Yrsa skriver:
Jeg ville ikke har gjort det...der kommer perioder hvor de er sure over det går for langsomt, hvor de skal sætte produktionen op, hvor de er sure over det smager mærkeligt evt pga en kommende mens, stress, mad du har spist, at det løber langsommere fordi du ikke kan slappe af, tigerspring osv.
I de perioder mine har gjort som din har jeg sørget for en masse hvilen, god sund mad og ro på når jeg ammede sad roligt i et rum alene og så har jeg altid kørt fingrene ned af brystet ind mod vorten når jeg lagde til, det stimulerer så mælken løber hurtigere.
At give erstatning er i hvert fald ikke vejen frem for mere mælk og for mange er det jo desværre også starten på slutningen for amningen.
Det er ikke bare lige at amme desværre, det kræver en indsats...jeg har ammet alle mine tre unger fuldt ud de første 4-6 mdr. og der var perioder som dine...og for pokker det er trættende.
Fuldstændig enig!!
Vi har været det samme igennem som du beskriver, tror altså det er meget normalt i perioder... Og tror faktisk også det var omkring 6 ugers alderen.
Anmeld