Advarsel:om graviditet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2008

Anonym trådstarter

I morges var testen positiv - den var svag men ikke til at tage fejl af. Jubiiii det er gået rigtig stærkt, og vi er så glade for at der nu er en lille ny på vej (L)(L). Efter hvad jeg kan regne ud, bliver det sidst i februar, men nu må vi se hvad lægen siger.
Ville bare lige følge op på mit indlæg og dele min glæde med jer. Og så er der ikke mindre end 2 nye gravide på Juli 07 idag :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2008

Plysbjørnen

Jamen så tillykke da... håber da snart vi får besked om hvem du er:D.

Betina1978

Anmeld

22. juni 2008

Marco2

Anonym skriver:

Ville bare lige følge op på mit indlæg og dele min glæde med jer. Og så er der ikke mindre end 2 nye gravide på Juli 07 idag :))

Er I ikke oppe på 3??

Helle30, en som jeg ved med sikkerhed, men ikke er klar over om har meldt sig selv, men vedkommende ved godt at jeg ved det (Forvirret) og så dig? For jeg er vist ikke helt sikker på hvem du er, eller er jeg??

AG

Anmeld

22. juni 2008

Nadi

TILLYKKE :D

Glæder mig til at se hvem du er, men kan godt forstå du gerne vil være ano, hvis din familie følger med på siden i ny og næ (hvilket jeg ikke rigtig forstår, hvis de ikke har anden forbindelse hertil end at du skriver herinde (?), men det må de jo om ;))

Endnu engang tillykke (L)

-Nadia

Anmeld

22. juni 2008

Joan ( Smallie )

Tillykke med de 2 streger:)

Så kommer vi vist i gruppe sammen igen for hved jeg sådan lige kan regne mig frem til så bliver det også sidst i feb her..(L)

Dejligt med så mange gravide igen

Anmeld

22. juni 2008

Tut

Marco2 skriver:

Anonym skriver:

Er I ikke oppe på 3??

Helle30, en som jeg ved med sikkerhed, men ikke er klar over om har meldt sig selv, men vedkommende ved godt at jeg ved det (Forvirret) og så dig? For jeg er vist ikke helt sikker på hvem du er, eller er jeg??

AG

Jo da, der er da 3 nu... Helle30, og hende som vi ved, men som ik er stået helt frem endnu, og så denner her ano...

Der er gang i den tøser - hvor er det skønt (L)

Knus

Tut

Anmeld

22. juni 2008

Loggidut

Anonym skriver:

I morges var testen positiv - den var svag men ikke til at tage fejl af. Jubiiii det er gået rigtig stærkt, og vi er så glade for at der nu er en lille ny på vej (L)(L). Efter hvad jeg kan regne ud, bliver det sidst i februar, men nu må vi se hvad lægen siger.

er det sandt?

tra la la la...tror der er en lille pige på vej....tra la la

og så tillykke

Anmeld

22. juni 2008

birgittemarie

Neej, tillykke (L) Glæder mig også til at høre, hvem du er!!

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.