vikle instruktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

MrsMartens

Mikkelmusen skriver:

Ja den er lidt kompleks, men den er skide god. Jeg vil bare så gerne ha en strækvikle, for jeg har en fastvævet og den er skide svær at arbejde med. Synes bare ikke pengene er til det og ville ikke ønske mig en for jeg får altid det forkerte :S

Ungerne er alt for store til strækvikler nu!!! Mener det kun er de første 6 måneder det anbefales!!

By the way!!! Hvorfor fremadvendt??? Børnene har slet ikke godt af alle de indtryk de kommer?? Det er bedre at have dem på ryggen, hvor de kan se hen over din skulder!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Mikkelmusen

MrsMartens skriver:

Mikkelmusen skriver:

Ja den er lidt kompleks, men den er skide god. Jeg vil bare så gerne ha en strækvikle, for jeg har en fastvævet og den er skide svær at arbejde med. Synes bare ikke pengene er til det og ville ikke ønske mig en for jeg får altid det forkerte :S

Ungerne er alt for store til strækvikler nu!!! Mener det kun er de første 6 måneder det anbefales!!

By the way!!! Hvorfor fremadvendt??? Børnene har slet ikke godt af alle de indtryk de kommer?? Det er bedre at have dem på ryggen, hvor de kan se hen over din skulder!!

Det er meningen den skal bruges når jeg henter hende i DP, det tager ca 4 min med bussen, og hun gider ikke sidde mave mod mave, og jeg har ikke prøvet rygstillingen endnu, jeg tør ikke gøre det alene. og manden er idiot til at forstå den slags teknikker.

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

Mikkelmusen skriver:

fandt den selv Susan, ellers tak :)

http://www.tettinntil.no/Instruksjoner_baeresjal_f removervendt.htm

Jep - det er også den jeg har brugt - og den er super. Den er heller ikke så belastende for drengebørnene ;)

Anmeld

20. juni 2008

MrsMartens

Mikkelmusen skriver:

MrsMartens skriver:

Mikkelmusen skriver:

Det er meningen den skal bruges når jeg henter hende i DP, det tager ca 4 min med bussen, og hun gider ikke sidde mave mod mave, og jeg har ikke prøvet rygstillingen endnu, jeg tør ikke gøre det alene. og manden er idiot til at forstå den slags teknikker.

Oki, men så må jeg jo liige anbefale et slyngemøde!!!!!
:D
Gennem slyngebarn!! Det er nemt, og der er helt sikkert søde slyngler i dit nærområde!!!
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.