Advarsel:om graviditet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Anonym trådstarter

Ved godt at folk er ved at være trætte af alt det graviditets-snak, men nu melder jeg mig lige på banen også. Vælger dog at være ano, da jeg ved min familie læser med i ny og næ!
Nu er jeg 6 dage over tid er super træt og har i dag kastet op (hvilket jeg ikke har gjort under en graviditet før!) - det undrer mig bare, at alle tests er negative.....? Tidligere har jeg kunne teste positiv meget tidligt (?)...
Kan jeg godt være gravid og så først kunne teste pos længere henne? Synes selv det er en smule mærkeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Loggidut

ja det vil jeg da sørme godt nok tro!

Jeg gætter på du er den samme som havde et indlæg på ordet er frit, og ved du hvad....sodawasser er da lige så godt at drikke som alt muligt andet!

så er du den samme, og skal du med til tøsefest, så har du min fulde opbakning til non-alcoholic aften...og krydsede fingre for den blir positiv en af dagene!

Anmeld

19. juni 2008

Tikki

ja, det tror jeg bestemt godt du kan være - er det ikke noget med lægen kan tage en blodprøve, der er mere præcis? Ellers må du væbne dig med tålmodighed, men det er ski svært :P

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

Mon ikke den er god nok. Jeg håber i hvert fald det bedste for dig.

(L)

Anmeld

19. juni 2008

Grynt

Tillykke tillykke håber snart der kommer 2 streger. :P

KH Tina, som ikke tror det er den samme person som inde på ordet er frit

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Anonym skriver:

Ved godt at folk er ved at være trætte af alt det graviditets-snak, men nu melder jeg mig lige på banen også. Vælger dog at være ano, da jeg ved min familie læser med i ny og næ!
Nu er jeg 6 dage over tid er super træt og har i dag kastet op (hvilket jeg ikke har gjort under en graviditet før!) - det undrer mig bare, at alle tests er negative.....? Tidligere har jeg kunne teste positiv meget tidligt (?)...
Kan jeg godt være gravid og så først kunne teste pos længere henne? Synes selv det er en smule mærkeligt..

ja det kan endda være at den aldrig viser positiv. sådan er det bare. så muligvis tillykke;)

Anmeld

19. juni 2008

Muffinmus

Tja... første gang jeg var gravid men mistede kunne jeg teste 1 dag før. Sidste gang med William på selve mens dagen. og denne her ganghvor jeg mistede først 2 dage efter. så det er altså forskelligt fra hver gang hos mig:)
Pøj pøj

Anmeld

19. juni 2008

BellaT

Altså alle de gravide:D:D!

Jeg testede negativ første gang med Phillip. Et par dage efter var den positiv:D. Så det kan godt lade sig gøre at du er gravid nu, selvom testen siger nej. Der er bare ikke nok hcg i urinen endnu. Om et par dage er der måske.

Knus fra Helle...

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

Begge gange havde jeg symptomerne to dage før jeg testede positiv... så den kunne skam godt være der nu ;)
Måske tillykke!

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Da jeg testede med Oliver var den negativ begge gange! Og der var jeg gået ca en uge over tid, så jo du kan godt være gravid. Det har jo noget med HG (?) -niveauet at gøre, så vidt jeg lige ved. Så det var først da jeg kom op til lægen og fik at vide, der var en lille bitte tynd svag streg på deres prøve at jeg fik at vide den var god nok. Og er der ikke også noget med at nogle test er bedst om morgenen eller aftenen. Hvis jeg var dig ville jeg gå til lægen på mandag og få det tjekket, eller ihvertfald bare snakke med ham/hende om det.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.