De der veer ik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.695 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. juni 2010

Risen

Bliver nemlig i tvivl.. Hæver maven sig op når man har en ve? altså ligesom en plukkeve eller gør det bare nuller naller uden "man kan se det"?.. Behøver de at gå om i lænden eller kan man opleve dem forskelligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Mette.

Risen skriver:

Bliver nemlig i tvivl.. Hæver maven sig op når man har en ve? altså ligesom en plukkeve eller gør det bare nuller naller uden "man kan se det"?.. Behøver de at gå om i lænden eller kan man opleve dem forskelligt?

Veer føles meget forskelligt fra person til person.. Mine sad udelukkende foran nederst i maven! Det gør nuller naller ondt, men kan holdes ud

De startede forresten stille ud som kraftige mens smerter foran. Men, havde på intet tidspunkt ondt om i lænden eller ned i benene som nogen oplever.. Men tro mig - du er ikke i tvivl når det virkelig er veer, ligemeget hvordan du oplever dem

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Mette. skriver:

Veer føles meget forskelligt fra person til person.. Mine sad udelukkende foran nederst i maven! Det gør nuller naller ondt, men kan holdes ud

De startede forresten stille ud som kraftige mens smerter foran. Men, havde på intet tidspunkt ondt om i lænden eller ned i benene som nogen oplever.. Men tro mig - du er ikke i tvivl når det virkelig er veer, ligemeget hvordan du oplever dem

hehe det tror jeg gerne på.. Men tænke bare om maven hæver og spænder ligesom på en plukvee? .. 

Anmeld

12. juni 2010

Mette.

Risen skriver:

hehe det tror jeg gerne på.. Men tænke bare om maven hæver og spænder ligesom på en plukvee? .. 

Jeg havde faktisk stort set ikke plukveer, så ved ikke rigtigt hvordan de føles :s .. Men min mave hævede ikke overhovedet.. Den spændte, og nok også fordi man selv spænder fordi det gør ondt når der er ve.. Men jeg synes den føles hård som de få plukveer jeg har prøvet..

Anmeld

12. juni 2010

Ansemusen

Mette. skriver:

Puh ha, mine koblede veer kunne bestemt ikke holdes ud! Havde ALDRIG i mit liv troet at jeg skulle opleve sådan en smerte

Mine smerter sad både foran nede og i lenden. Var som om jeg blev revet i stykker indvendigt. En epidural hjalp sinddsygt meget så jeg kunne slappe af!

Anmeld

12. juni 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Jeg lgde ikke mærke til at minmmave forandrede udseende eller hævede op.

Anmeld

12. juni 2010

<3

jeg tror også at hvis du har overskudet til at kigge på maven så er det ikke en ve

Anmeld

12. juni 2010

Sisley

Du er ikke i tvivl hvis du har veer!

Anmeld

12. juni 2010

Low

Da jeg var til forældre aften på Hvidovre Hospital ang. fødsel der sagde de at de havde en udskrevet regel som var at hvis man var i tvivl om at det var veer, så var det ikke veer hehe .

Men jeg håber for dig at du ikke skal vente for længe

Anmeld

12. juni 2010

smokin

Kirle skriver:

jeg tror også at hvis du har overskudet til at kigge på maven så er det ikke en ve

HELT enig!

Man har ikke overskud til at kigge på sin mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.