vikle instruktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.590 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Mikkelmusen

Jeg har brug for hjælp til at finde en instruktion hvor man bærer barnet foran men hvor barnet kigger udaf.

Jeg kan kun finde mave til mave instruktioner.
Jeg har prøvet før hvor hun sad udaf men nu er min instruktion forsvundet.

HJÆLP mig!! 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

birgittemarie

Du binder den fuldstændigt som du gør, når du bærer mave til mave.

Lægger viklens midte om din mave, krydser den på ryggen, sætter babys ryg mod din mave, lader hende glide ned, så benene stikker ud, lkrydser vikle-enderne ned foran hende, ned imellem hendes ben og binder viklen på din ryg.
Håber det gav mening. Ellers kig her:

http://www.mamaslynge.dk/viklemuk.html samme bindemåde, bare vend hende om. Det er for øvrigt husbond, der har tegnet den 8D

Knus fra Birgitte

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

super. tusind tak BM (L)

Anmeld

19. juni 2008

Susan1978

Bm skal man så ta skulder stropper lidt længere ned på skulderen for at baby kan have armene frie?

jeg mener ellers at have set en anden bindemetode.. måske det var på slyngebarn.dk...

må se om jeg kan finde det.

Susan

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

19. juni 2008

birgittemarie

Susan1978 skriver:

Bm skal man så ta skulder stropper lidt længere ned på skulderen for at baby kan have armene frie?

jeg mener ellers at have set en anden bindemetode.. måske det var på slyngebarn.dk...

må se om jeg kan finde det.

Susan

Uuh, det ved jeg ikke rigtigt... Synes jeg plejer at have viklen ret udbredt på skulderoverarm, så jeg ikke kan løfte armene særligt højt. Ikke videre praktisk, men jeg er heller ingen vikle teknisk brain ;) NM plejer at have armene rimeligt frit alligevel... Men selvfølgelig bag krydset foran på hende, men ovenover midten af viklen, der ligger horisontalt hen over hende... Gav det nogen mening over hovedet? 8D8(

Woooow, Mikkelmus, det var ellers en kompleks binding, den der 8( Men den ser meget effektiv ud 8D

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

Ja den er lidt kompleks, men den er skide god. Jeg vil bare så gerne ha en strækvikle, for jeg har en fastvævet og den er skide svær at arbejde med. Synes bare ikke pengene er til det og ville ikke ønske mig en for jeg får altid det forkerte :S

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

lol...er i selv klar over hvor ind"viklet" jeres samtale her den lyder, for sådan en dorsk mor der ikke har båret sit barn i vikle?

det er helt sort snak...og lyder mere som om jeg ville hænge mig selv, hvis jeg skulle udfører jeres stunt med vikler....(?)

:P

Anmeld

19. juni 2008

Mikkelmusen

så vær sød at la være loggi, ellers bliver festen ikke det samme :P

Anmeld

19. juni 2008

birgittemarie

Jeg vil bare så gerne ha en strækvikle

Det tror jeg, hun er blevet for tung til. Det blev Nova Maria i hvert fald for længe siden. Der går ikke 2 minutter, før hun hænger nede mellem knæene på mig og jeg har en ufrivillig talje på 25 cm +o(
I stedet skulle du måske skaffe dig en i noget stof, der har et LET stræk på tværs, men ellers er fastvævet. Du kunne jo evt. slå dig sammen med nogle andre vikledyr og købe 5 m. stof. Der kan blive 2-3 50-70 cm. vikler af et stykke på 140 cm...

lol...er i selv klar over hvor ind"viklet" jeres samtale her den lyder, for sådan en dorsk mor der ikke har båret sit barn i vikle?

det er helt sort snak...og lyder mere som om jeg ville hænge mig selv, hvis jeg skulle udfører jeres stunt med vikler....

Ha ha ha 8D Du har helt ret ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.