Make up...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

ivfmarie

jummi.... :)) +o(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ka li ja

ja ja jeg har jo aldrig sagt jeg var særlig lækker vel hihi

Anmeld

19. juni 2008

bette

ka li ja skriver:

ivfmarie skriver:

altså muligheden "næste hver dag" mangler...
Jeg har tit make up på - streg, mascara og lidt skygge, desuden en farvet dagcreme til at tage mine pigment-skjolder.
Men der er mage dage hvor jeg ikke tager på - og nogen dage hvor jeg "genbruger" :$ Please sig at jeg ikke er den eneste der gang på gang dropper at fjerne "øjnene" når dagen er gået, og så bare fylde lidt mere på den næste dag....:$(?)

Marie - der føler sig nøgen uden mascara - og jeg har endda sorte vipper og bryn

nej jeg fjerner sgu heller ingenting inden jeg går i seng.det kommer af når jeg går i bad!!
og ellers blir det bare genbrugt;)

haha helt enig med jer.. men burde sku nok tage det af om aftnen.. bare så lækkert at sove lidt længere fordi man ikke skal ud og have makeup på.. jeg er en af de heldige hvor makeuppen bare sidder som da jeg gik i seng.. hehe

men det er ik spor sundt for øjnene eller huden i det hele taget.. så prøver da at huske det... men det er godt nok sjældent det sker at jeg får det af, med mindre jeg skal i bad.. hehe.. så hveranden dag kommer det af i badet.. og på lige efter igen.. hmm(?) hehe

men har dog også nogle dage hvor vi ikke skal noget, som jeg så udnævner til makeupfri dag. 8D hvor ser man da bare super træt uden.. hih

nå men ja jeg har stemt hver eneste dag har jeg makeup på:P

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

bettemouse skriver:

ka li ja skriver:

ivfmarie skriver:

altså muligheden "næste hver dag" mangler...
Jeg har tit make up på - streg, mascara og lidt skygge, desuden en farvet dagcreme til at tage mine pigment-skjolder.
Men der er mage dage hvor jeg ikke tager på - og nogen dage hvor jeg "genbruger" :$ Please sig at jeg ikke er den eneste der gang på gang dropper at fjerne "øjnene" når dagen er gået, og så bare fylde lidt mere på den næste dag....:$(?)

Marie - der føler sig nøgen uden mascara - og jeg har endda sorte vipper og bryn

nej jeg fjerner sgu heller ingenting inden jeg går i seng.det kommer af når jeg går i bad!!
og ellers blir det bare genbrugt;)

haha helt enig med jer.. men burde sku nok tage det af om aftnen.. bare så lækkert at sove lidt længere fordi man ikke skal ud og have makeup på.. jeg er en af de heldige hvor makeuppen bare sidder som da jeg gik i seng.. hehe

men det er ik spor sundt for øjnene eller huden i det hele taget.. så prøver da at huske det... men det er godt nok sjældent det sker at jeg får det af, med mindre jeg skal i bad.. hehe.. så hveranden dag kommer det af i badet.. og på lige efter igen.. hmm(?) hehe

men har dog også nogle dage hvor vi ikke skal noget, som jeg så udnævner til makeupfri dag. 8D hvor ser man da bare super træt uden.. hih

nå men ja jeg har stemt hver eneste dag har jeg makeup på:P

nej det er bestemt ikke sundt for huden.. meeeeeen huden bliver rynket hurtigere når man gnider i den hele tiden(når noget skal på og af) så det er vel nærmest pest eller kolera!

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Nej, Kalaha, det er da vist en and. (?)
Huden bliver vel tværtimod nice af at blive "behandlet"?
De døde hudceller ryger af, og fornyes vel?

Synes da jeg altid har hørt, at de som altid har brugt øjenmakeup, ser yngre ud, end jævnaldrende, som aldrig har brugt makeup, netop pga. huden bliver renset og passet og plejet?

Anmeld

19. juni 2008

bette

Mebach skriver:

Synes da jeg altid har hørt, at de som altid har brugt øjenmakeup, ser yngre ud, end jævnaldrende, som aldrig har brugt makeup, netop pga. huden bliver renset og passet og plejet?

tror heller ikke huden bliver ryknet af at få en omgang skrub..
for man går vel ikke til en hudklinik for at få en grimmere hud gør man8D(?)

jeg skrubber mit ansigt en gang i ugen og fjerner døde hudsæller.. fx med piling eller sådan noget..

og så en god lækker creme med a vitamin, på bagefter.. såå lækker hud..

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Mebach skriver:

jaja det hjælper også hvis du renser din hud, og du massere den i de rigtige baner så blodet kommer rundt. men smadre man bare en masse i hovedet og gnider for at få det af, så får man tidligere slap hud... den er go nok!

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Pheew...
Synes fanme jeg er ok spændstig.
Det må være rent held så, for jeg har aldrig lært hvordan man gør det på den rigtige måde. :$

Anmeld

19. juni 2008

bette

hvilken vej skal man så gnide rundt for at få lækker hud?? 8D

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

haha ja måske er grønlænder hud bare mere spændstig;):)):)):))

kan ikke huske de rigtige baner, men lærte det på frisør skole engang.
det er noget med at de rigtige baner gir gang i blodcirkulationen....

og jo hvis du i 30-40 år mishandler din hud, så kan man helt sikkert godt se det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.