Barselsgave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Bebsen

TUSIND tak for alle inputsene, piger

Nu er jeg ved at have en liste, og ikke bare et par enkelt ting

Har forberedt mig, nok lidt for grundigt, på at bebsen kommer, så alt lige fra sutter til hoppegynge til triptrap stol er klar

Sådan en Memozz plade er da super skøn, så den ryger også på listen

Kan ikke helt regne den der Sitbag ud, måske jeg er lidt blond, hehe, vil du forklare nærmere? Det er en "varmepose" men så man stadig kan sætte seler på barnet? 

Hihi, ved nu ikke om det er et luxus problem jeg har med at mangle ønsker, men det har været enormt vigtigt for mig at være så forberedt som overhovedet muligt, tror det er fordi det er min første, og fordi jeg bor på landet og uden bil, og er enlig, så det er vel en form for sikkerhed at jeg har forberedt mig så meget som muligt... Men, når han først er ude, så vil jeg jo nok alligevel stå og mangle ting, hih

Kom endelig med flere forslag, så listen kan blive videre bygget

til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Josesmor

Splejs skriver:

min jm og sp siger at det ikke er bevist at det kan forudsage vuggedød, der ike noget bestemt der forudsager det siger de, men ved self ikke, men syns det rat for den bette at kunne ligge på det(;

så er jeg mere rolig

Anmeld

12. juni 2010

StineW

Hejsa.

Godt du spørger, ellers får man jo ikke noget nyt at vide...

Sitbag er en kørepose der fungerer både til autostol, klapvogn, babyjogger osv.

Sitbag´en monteres ved at du stikker de 2 " vinger " ind gennem autostolens seler, hvorefter du bare knapper vingerne sammen med hættestykket. Skridtselen føres op gennem hullet i Sitbagen. Herefter lukkes selen som normalt. Ved en Sitbag skal du nemlig ikke ind og pille ved / afmontere selve selen for at fastgøre køreposen.

Når barnet sidder i Sitbag´en er det meget nemt at lukke op hvis det bliver for varmt. Det er bare at vippe svøbet til side. Ingen velcro eller lynlåse kan genere eller sidde fast.

Det er desuden bevist i crashtests at lynlåse kan give barnet skader på halsen ved koalition. Mht Sitbag og sikkerhed siger www.sikkerautostol.dk vist det hele.

Derfor kan jeg varmt anbefale en Sitbag.

Kh Stine.

PS: Hvis jeg skrev det uforståeligt,så bare skrive igen.

Anmeld

14. juni 2010

lis_j

En fotobog er altid en god gave. Det fik jeg med min første.
Men jeg syntes absolut også at et lærredstryk er en rigtig god ide.

Jeg har aldrig haft et lammeskind, men jeg syntes det lyder rigtig hyggeligt.

Der er mange praktiske ting man gerne vil have, f.eks. en barnestol osv. men jeg syntes det er så personligt at jeg ikke ville overlade det til andre at vælge det til min baby.

Anmeld

14. juni 2010

Malthesmoar

Bebsen skriver:

Hej piger

Bliver efterhånden tit spurgt om hvad jeg ønsker mig i barselsgave, og er godt nok på bar bund! Hvad plejer man sådan at ønske sig? Jeg er nemlig babyklar, har (næsten) alt hvad jeg skal bruge til bebsen, så der er ikke rigtigt nogle ønsker dér...

Tænker jeg godt ku tænke mig en babybog - altså sådan en man udfylder om barnets første år, og så så jeg lige et indlæg her om en mors bog, hvor man udfylder en masse spørgsmål om sig selv, som barnet så kan få når det bliver ældre/voksen...

Har i nogle forslag?

Knusser

kig forbi: www.personligebamser.dk

Måske der var noget der ku friste, har ex barselspakker

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.