Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

helt ok bare med blusen. hvad siger du til 250 ´og så deler vi porto for katvigdragt og bluse og så får du småfolk huen freeeee.?? 

Du er en skat!!!

Vil egentlig også gerne have den hagesmæk med kattene på..er det katte eller?

Hvad overfører jeg til dig så ialt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Du er en skat!!!

Vil egentlig også gerne have den hagesmæk med kattene på..er det katte eller?

Hvad overfører jeg til dig så ialt?

det er babushkadukker og katte, så sød, jamen det bliver med hagesmæk og porto også 295-,

tak for du kan lide tøjet, jeg får bare købt alt for meget, hehe (shhh har lige købt en superfed danefæ regnjakke til mig selv)

Anmeld

2. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

det er babushkadukker og katte, så sød, jamen det bliver med hagesmæk og porto også 295-,

tak for du kan lide tøjet, jeg får bare købt alt for meget, hehe (shhh har lige købt en superfed danefæ regnjakke til mig selv)

Tøj til mig er ikke eksisterende..til gengæld har jeg fået shoppet flyverdragt og basistøj til Runa i str. 68 og 74. Jeg ryger snart på dagpenge så det er med at få fyldt op i klædeskabet til hende

Men nu skal jeg heller ikke købe mere, basta!!!

Anmeld

2. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Tøj til mig er ikke eksisterende..til gengæld har jeg fået shoppet flyverdragt og basistøj til Runa i str. 68 og 74. Jeg ryger snart på dagpenge så det er med at få fyldt op i klædeskabet til hende

Men nu skal jeg heller ikke købe mere, basta!!!

jeg køber heller ikke meget til mig selv, men så lægger jeg jo så mit behov over på clara jo, hmm men jeg prøøøøøøøøver at blive bedre, hmm men det er svært. ja man er bare ludfattig på barsel, derfor sælger jeg også ud. havde heldigvis nået at få sparet lidt op inden og det hjælper altså.

jeg skla på post huset inden længe (og hente vinterjakke til clara) så sender jeg dit med. har du stadig mit kontonummer??

maise

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

jeg køber heller ikke meget til mig selv, men så lægger jeg jo så mit behov over på clara jo, hmm men jeg prøøøøøøøøver at blive bedre, hmm men det er svært. ja man er bare ludfattig på barsel, derfor sælger jeg også ud. havde heldigvis nået at få sparet lidt op inden og det hjælper altså.

jeg skla på post huset inden længe (og hente vinterjakke til clara) så sender jeg dit med. har du stadig mit kontonummer??

maise

Så fik jeg pakken...juhuuu  Kæft hvor er den flecedragt bare lækker!! Fik også flyverdragten...lækker lækker også ...og så tre andre pakker ,hmmm Jeg har nu helt styr på str. 68 og næsten 74

Anmeld

4. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Så fik jeg pakken...juhuuu  Kæft hvor er den flecedragt bare lækker!! Fik også flyverdragten...lækker lækker også ...og så tre andre pakker ,hmmm Jeg har nu helt styr på str. 68 og næsten 74

Super ja fleecedragten er rigtig lækker, clara nåede bare ikke at bruge den, hun har idag en fleecedragt på i str. 80, vildt. Købte du ida t flyverdragten?? den er sååååå lækker fik jakken igår magen til, lækker lækker lækker. ja det er så dejligt når man har styr på et par størrelser forud. er også ved a han styr på 86 som hun jo går op i omkring juletid, måske lidt før, men med tiden bliver der jo længere og længere imellem at man skal skifte størrelse.

svarer på din mail i morgen, er hos mine forældre og skal til jakobs mor senere.

Anmeld

4. september 2010

dorthemus

Maise skriver:

Super ja fleecedragten er rigtig lækker, clara nåede bare ikke at bruge den, hun har idag en fleecedragt på i str. 80, vildt. Købte du ida t flyverdragten?? den er sååååå lækker fik jakken igår magen til, lækker lækker lækker. ja det er så dejligt når man har styr på et par størrelser forud. er også ved a han styr på 86 som hun jo går op i omkring juletid, måske lidt før, men med tiden bliver der jo længere og længere imellem at man skal skifte størrelse.

svarer på din mail i morgen, er hos mine forældre og skal til jakobs mor senere.

Ja jeg købte Ida T flyverdragten...smuk farve!  Dejligt at der går længere og længere tid mellem udskiftningerne.

Jeg begynder også snart at sælge ud herinde...og så har jeg et par ting jeg giver væk, bl.a. et badekar... bare folk selv kommer og henter det

Ha en go lørdag!

Min lille pus er blevet snottet så hun sover skidt

Anmeld

4. september 2010

Mullebergen

Maise skriver:

hmm hvad siger du til 75 pp ?? den er stadig rigtig fin

Tak for svar, jeg springer over i denne omgang

Anmeld

4. september 2010

Maise

dorthemus skriver:

Ja jeg købte Ida T flyverdragten...smuk farve!  Dejligt at der går længere og længere tid mellem udskiftningerne.

Jeg begynder også snart at sælge ud herinde...og så har jeg et par ting jeg giver væk, bl.a. et badekar... bare folk selv kommer og henter det

Ha en go lørdag!

Min lille pus er blevet snottet så hun sover skidt

ja den er bare så fin. ja man har lidt bedre råd til nyr når man også sælger. Clara er også forkølet så hun har nogle små kriser indimellem, værst når hun får dem om natten og hun bare skriger.

hmm nå men god weekend, vi skal til svigermor senere, puha og jeg er bare træt.

Anmeld

4. september 2010

Maise

MatildeS skriver:

Tak for svar, jeg springer over i denne omgang

helt ok, tænkte ellers jeg ville have skrevet til dig at jeg gerne ville have givet afslag så du kunne få den til 50pp ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.