Anette-Johansen skriver:
Min datter er snart 6 uger og indtil i fredags har hun kun fået brystmælk, men den sidste uge har hun bare været så gal efter hvert målid og hendes tålmodighed var bare blevet så lille når hun spiste..
så hver gang hun slap brystet, begyndte hun at banke hovedet ind i det, og bare ligge og kysse det, og så blev hun hidsig... 
så i fredags prøvede jeg at lave lidt modermælksersatning til hende og det gik lige ind, så siden er hun blevet tilbudt brystet og nogle gange er det nok til hende, men andre gange må flasken altså tage over..
ville i ikke ha gjort det samme? tror i ikke det har været sult, der har gjort hende hidsig?
Har købt modermælkserstatning på pulver (alomin), men hvor lang tid må sådan en flaske stå på køl når den er lavet?
undskyld de mange spørgsmål, men håber nogle kan hjælpe.
Kram fra Anette
Nøjagtig sådan gjorde Stella, da hun blev 3 mdr. Hun masede og slog til brystet - som om det ikke gik hurtig nok. Spurgte min jordmoder på det tidspunkt og hun foreslog at jeg lagde hende til brystet noget mere, for at producere mere mælk.
Hehe, min nabo foreslog en øl om dagen - gammel husmoderråd 
Men altså en måneds tid mere, og det hjalp lige meget - jeg skulle jo næsten "lade op" en hel dag, før jeg havde til et måltid, hun ville acceptere. Så jeg gav hende oz mme, og hun lappede det i sig! 
Jeg er åbenbart en af dem, som ikke kunne producere ret meget mælk - min mor siger, det ligger til familien. Hun havde kun nok den første måned, så kom vi på mme.
Men altså efter 4 mdr. med masen og lign., begyndte jeg og give Stella mme - vil dog ønske at jeg kan amme lidt mere næste gang. Det er så hyggeligt