Make up...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

mor til en del

Jeg bruger aldrig make up. Gjorde det altid som ung, men efter jeg fik børn var det slut.
Prøver nogle gange, men jeg er et gnide hovede, og inden jeg får set mig om har jeg maskare i hele hovedet.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

ka li ja

Lisbeth Pedersen skriver:

Jeg bruger aldrig make up. Gjorde det altid som ung, men efter jeg fik børn var det slut.
Prøver nogle gange, men jeg er et gnide hovede, og inden jeg får set mig om har jeg maskare i hele hovedet.

Lisbeth.

hahaha ja det kender jeg godt. når jeg ikke har haft noget på i et godt stykke tid, så glemmer man det den dag man lige skal ha noget på. og så ser man farlig ud!!!! panda agtig8D

Anmeld

19. juni 2008

Tut

Jeg er simpelthen så pisse lækker at jeg ik behøver at gå med make-up :D :D :D HA HA HA HA HA HA

Nej, jeg bruger makeup i ny og næ, hvis der er møde på jobbet, eller lign. ellers er det kun til fester.

Mette

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

Tut skriver:

Jeg er simpelthen så pisse lækker at jeg ik behøver at gå med make-up :D :D :D HA HA HA HA HA HA

Nej, jeg bruger makeup i ny og næ, hvis der er møde på jobbet, eller lign. ellers er det kun til fester.

Mette

ja det er du fanmde mette!!!(L)(L)

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Jeg har stemt hver dag, selvom det ikke er sandt. For der er også dage hvor jeg ikke har make-up på, men det er kun hvis jeg skal være inddøre hele dagen :P

Synes jeg ser noller ud uden, men det er kun lidt mascare og puder. Så det er ikke den vilde make-up jeg bruger. Bare sådan at jeg ser lidt forbedret ud ;)

-Nadia

Anmeld

19. juni 2008

Ny mor

Kun når jeg har haft jobs der krævede det (receptionist, frontoffice mv.) ellers kun til fest eller hvis jeg lige er i pyntehumør :D
Som ung gik jeg ikke udenfor en dør uden make up og fønnet hår, men nu er jeg totalt ligeglad ;)
Birgitte

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

altså muligheden "næste hver dag" mangler...
Jeg har tit make up på - streg, mascara og lidt skygge, desuden en farvet dagcreme til at tage mine pigment-skjolder.
Men der er mage dage hvor jeg ikke tager på - og nogen dage hvor jeg "genbruger" :$ Please sig at jeg ikke er den eneste der gang på gang dropper at fjerne "øjnene" når dagen er gået, og så bare fylde lidt mere på den næste dag....:$(?)

Marie - der føler sig nøgen uden mascara - og jeg har endda sorte vipper og bryn

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

altså muligheden "næste hver dag" mangler...
Jeg har tit make up på - streg, mascara og lidt skygge, desuden en farvet dagcreme til at tage mine pigment-skjolder.
Men der er mage dage hvor jeg ikke tager på - og nogen dage hvor jeg "genbruger" :$ Please sig at jeg ikke er den eneste der gang på gang dropper at fjerne "øjnene" når dagen er gået, og så bare fylde lidt mere på den næste dag....:$(?)

Marie - der føler sig nøgen uden mascara - og jeg har endda sorte vipper og bryn

nej jeg fjerner sgu heller ingenting inden jeg går i seng.det kommer af når jeg går i bad!!
og ellers blir det bare genbrugt;)

Anmeld

19. juni 2008

ivfmarie

og hvor biver makeup'pen egentlig af hvis man ikke fjerne den? Når vi kommer til aften - så er der bare lidt mascara tilbage - og det er ikke fordi jeg har tværet i det (?)(?)(?) Med mindre det komme på tøjet, selvfølgelig, for der går det aldrig af!!! >(

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

kan det ikke gå af tøj??
ja jeg ved heller ikke hvad der sker med det. det må jo drysse. og resten blir tværet ind i puden om natten, sammen med gammel voks og lak!!8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.