De der veer ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Bare mig..

De andre siger godt nok, at de ikke var i tvivl.. Men det var jeg... Jeg vågnede og havde ondt, men ikke noget hvor jeg tænkte "Så, nu begynder veerne", og jeg tænkte faktisk da jeg ringede til FG, mon det egentlig er veer, og kun fordi JM bekræftede det, vidste jeg det..

Senere var jeg så ikke i tvivl mere..

Min mave hævede ikke op, og spændte heller ikke som plukveer gør..

Jeg havde ondt i lenden og over skambenet eller dernede du ved..

Er det måske ved at være nu da?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Risen

Sisley skriver:

Du er ikke i tvivl hvis du har veer!

Hehe nej det tror jeg heller ikke.. Det er nu heller ikke fordi jeg tror jeg det.. overhovedet ikke.. kom bare til at tænke på om de minder om plukkeveer på den måde at maven hæver sig op..

Anmeld

12. juni 2010

Risen

~~M.Nielsen~~ skriver:

De andre siger godt nok, at de ikke var i tvivl.. Men det var jeg... Jeg vågnede og havde ondt, men ikke noget hvor jeg tænkte "Så, nu begynder veerne", og jeg tænkte faktisk da jeg ringede til FG, mon det egentlig er veer, og kun fordi JM bekræftede det, vidste jeg det..

Senere var jeg så ikke i tvivl mere..

Min mave hævede ikke op, og spændte heller ikke som plukveer gør..

Jeg havde ondt i lenden og over skambenet eller dernede du ved..

Er det måske ved at være nu da?

orh hvor vildt nu hvor alle siger man ikke er tvivl.. Men kan sagtens følge dig.. Det er jo første gang og man ved ikke hvordan det føles.. Neej der er desværre NUL veer til mig, men har til gengæld total myldremave .. hehe.. Holder mig indedøre idag.. 

Anmeld

12. juni 2010

Bare mig..

Ja, altså jeg var i hvertfald i tvivl. - Selvfølgelig kun indtil der rigtig kom gang i dem.. Men det jeg mærkede, varede da mange timer, inden det blev værre..

Jamen, held og lykke så.. Det er jo lige om lidt, under alle omstændigheder.. Jeg oplevede ikke muren i maven, så det behøver man ikke..

Anmeld

12. juni 2010

Sisley

Risen skriver:

Hehe nej det tror jeg heller ikke.. Det er nu heller ikke fordi jeg tror jeg det.. overhovedet ikke.. kom bare til at tænke på om de minder om plukkeveer på den måde at maven hæver sig op..

Nu har jeg ikke "lidt" så meget af plukkeveer, men jeg husker ikke at min mave bevægede sig under veerne (det skulle da lige være fordi jeg kæmpede med at trække vejret dyyybt ned i maven og puste laaangsomt ud )

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Zette skriver:

HELT enig!

Man har ikke overskud til at kigge på sin mave!

Dette udsagn kan jeg også tilslutte mig!

Du er SLET ikke i tvivl når du får veer, og du vil bestemt ikke havde overskud til at kigge efter hvordan din mave ser ud.

Så rolig nu søde - selvom tiden nærmer sig hastigt, er jeg ret overbevist om at du IKKE har veer endnu!

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

Altså JEG var i tvivl om det var veer dengang... havde haft så mange plukveer i ugen op til og det var svært at skelne mellem dem og de rigtige veer. Så jeg var squ stadig nogte i tvivl da jeg kom til jordemoder (havde tilfældigvis en konsultation) og hun kunne fortælle mig at jeg var 4 cm åben - i aktiv fødsel og godt ku gå direkte op på fødegangen

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Dette udsagn kan jeg også tilslutte mig!

Du er SLET ikke i tvivl når du får veer, og du vil bestemt ikke havde overskud til at kigge efter hvordan din mave ser ud.

Så rolig nu søde - selvom tiden nærmer sig hastigt, er jeg ret overbevist om at du IKKE har veer endnu!

hehe, utroligt .. Har slet ikke sagt at jeg tror jeg har veer  .. er bare nysgerrig a h til.. .. Har du nogle tegn smukke?

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Altså JEG var i tvivl om det var veer dengang... havde haft så mange plukveer i ugen op til og det var svært at skelne mellem dem og de rigtige veer. Så jeg var squ stadig nogte i tvivl da jeg kom til jordemoder (havde tilfældigvis en konsultation) og hun kunne fortælle mig at jeg var 4 cm åben - i aktiv fødsel og godt ku gå direkte op på fødegangen

.. Hvor vildt !  

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

hehe, utroligt .. Har slet ikke sagt at jeg tror jeg har veer  .. er bare nysgerrig a h til.. .. Har du nogle tegn smukke?

Hehe, nej men mellem linjerne kunne det godt forstås, at du muligvis tænkte i den bane

Der sker NADA her, men gør nu heller ikke det store - manden skal til Holbæk at arbejde det meste af næste uge, så hun må gerne liiiige vente til uge 40 med at komme, da jeg ellers er overbevist om at han ikke når hjem til fødslen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.