Barselsgave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2010

lion

jeg har ønsket mig et lammeskin da det altid er dejligt at have, til sengen,barnevognen eller bare på gulvet(;

Jeg har et du gerne må købe hvis det er. Det er aldrig blevet brugt. Da mine børn har børneeksem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Alberts/

lion skriver:

Jeg har et du gerne må købe hvis det er. Det er aldrig blevet brugt. Da mine børn har børneeksem

ellers mange tak(; ønsker mig bar et da det ikke er det jeg har penge til lige med det samme(;

Anmeld

11. juni 2010

Liljesilas

Vi har ønsket os:

Hoppegynge, flaskevarmer, sutteflasker til han bliver størrer, fotobog, legetøj, trip trap stol, mad skål mm, gavekort til fotograf, øre termometer, skråstol, gåstol, gyngehest, kop holder til barnevognen, suttekæde, junior dyne og Levis tøj (fordi det er så sødt, og vi ikke mangler mere tøj)...

Håber det kan hjælpe lidt, for vi har også selv købt alt til de første måneder... 

Anmeld

11. juni 2010

Josesmor

Splejs skriver:

ellers mange tak(; ønsker mig bar et da det ikke er det jeg har penge til lige med det samme(;

Vi har nu også købt et lammeskind.. Det er så dejligt og man kan tage de smukkeste billeder af babyen på det Mn vuggedød??  Vi må passe på

Anmeld

11. juni 2010

StineW

Det er da vist et luksusproblem du har dig der hva

Jeg vil da helt klart anbefale dig en sitbag, se www.sitbag.dk

Så er du klar til transport i bil allerede nu og klapvogn og babyjogger / cykelhænger når den tid kommer.

Jeg har kun hørt positive ting fra folk der har den.

Knus Stine.

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Hvad med en super lækker pusletaske til moar ..  Det har jeg ønsket mig.. 

Anmeld

11. juni 2010

Alberts/

Sama skriver:

Vi har nu også købt et lammeskind.. Det er så dejligt og man kan tage de smukkeste billeder af babyen på det Mn vuggedød??  Vi må passe på

min jm og sp siger at det ikke er bevist at det kan forudsage vuggedød, der ike noget bestemt der forudsager det siger de, men ved self ikke, men syns det rat for den bette at kunne ligge på det(;

Anmeld

11. juni 2010

foto på lærred

min jm og sp siger at det ikke er bevist at det kan forudsage vuggedød, der ike noget bestemt der forudsager det siger de, men ved self ikke, men syns det rat for den bette at kunne ligge på det(;

Har en ven som er sygeplejeske i Norge og arb. med for tidlig fødte. Der bruge de for år tilbage lammeskind i Kuvøserne for de små, men efter mange af babyerne døde obdukserede de babyerne og fandt de små flimrehår i lungerne. Så var det selvfølgelig slut med at bruge dem.

De fleste der har lammeskind bruger det sikkert kun i korte perioder og så er det sikker ok men kopiere lige ind hvad Sundhedsstyrelsen anbefaler.

vuggedød Det er 10 år siden at Sundhedsstyrelsen første gang anbefalede nogle enkle råd for at undgå vuggedød. Antallet af vuggedøde faldt sidenhen markant, viser statistikken.

Tallet har stabiliseret sig de seneste år, skriver Sundhedsstyrelsen. Det hjælper at forebygge og det er derfor vigtigt at følge anbefalingerne:

● Ryg ikke under graviditeten - og udsæt ikke dit barn for tobaksrøg efter fødslen.

● Læg barnet på ryggen når det skal sove.

● Børn har godt af at ligge på en fast madras evt. med en tøjble som hovedunderlag.

● Hovedpude må ikke bruges til små børn. Man kan risikere, at barnet ikke kan få luft, hvis det får puden over mund og næse.

● Barnet må heller ikke ligge i en vandseng. Den er for blød og ustabil. Barnet risikerer at blive kvalt, hvis det ligger med ansigtet ned mod madrassen, eller det kan komme i klemme mellem sengekant og madras.

● Barnet bør ikke sove på lammeskind indendørs, da der er risiko for at barnet bliver overophedet og øget risiko for allergi.

Anmeld

11. juni 2010

Muzs

Du snakkede sselv om en bog om det første år af prinsens liv prøv at kigge på www.memozz.dk

Det ønsker vi os til vores når den kommer til november

Anmeld

11. juni 2010

Nadia&Daniel

Vores ønsker til barsel og dåben .. (Elsker at lave lister )

• Bøger: Baby-scapbog - lyseblå eller lyserød (BabySam - 130.-), De bedste til de mindste - 100 kendte børnesange (Edition Wilhelm Hansen - hjemmeside: http://www.webshop.ewh.dk - 89.-), De små synger (Edition Wilhelm Hansen - hjemmeside: http://www.webshop.ewh.dk), Bogen om barnet (Politiken - Bog & Ide - 250.-)
  • Babyalarm (BabySam s. 74-75 - mærke : Baby Nova)
  • Bamser: Kaj & Andrea
  • Bestik i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Biltæppe (drenge) - mål:
  • Dyne: Junior
  • Flagstang (med indgraveret navn, fødselsdag, mål og dåbsdato)
  • Foldebog  (Savana Activity bumper - l yserød ell. lyseblå - BabySam s. 87 - 180.-)
  • Gavekort: H&M, BabySam, IKEA, H&M, LSC, Fotograf (Lyngby)
  • Gyngehest
  • Gåstol
  • Gåvogn
  • Hoppegynge
  • Højstol - i natur-farve(BabySam s. 54-55 + 57) + pude
  • Legetæppe (Activity Farm Play Mat - BabySam s. 87 - 250.-)
  • Navnetæppe  (BabySam s. 10 - 450.- + porto)
  • Spargris i sølv - model: Kaj (dreng) eller Andrea (pige)
  • Træbogstaver (BabySam - pr. stk. 15.-)
  • Uro med musik til kravlegård (D. Vanilla uro dess. Cowey  - BabySam s. 150 - 270.-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.