Er bare såååå mega mega gal .. troede hun var en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

Diana...

baby2010 skriver:

Nu ved jeg ikke hvorfor hun var nødt til at sælge. Jeg mener ikke det er hendes ansvar, at du har en kjole. Hun har sikkert haft rigtig svært ved sin beslutning og sikkert meget svært ved at sige det til dig også! Du skulle vel alligevel købe en kjole, hvis du ikke havde haft hendes?

Prøver bare at vende perspektivet lidt.... Hvis hun er en god veninde, så synes jeg du skal tilgive hende. Det vil være en meget offensiv beslutning, at "afinvitere" hende. Det skal du nok ikke regne med at forholdet holder til... Det tror jeg du vil fortryde en dag - du vil helt sikkert ikke fortryde, at du tilgiver hende eller at hun kommer til brylluppet...

Helt enig. 

Og nu så jeg lige du skrev at hun havde penge problemer og når man har det så man jo nød til at skaffe penge på en eller anden måde og man bliver nød til at tænke på sig selv om ikke om sin veninde har en kjole til sit bryllup. 

Jeg kan da godt forstå det en øv situation at stå i så kort tid før men jeg kan godt forstå din veninde når hun har penge problemer. 

KH Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

LouiseNielsen

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Ja bliver desværre alt for småt ... ellers rigtig sød af dig 

Takkkkkkk 

Hva str bruger du om jeg må være så fræk og spørge.... Jeg er selv en str 48 nemlig... Jeg skal giftes om 12 dage, men havde i tankerne at sælge min kjole bagefter....

Anmeld

21. juni 2010

Lullaby

baby2010 skriver:

Nu ved jeg ikke hvorfor hun var nødt til at sælge. Jeg mener ikke det er hendes ansvar, at du har en kjole. Hun har sikkert haft rigtig svært ved sin beslutning og sikkert meget svært ved at sige det til dig også! Du skulle vel alligevel købe en kjole, hvis du ikke havde haft hendes?

Prøver bare at vende perspektivet lidt.... Hvis hun er en god veninde, så synes jeg du skal tilgive hende. Det vil være en meget offensiv beslutning, at "afinvitere" hende. Det skal du nok ikke regne med at forholdet holder til... Det tror jeg du vil fortryde en dag - du vil helt sikkert ikke fortryde, at du tilgiver hende eller at hun kommer til brylluppet...

Jamen så skulle hun da måske have sagt det INDEN hun solgte den så opretter af tråden havde mulighed for at hjælpe? Synes da det er skidt at give en kjole væk og så sælge den og sige det derefter en måned efter

Anmeld

21. juni 2010

baby2010

Lullaby skriver:

Jamen så skulle hun da måske have sagt det INDEN hun solgte den så opretter af tråden havde mulighed for at hjælpe? Synes da det er skidt at give en kjole væk og så sælge den og sige det derefter en måned efter

Ja, det har du helt ret i... Men sommetider udskyder folk lidt at sige svære ting, fordi de er bange for reaktionen...

Anmeld

21. juni 2010

morNov2010

Ja bliver desværre alt for småt ... ellers rigtig sød af dig 

Takkkkkkk 

Tror min brudekjole er en str. 46 eller 48, hvis det kan hjælpe dig.

Anmeld

21. juni 2010

Maise

Jeg står og skal Giftes her om 7 uger .... Glæder mig såååå meget , Alt er på plads, eller det troede jeg da.

Har lige fået en sms af min såkaldte veninde, at hun desværre har måtte sælge den brudekjole og brudepigekjole som hun har givet mig for et halvt år siden. 

Jeg er bare såååå sur og virkelig skuffet, der er 7 uger til vores bryllup og jeg skal så lige finde kjole til Mig og min Datter Amalie på ingen tid, og ja ved heller ik hvor jeg lige skal få pengene fra da det jo ik var sat ind i vores bryllups buget ......

Har ikke lyst til at de hende til mit bryllup over reagere jeg ???? 

Knussss Linda 

Fuck en dårlig veninde og så tilmed på sms. ja hun må da virkelig mangle penge hvis hun ligefrem røvrender dig og stresser dig op til dit bryllup. havde skodet hende fuldstændig. Hvad regner hun med at du bare lige kan finde en kjole sådan lige ud af en blå luft??

er da mega vred på dine vegne. det er da bare så tarveligt.

maise

Anmeld

21. juni 2010

Fru Dinesen

Heyyy Rigtig rigtig sød af dig .... men har fundet en rigtig fin en i mellem tiden  

Knusss

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

cecilie1984

hej

har skrevet en privat besked til dig.

Har en brudekjole og brudepige kjole til salg.

Det er en størrelse 46

cecilie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juni 2010

Findusinde

cecilie1984 skriver:

hej

har skrevet en privat besked til dig.

Har en brudekjole og brudepige kjole til salg.

Det er en størrelse 46

cecilie

Den er dælme godt nok fin!!! Er der meget slæb på?

Anmeld

22. juni 2010

cecilie1984

Findusinde skriver:

Den er dælme godt nok fin!!! Er der meget slæb på?

hej

og tak. Synes også selv det er rigtig flot.

Der er ikke meget slæb på, sådan lige tilpas måske en meter ca. Og med strop til brudevals.

sælger også sløret og diadem.

Den har stået på en gine nu siden den blev renset blev gift i april 2009 men nu synes jeg det er på tide at få den solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.