når man er ved at give op og har brug for råd. eller bare gerne vil dele det man oplever med nogen andre. har selv en syg pige med diarre, dog  meget bedre og med tænder der er lige ved at bryde igennem, hun har så vært ved at finde ro til natten for tiden, argghh.

Meget flot at hun har taget så godt på, det kan du godt være stolt af.

Vil sige dig at jeg tuder stadig indimellem. det er så overvældende at være blevet mor og så skønt på samme tid.

ja jeg kan da give dig et prej, kunne da være skægt når de blev lidt større at ses. har aldrig mødt nogen herindefra, men tænker tit på at det kunne være hyggeligt.

Maise

Jamen så springer jeg til, undtagen nr. 27 selvom den er rigtig sød, men jeg tror også den blir for varm..vil gerne have begge bodyerne til 15 kr. stykket.

Det er hyggeligt at se folk herinde fra privat. Jeg ser Ansemusen og KaMa regelmæssigt og så selvfølgelig min niece Zafir

Vedhæfter lige et snapshot af trunten og mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juni 2010

Josesmor

Maise skriver:

OBS: NU TØJ BÅDE I STR. 56 - 62 OG 68.

Alt pigetøj er uden huller eller pletter og er i pæn stand, vasket på vrangen i neutral, aldrig tumblet. Køber betaler selv porto.

***************BYD********************

1: Hvid Tommy Hilfiger strik cardigan i bomuld 3-6 mdr/68 - brugt få gange.

2: Grå Norlie strik cardigan 3-6 mdr/68 (har været gået i sømmen i nakken, har syet det og er uden betydning) pæn, men brugt.

3: Hugin og mugin kjole i 68 i bomuld. har været brugt 1 gang.

4: Bombibitt smækbukser i 68, brugt få gange.

5: katvig velour heldragt i 68, pæn men brugt.

6: Ida T heldragt i velour i 68, pæn, men brugt.

7: Molo bluse m. katte i 68, aldrig brugt.

8: name it velour bukser i 68, god, men brugt.

9: molo sæt i 68, meget brugt - sælges billigt.

10: hjemmesyet velour bukser i 62/68, brugt få gange.

11: hjemmesyet velour bukser i 68/74, aldrig brugt. ( min pige er for tyk på maven ,-)

12: katvig heldragt i velour str. 68, brugt få gange.

13:ko-bluse(solgt) Molo blomster bluse i 68, god men brugt.

14: monsoon angora cardigan str. 6-12 mdr, brugt få gange.

15: H&M strømpebukser i str. 62/68, aldrig brugt. ( min pige var for tyk ;-)

16: natdragter fra pippi og mads og mette, str. 68 aldrig brugt.har været for varmt.

17: natdragter i str. 62 fra name it og mads og mette, brugt et par gange.

18: tynd strikket heldragt fra name it str. 62. pæn, men brugt.

19: Køredragt fra name it med foer i str. 56, pæn, men brugt.

20. heldragt fra little one str. 68, brugt et par gange.

21: 3 par velour tullebukser fra name it. str. 56. pæn, men brugt.

22: velour heldragt og joggingsær. str. 62. fra name it. brugt få gange.

23: heldragter fra name it i velour str. 56 god, men brugt.

24 : heldragter i velour fra name it. str. 56. god, men brugt.

25: heldragter str. 56 fra pippr i velour og fra name it i tynd strik. god, men brugt.

26: Køredragt fra molo i fleece str. 62, god, men brugt.

27: name it fleecedragt str. 62/68, god, men brugt.

28: bodyer fra decoy str. 56, pæn, men brugt

29: småfolk body og name it body str. 62. god, men brugt.

30 : ribbluser fra Alusol og name it. str. 0-3 mdr. pæn, men brugt.

31: Sofie schnorr sutsko i strik lilla/guld str. 14-15. pæn, men brugt.

32: molo kjole str. 62 i bomuld, pæn, men brugt.

33: Katvig overalls str. 62, god, men brugt.

34: Ida t natdragt str. 62, god men brugt.

35 : Molo natdgrat str. 62. god, men brugt.

Hej.

Jeg kan ikke lige overskue hvad der er væk, men ville måske gerne købe nr, 3, 10, 11, 19, 20, 26, 27. Vil du finde en fin pris til mig

Anmeld

17. juni 2010

Maise

dorthemus skriver:

Jamen så springer jeg til, undtagen nr. 27 selvom den er rigtig sød, men jeg tror også den blir for varm..vil gerne have begge bodyerne til 15 kr. stykket.

Det er hyggeligt at se folk herinde fra privat. Jeg ser Ansemusen og KaMa regelmæssigt og så selvfølgelig min niece Zafir

Vedhæfter lige et snapshot af trunten og mig

Nårhhhh et skønt billed. hvor ser hun bare skøn ud, åhh nyd hun er lille, det går bare så hurtigt. kunne vræle over det. så er det godt at manden også gerne vil have flere

skal lige være sikker så det er nr 5-12-20-29-34-35 du gerne vil have ?? det bliver 410 plus porto som er 75-, som pakke. det er den billigste forsendelsesmetode. Skal jeg sende dig mit kontonummer i personligt brev, så kan du sende mig din adresse.

maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.