Barselsgave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.667 visninger
24 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Bebsen

Hej piger

Bliver efterhånden tit spurgt om hvad jeg ønsker mig i barselsgave, og er godt nok på bar bund! Hvad plejer man sådan at ønske sig? Jeg er nemlig babyklar, har (næsten) alt hvad jeg skal bruge til bebsen, så der er ikke rigtigt nogle ønsker dér...

Tænker jeg godt ku tænke mig en babybog - altså sådan en man udfylder om barnets første år, og så så jeg lige et indlæg her om en mors bog, hvor man udfylder en masse spørgsmål om sig selv, som barnet så kan få når det bliver ældre/voksen...

Har i nogle forslag?

Knusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

klmf

Måske lidt luksus til mor: Gavekort til Matas, massage, pedicure/manicure...

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Uhh, ja, god idé med gavekort til matas! Har efterhånden ikke brugt parfume i mange mange måneder, så lidt nye dufte ku jo være skøøønt

Anmeld

10. juni 2010

B&J

bleer man kan aldrig få for mange bleer  eller noget legetøj eller tøj til når baby bliver lidt større er også altid godt..

Anmeld

10. juni 2010

Alberts/

jeg har ønsket mig et lammeskin da det altid er dejligt at have, til sengen,barnevognen eller bare på gulvet(;

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Hih, har næsten for mange bleer allerede, da jeg har "arvet" fra veninde + søster efter deres bebser blev for store Dog har jeg flere pakker til at stå som er str 1, op til 4kg, og min JM skønner min søn til at veje over 4kg når han bliver født, så ku måske godt bruge et par ekstra pakker i str 2, hihi

Lidt ekstra legetøj kan prinsen vel altid bruge   Tøj var os en god mulighed, men har allerede en masse i 50´erne, 60´erne og 70´erne, så der går noget tid før han kommer til at mangle tøj

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Åh ja, lammeskind, det er hermed på listen

Anmeld

10. juni 2010

misslea

Nu ved jeg jo ikke, hvad du allerede har købt!!

Men hvad med et gavekort til en foftograf, så du ku få taget lækre billeder af jeres lille nye familiemedlem???

Man kan også få lavet en personlig bog på nettet hvor jeres barns navn, jeres navne, bedsteforældre, søskende osv. også kommer med i!!! På den måde bliver det en helt personlig lille bog hvor jeres barn og familie er hovedpersoner...!!! Min nevø ELSKEDE den, da han blev stor nok!!!

Man kan også få lavet billedebøger på nettet, hvor der er billeder af familie, kæledyr, graviditetsbilleder og billeder af den lille ny baby...!! De blir sååå fine og professionelle de bøger.. og en rigtig skøn ting at have!!!

Derudover:

Skråstol

Aktivitetstæppe

Gåvogn

hoppegynge

Kørepose

Sutteflasker, små opbevaringsbokse til babymad, en stavblender/blender til babymad, hvis I ikke allerede har det?

Det var bare lige lidt ekstra lir, man altid kan bruge, men som måske ikke, er det aller første, man selv spæner ud for at købe  

mange fra Lea

Anmeld

10. juni 2010

foto på lærred

Håber det er ok at svare, ikke for at trutte i eget horn, men har en del som køber gavekort i barselsgave hos mig til foto på lærred til når baby bliver lidt større og man får taget yndlingsbilledet.

Ellers kunne det være gavekort til en bruch til kærsten og dig til når bebs bliver et par måneder.

Eller måske noget lækkert legetøj til den lille eller gavekort til f.eks Name it eller andre ting som kan gemmes til senere.

Ps jeg ville personlig ikke bruge lammeskind. Det har været fremme at de små flimrehår kan være medvirkende til vuggedøden, derfor anbefales det ikke at lammeskind bruges til små babyer.

Anmeld

10. juni 2010

misslea

foto på lærred skriver:

Håber det er ok at svare, ikke for at trutte i eget horn, men har en del som køber gavekort i barselsgave hos mig til foto på lærred til når baby bliver lidt større og man får taget yndlingsbilledet.

Ellers kunne det være gavekort til en bruch til kærsten og dig til når bebs bliver et par måneder.

Eller måske noget lækkert legetøj til den lille eller gavekort til f.eks Name it eller andre ting som kan gemmes til senere.

Ps jeg ville personlig ikke bruge lammeskind. Det har været fremme at de små flimrehår kan være medvirkende til vuggedøden, derfor anbefales det ikke at lammeskind bruges til små babyer.

mht. lammeskindet.... - så JA det har jeg faktisk også hørt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.