Anette-Johansen skriver:
først gud hvor har du altså en kær datter, et fantastisk billede du har på 
hmm... der står bare på pakken at vandet skal koges, pulveret skal i, rystes og så i køleskabet, og så varmes igen.. men det kan jo være det er forskelligt fra mærkerne, ved det ikke 

1000 tak
Hun er 11 uger gammel på onsdag. Ja kan godt være det er forskelligt.. der står ikke på min pakke at man IKKE må genvarme.. og det har jeg altid fået at vide af alle jeg kender som bruger MME..
Men gå da efter hvad der står på din pakke - bare mærkeligt de ikke skriver hvor længe det må stå bagefter så synes jeg 
Men da min datter var ca 6 uger gammel begyndte jeg også på MME efter bryst da hun ikke virkede mæt og det har jeg bare sådan fortrudt fordi ammningen blir aldrig det samme derefter da barnet ikke vil kæmpe ved bryst længere da hun ved at hun får flaske bagefter. Jeg gav for let op og gav flasken bagefter 
Har så siden læst at barnet næsten altid vil tage flaske efter bryst (også selvom det rent faktisk er mæt)
Så jeg har i en uges tid kæmpet med at komme af med flasken og nu får hun den kun inden sengetid og kun bryst om dagen - det er HÅRDT arbejde og nogle dage ammer jeg hele tiden, men det er det værd - Har sådan fortrudt jeg begyndte på MME.
Knus Og Held og lykke 
Anmeld