De der veer ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Hehe, nej men mellem linjerne kunne det godt forstås, at du muligvis tænkte i den bane

Der sker NADA her, men gør nu heller ikke det store - manden skal til Holbæk at arbejde det meste af næste uge, så hun må gerne liiiige vente til uge 40 med at komme, da jeg ellers er overbevist om at han ikke når hjem til fødslen!

hehe ja det har du helt ret i.. Den kan misforstås.. Men nope ingen veer her.. Har bare en dejlig toilet dag.. Men  det kan vel være flere uger op til fødsel?.. 

Ih så håber jeg hun bliver inde lidt endnu, selvom det lyder forkert .. Hvad bilder din mand sig ind sådan at tage afsted midt i det hele.. heheh! Ej arbejdet kalder jo selvfølgelig.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

hehe ja det har du helt ret i.. Den kan misforstås.. Men nope ingen veer her.. Har bare en dejlig toilet dag.. Men  det kan vel være flere uger op til fødsel?.. 

Ih så håber jeg hun bliver inde lidt endnu, selvom det lyder forkert .. Hvad bilder din mand sig ind sådan at tage afsted midt i det hele.. heheh! Ej arbejdet kalder jo selvfølgelig.. 

Ha ha ha, de dage kender jeg godt til....

Jeg er faktisk ret 'heldig', for jeg har hele tiden vidst, at han skulle arbejde på sjælland her i juni måned, men tilfældigvis skal han heldigvis arbejde i Aalborg ugen op til min termin - hellere dér, end på sjælland. Så er der i det mindste en lille chance for, at han når at være med til fødslen.

Hvilken uge var det du blev 3D scannet i forresten?

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ha ha ha, de dage kender jeg godt til....

Jeg er faktisk ret 'heldig', for jeg har hele tiden vidst, at han skulle arbejde på sjælland her i juni måned, men tilfældigvis skal han heldigvis arbejde i Aalborg ugen op til min termin - hellere dér, end på sjælland. Så er der i det mindste en lille chance for, at han når at være med til fødslen.

Hvilken uge var det du blev 3D scannet i forresten?

Uh jeg håber godt nok han kan være med så .. Har du en "backup" hvis han ikke kan nå det? .. 

Det var vist i uge 30 jeg fik dem lavet

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Risen skriver:

Bliver nemlig i tvivl.. Hæver maven sig op når man har en ve? altså ligesom en plukkeve eller gør det bare nuller naller uden "man kan se det"?.. Behøver de at gå om i lænden eller kan man opleve dem forskelligt?

mine har siddet forskelligt. Første gang gjorde det allermest ondt i hofterne og lænden...

Anden gang var det i lænd og som menssmerter foran...

Så jeg forventer nok mest at få ondt over lænden og så de meget kraftige menssmerter...

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Macaab skriver:

mine har siddet forskelligt. Første gang gjorde det allermest ondt i hofterne og lænden...

Anden gang var det i lænd og som menssmerter foran...

Så jeg forventer nok mest at få ondt over lænden og så de meget kraftige menssmerter...

Vågnede forresten anden gang med mavekramper som ved en træls omgang maveflu... Først efter flere toiletbesøg uden nogen former for resultat, begyndte jeg at tage tid på "kramperne" og der var der syv minutter imellem... Så selvom man har prøvet det før, kan man altså godt blive snydt...

Anmeld

12. juni 2010

Risen skriver:

Uh jeg håber godt nok han kan være med så .. Har du en "backup" hvis han ikke kan nå det? .. 

Det var vist i uge 30 jeg fik dem lavet

Ja, ja - min mor tager med. Hun skal under alle omstændigheder med til fødslen endnu engang, da det er rart at have en 'praktisk gris' til at tage billeder, hente drikkelse osv

Så du kønnet med dine egne øjne i 3D da du blev scannet? Jeg er nemlig i tvivl, kan ik helt huske om jeg selv så det - eller om det kun var i 2D.

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Ja, ja - min mor tager med. Hun skal under alle omstændigheder med til fødslen endnu engang, da det er rart at have en 'praktisk gris' til at tage billeder, hente drikkelse osv

Så du kønnet med dine egne øjne i 3D da du blev scannet? Jeg er nemlig i tvivl, kan ik helt huske om jeg selv så det - eller om det kun var i 2D.

Nå det er da super dejligt så .. Jeg skal også have min mor med, også bare som en praktisk gris og en god støtte for kæresten.. 

Ja jeg spurgte efter det og vi så det også .. Så det er helt bekræftet at det er en pige.. 

Anmeld

12. juni 2010

Koen.

~~M.Nielsen~~ skriver:

De andre siger godt nok, at de ikke var i tvivl.. Men det var jeg... Jeg vågnede og havde ondt, men ikke noget hvor jeg tænkte "Så, nu begynder veerne", og jeg tænkte faktisk da jeg ringede til FG, mon det egentlig er veer, og kun fordi JM bekræftede det, vidste jeg det..

Senere var jeg så ikke i tvivl mere..

Min mave hævede ikke op, og spændte heller ikke som plukveer gør..

Jeg havde ondt i lenden og over skambenet eller dernede du ved..

Er det måske ved at være nu da?

Jeg var os rigtig meget i tvivl om jeg havde veer.. Det gjorder møj ondt, men det var først da jeg havde været på FG og få kørt en strimmel at jeg vidste det var veer

Anmeld

12. juni 2010

lotte32

næsten to døgn gik jeg med mega ondt i ryggen, sådan krampeagtigt.. og havde det bare underligt, men jeg havde ingen ide om at jeg havde veer, før end vi ringede efter lægevagten, og han efter et minut sagde "du har jo veer" og en undersøgelse viste at jeg var 5 cm åben... lidt vildt, men jeg havde dengang bare en forestilling om at veer ville sidde i maven, og så var det 4 uger før min termin,  så jeg havde slet ikke tænkt at det kunne være veer

knus Lotte

Anmeld

12. juni 2010

Risen skriver:

Nå det er da super dejligt så .. Jeg skal også have min mor med, også bare som en praktisk gris og en god støtte for kæresten.. 

Ja jeg spurgte efter det og vi så det også .. Så det er helt bekræftet at det er en pige.. 

Det er da også meget rart at have sin mutti med på sidelinjen, sådan har jeg det ihvert fald

Jeg har netop lige set videoen fra min sidste 3D scanning, og vi ser rent faktisk Frederikkes nedre dele i 3D, så nu kan jeg vist godt én gang for alle smide min usikkerhed omkring kønnet på hylden.... Tror også bare jeg "panikker" lidt fordi tiden nærmer sig med hastige skridt, og tænk nu hvis og hvis og hvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.