Er bare såååå mega mega gal .. troede hun var en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

De har udsalg i Lilly for tiden. Det er da et forsøg værd.

Og hende din "veninde" er da en rigtig dum gås er hun. En bryllupsdag er en stor ting, så kan man ikke tillade sig at ødelægge det på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

MissMikkelsen

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men jeg har selv kigget her (til når det engang bliver min tur )

http://www.abc-brudekjoler.dk/

JEg er nemlig heller ikke selv så lille en str.

Anmeld

11. juni 2010

Fru Dinesen

MissMikkelsen skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du er fra men jeg har selv kigget her (til når det engang bliver min tur )

http://www.abc-brudekjoler.dk/

JEg er nemlig heller ikke selv så lille en str.

100000 tak genial side og gode priser lige til at overskue 

takkk Takkkk takkkkkkkkkkk 

Anmeld

11. juni 2010

Fru Dinesen

Rikke&Liam skriver:

De har udsalg i Lilly for tiden. Det er da et forsøg værd.

Og hende din "veninde" er da en rigtig dum gås er hun. En bryllupsdag er en stor ting, så kan man ikke tillade sig at ødelægge det på den måde.

uhhh vil jeg da lige se på takkkk 

Anmeld

11. juni 2010

LotteGabriella

Muzs skriver:

Overreagere???

NEJ det er da ve' gud du ikke gør.

Jeg var tændt helt af hvis det havde været mig. Du har da alt mulig ret til at være gal, og jeg kan sagtens forstå du ikke vil se hende til dit brylup 

HELT ENIG!

Anmeld

11. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Jeg står og skal Giftes her om 7 uger .... Glæder mig såååå meget , Alt er på plads, eller det troede jeg da.

Har lige fået en sms af min såkaldte veninde, at hun desværre har måtte sælge den brudekjole og brudepigekjole som hun har givet mig for et halvt år siden. 

Jeg er bare såååå sur og virkelig skuffet, der er 7 uger til vores bryllup og jeg skal så lige finde kjole til Mig og min Datter Amalie på ingen tid, og ja ved heller ik hvor jeg lige skal få pengene fra da det jo ik var sat ind i vores bryllups buget ......

Har ikke lyst til at de hende til mit bryllup over reagere jeg ???? 

Knussss Linda 

Hvad pokker er det som stikker folk for tiden??? Synes rigtig mange bliver skuffet og stukket i ryggen pt. Når det så er sagt, så synes jeg bestemt ikke du overreagerer. Det havde helt sikkert været mit bye bye til den såkaldte "veninde". Der skulle satme være dødstrusler pga. penge eller lign. over for hende før jeg overhoved ville overveje at tilgive for det. Hvor er det usmagligt!

Knus til dig, og held og lykke med kjolejagten.

Måske du skulle leje en istedet?

Anmeld

11. juni 2010

Sakris

Åh jeg var blevet gal.... Synes bestemt heller ikke du overreagere!

Jeg har nogle gange købt tøj på DBA, og der kan du måske sagtens finde noget.

Søg eks:

Brudekjole 46 (hvis man bruger str. 46)

http://www.dba.dk/soeg/?soeg=brudekjole+46

Det kan jo være der kunne findes noget!???

Anmeld

11. juni 2010

baby2010

Nu ved jeg ikke hvorfor hun var nødt til at sælge. Jeg mener ikke det er hendes ansvar, at du har en kjole. Hun har sikkert haft rigtig svært ved sin beslutning og sikkert meget svært ved at sige det til dig også! Du skulle vel alligevel købe en kjole, hvis du ikke havde haft hendes?

Prøver bare at vende perspektivet lidt.... Hvis hun er en god veninde, så synes jeg du skal tilgive hende. Det vil være en meget offensiv beslutning, at "afinvitere" hende. Det skal du nok ikke regne med at forholdet holder til... Det tror jeg du vil fortryde en dag - du vil helt sikkert ikke fortryde, at du tilgiver hende eller at hun kommer til brylluppet...

Anmeld

13. juni 2010

MoarTNoah

jeg syns det er en mega ærgelig situation du står i, men tænk lidt ud af boksen for at finde tingene billigere

altså jeg tænker den her kjole - og få dem til at lave den i hvid, de skriver de kan lave dem i mange forskellige farver - hvid er da osse en farve - kun et forslag selvfølgelig

http://www.abc-brudekjoler.dk/1/2263/89991/2532/14012/model-90170.html#14012

hvert fald ville du kunne få brudekjolen til 2.500,- billigere

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Jeg står og skal Giftes her om 7 uger .... Glæder mig såååå meget , Alt er på plads, eller det troede jeg da.

Har lige fået en sms af min såkaldte veninde, at hun desværre har måtte sælge den brudekjole og brudepigekjole som hun har givet mig for et halvt år siden. 

Jeg er bare såååå sur og virkelig skuffet, der er 7 uger til vores bryllup og jeg skal så lige finde kjole til Mig og min Datter Amalie på ingen tid, og ja ved heller ik hvor jeg lige skal få pengene fra da det jo ik var sat ind i vores bryllups buget ......

Har ikke lyst til at de hende til mit bryllup over reagere jeg ???? 

Knussss Linda 

Undskyld men f*** en B****!!

Har du kigget i den forretning som hedder Lilly? Der kan du sagtens finde en mega flot kjole til MEGET billige penge. Jeg stod og kiggede på nogle som var i et vindue som var sat ned til 1000 kr og de havde kostet omkring de 6000 kr. Det var den lilly i Holstebro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.