Er bare såååå mega mega gal .. troede hun var en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.959 visninger
33 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Fru Dinesen

Jeg står og skal Giftes her om 7 uger .... Glæder mig såååå meget , Alt er på plads, eller det troede jeg da.

Har lige fået en sms af min såkaldte veninde, at hun desværre har måtte sælge den brudekjole og brudepigekjole som hun har givet mig for et halvt år siden. 

Jeg er bare såååå sur og virkelig skuffet, der er 7 uger til vores bryllup og jeg skal så lige finde kjole til Mig og min Datter Amalie på ingen tid, og ja ved heller ik hvor jeg lige skal få pengene fra da det jo ik var sat ind i vores bryllups buget ......

Har ikke lyst til at de hende til mit bryllup over reagere jeg ???? 

Knussss Linda 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LilleMor10

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Jeg står og skal Giftes her om 7 uger .... Glæder mig såååå meget , Alt er på plads, eller det troede jeg da.

Har lige fået en sms af min såkaldte veninde, at hun desværre har måtte sælge den brudekjole og brudepigekjole som hun har givet mig for et halvt år siden. 

Jeg er bare såååå sur og virkelig skuffet, der er 7 uger til vores bryllup og jeg skal så lige finde kjole til Mig og min Datter Amalie på ingen tid, og ja ved heller ik hvor jeg lige skal få pengene fra da det jo ik var sat ind i vores bryllups buget ......

Har ikke lyst til at de hende til mit bryllup over reagere jeg ???? 

Knussss Linda 

Whaaaat !!  Altså hvis hun havde lovet dig at du måtte låne den? så har hun da ingen ret til at sælge den, da i hvertfald ikke før efter dit bryllup ? syntes bestemt ikke du overreagere 

Anmeld

11. juni 2010

AnneP

er så forarget på dine vejne!

Hvad er grunden lige til t hun ikke kunne vente de 7 uger med at sælge den hvis hun var nød til det? -og hvorfor har hun ikke spurgt dig??? -Sikke en veninde!

Håber du finder en anden kjole inden den store dag (og til en overkommelig pris)

Og så får du også lige et STORT

Anmeld

11. juni 2010

GryHSB

Du overreagerer overhovedet ikke, hvis du spørger mig. Det aller mindste hun kunne have gjort, var at spørge, om du ville købe tøjet, før hun begyndte at sælge det til en hel anden. Øv hvor er det bare synd for dig. Jeg håber I finder en anden løsning meget snart.

Anmeld

11. juni 2010

Muzs

Overreagere???

NEJ det er da ve' gud du ikke gør.

Jeg var tændt helt af hvis det havde været mig. Du har da alt mulig ret til at være gal, og jeg kan sagtens forstå du ikke vil se hende til dit brylup 

Anmeld

11. juni 2010

ekzunz

Hvad størrelse bruger du??

Anmeld

11. juni 2010

Fru Dinesen

Det er jeg glad for at høre at jeg ik gør, er bare så mega skuffet over at hun kunne finde på det, der viser sig at hun har solgt den for en måned siden fordi hun havde penge problemer. Er lige nu mega lige glad ang. kjolen men er så skuffet over at hun kunne gøre det i mod mig ...... har været der for hende i gennem alle hendes problemer 

Uhhhhhh jeg er gal 

Anmeld

11. juni 2010

Fru Dinesen

Znuzke skriver:

Hvad størrelse bruger du??

Uhhh er en ret så stor stor pige .... også derfor det ik lige er til at få en kjole til billige penge ..... 

Anmeld

11. juni 2010

ekzunz

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Uhhh er en ret så stor stor pige .... også derfor det ik lige er til at få en kjole til billige penge ..... 

ok - jeg har nemlig en hængende i kælderen....den er skræddersyet, men jeg tror det er ca str. 42 - bliver det for småt?

Anmeld

11. juni 2010

Fru Dinesen

Znuzke skriver:

ok - jeg har nemlig en hængende i kælderen....den er skræddersyet, men jeg tror det er ca str. 42 - bliver det for småt?

Ja bliver desværre alt for småt ... ellers rigtig sød af dig 

Takkkkkkk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.